Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: Kawasaki ZX-6R

21.5.2012 13:09

Voi voi kun piti mennä kaatumaan pyörällä. Mutkassa hiekkaa niin ei ehtiny oikeen mitään tekemään. Sitten viellä kun oli vaan osa-kasko eli mitään korvauksia ei tule. Mitä mun kannattais tehä tolle pyörälle nyt?

Tässä pari kuvaa pyörän kunnosta
Kuva

Kuva

Kuva

Re: Kawasaki ZX-6R

21.5.2012 16:46

catacafish kirjoitti:Voi voi kun piti mennä kaatumaan pyörällä. Mutkassa hiekkaa niin ei ehtiny oikeen mitään tekemään. Sitten viellä kun oli vaan osa-kasko eli mitään korvauksia ei tule. Mitä mun kannattais tehä tolle pyörälle nyt?

Ei nyt hillittömän pahalta näytä, kalleimmat osat luultavasti umpio ja tankki. Rossisarvet ja joku mopedimaski kiinni ja eikun pommittamaan, ei harmita niin paljon sitten jos uudestaan kippaa. Tai sitten vinkuintiasta katesarja ja muita romuja mesästämään ebaysta ja romiksilta.

Re: Kawasaki ZX-6R

21.5.2012 17:04

Morjesta! Tuli hommattua tommone 636 ninja ja huomasin ettei flekti toimi, niin oisko ideoita missä vika?

Re: Kawasaki ZX-6R

21.5.2012 19:28

Moro !

Elikkäs olis tommonen Zx 6r: rän (vm 1995-1997) änkkä kiinni omassa pyörässä. Alkuperäinen pyörä eli zx ei ole tuttu joten, onko tietoa saako änkästä DB-killeriä jotenkin pois ? Änkkä juuri tuollainen mikä tuolla sivustolla on eli likimain vm (1995-1997) http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 1995-1997/

Re: Kawasaki ZX-6R

25.5.2012 12:52

whasaa kirjoitti:Morjesta! Tuli hommattua tommone 636 ninja ja huomasin ettei flekti toimi, niin oisko ideoita missä vika?


Zekkaa ekana flektin sulake jos ei auta niin ota flektin liitin syylärissä olevasta lämpö anturista irti ja esim pihdin päillä yhdistä virta ja kato lähteekö flekti pyörimään. -> jos lähtee nii anturi rikki jo ei nii tuuletin.

Uus anturi jotain 150e ite laitoin toistaseks napista toimimaan ihan vaan asentamalla kytkimen väliin kun anturi ei toimi.. :)

Re: Kawasaki ZX-6R

26.5.2012 13:33

Jos jollain on 03/04 vihreetä ducktailii myynnis nii yv:tä vaan mulle! Kiitos!

Re: Kawasaki ZX-6R

2.6.2012 9:55

Ilmotellaas nyt tännekin eli:
Kawasaki zx6r -03 (limenvihreä) varastettu 2.5 perjantai-lauantain välisenä yönä Saviolta, Keravalta.
Rek.nro CG-410

Voi VITUN VITTU!

Kuinkas kauan yleensä menee vakuutusrahoja odotellessa ja onko ne ikinä sinnepäinkään mitä on itse maksanut?

Re: Kawasaki ZX-6R

6.6.2012 13:19

Epätietoisena vieläkin kyselen kun ei vastausta ole kuulunut, että miten onnistuu -06 636 kurien poisto (metallipala+ruuvi ja liitin), kauanko vie aikaa ja mistäs lähretään liikkeelle?

Vastaus olis kiva ja etukäteen kiitokset siitä.

EDIT: Eikö kellään oo hajua edes siitä, miten läppärunkoon pääsee käsiks? Irroittaa ei tarvi.

Re: Kawasaki ZX-6R

11.6.2012 14:20

Vastaan omaan viestiin, jos jotkut muut painivat ks. ongelman kanssa.

Elikkäs noista kureista toisen (liitin) poistamiseen menee 2-5minuuttia, riippuen välineistä. Samat toimenpiteet kuin akkua vaihtaessa, paitsi tankkia ei tarvitse irrottaa. Sivukatteet ja penkki irti ja Voilá, liitin näkyy suoraan edessä ja poistaminen on helppoa kuin tikkarin vieminen lapselta.

Toinen kuristus (kullanvärinen metalliläpyskä + ruuvi) sijaitsee pyörän vasemmalla puolella, kaasua kääntämällä ja ääntä kuuntelemalla löytyy kyllä (rajoittaa kaasun liikettä mekaanisesti). Kuristuksen näkee tankkia nostamalla, mutta poistaminen sen sijaan on melkoisen hankalaa, ruuvin pää nimittäin on suoraan runkoa kohti ja tilaa työskennellä ruuvin ja rungon välissä on sormen leveyden verran. Mission impossibru? Kyllä, ellet irroita ruiskun osia, toki niidenkin poistaminen näytti hieman hankalalta ainakin omistamillani työkaluilla. Käännynpä siis asiantuntevan MP-liikkeen puoleen ja pulitan tunnin työstä aiheutuvat korvaukset, byhyy.

Re: Kawasaki ZX-6R

13.6.2012 6:45

Mitenkäs kuristusten poisto vaikuttaa jos poistaa esim toisen edellä mainituista ?

Re: Kawasaki ZX-6R

13.6.2012 10:53

No varmaa tietoa ei ole, mutta toinen kureista rajoittaa mekaanisesti kaasun kääntymistä ja toinen ilmeisesti sekottaa jotenkin bensansaantia sähköisesti (vakio liittimessä 4 keltaista "päätä", kuristetussa 2 näistä korvattu johdolla joka kulkee toisestä "päästä" toiseen, eli vaikuttaa siltä että uusi liitin eliminoi jotain/sekottaa sähkösysteemejä), joten järjellä ajateltuna kummankaa yksittäispoistosta ei ole hyötyä, koska jos poistat kaasunrajoittimen, ei mopo saa käsittääkseni riittävästi löpöä vaikka kierrokset nousisivatkin (käykö kenties vielä liian laihalla -> haitallista?), jos taas poistat vain liittimen ei moposi silti kulje yhtään sen kovempaa (kierrokset rajoitettu). Tämähän on siis vain silkkaa maalaisjärkistä mutuilua, jos jollain on 100-prosenttista faktatietoa niin jakakoon sen kanssamme.

Re: Kawasaki ZX-6R

19.6.2012 16:04

Mistäs löytäis kohtuuhintaisen sliparin -03 vuoden 6ärrään? Tuntuu pöntöt olevan uutena aika hyvän hintasia.
Viimeksi muokannut Jaketzu päivämäärä 2.7.2012 20:46, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Kawasaki ZX-6R

1.7.2012 20:54

Nyt lähti oma pyörä myyntiin, ostakaahan joku innostunut ihminen se pois vähemmän innostuneelta myyjältä.. Perhana kun harmittaa luopua, mutta pakko hommata auto niin minkäs teet, huoh.




Mainostus: http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-6r/1347105

Re: Kawasaki ZX-6R

3.7.2012 11:24

Jaketzu @ Itellä olis myynnissä tuo oma sliparini. Juuri tuon näköinen kun kuvissa täällä http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 1995-1997/

Jos kiinnostaa jatketaan yv:llä.

Re: Kawasaki ZX-6R

9.7.2012 10:50

Minäkin olen nyt sitten liittynyt ZX-6R:n omistajien kerhoon :)

Onko kellään tietoa mistä voisi löytää suomenkielisen ohjekirjan -04 vuosimallin pyörään. Sumekon sivuilta en löytänyt mitään?