Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: ktm 450, 525

17.8.2012 19:11

http://shop.thumpertalk.com/Baja-Designs-Key-Switch-p4452413.html

Tuosta.

Kytketty tappokytkimeen niin että aina kun avain on off-asennossa on tappokytkin pohjassa. Ei lähde käyntiin polkemalla tai sähköstartilla.

Re: ktm 450, 525

19.8.2012 19:56

'wsq' kirjoitti:^Mistä tuommoinen virtalukko? Omaan tarvisi myös saada joku virtalukko.



2012 350xc-w/exc usa mallissa on virtalukko. Maksaa 50€ ja tulee samaan kiinnikkeeseen etuvilkun kanssa. Muista tilata se rauta ja virtalukon lukitusmutteri. Mukaan tulee myös uusi ohjauslukko.


E: Kotkan alkuperäsessä virtalukossa siis neljä piuhaa, niin saa sen sähköstartinkin avaimen taakse.

Re: ktm 450, 525

22.8.2012 19:34

Ois Rexelfelgen/talon smotot oransseilla navoilla & nipoilla kaupan, pieniä kolhuja kyllä huulet saanu.. Mitähän näistä kannattaisi pyytää, 1k? Takakumi räteillä..

EDIT: ainiin ja Dep S7 hiilari slipari mitähän tosta vois huutaa, 200? Tarrat on revitty helvettiin

ite pyöräkin on avk:lla tarjolla

Re: ktm 450, 525

23.8.2012 1:13

Ei niistä kyllä kiloa maksa kukaan, jossei ne kerta ole uutta vastaavassa kunnossa ja takanenki ihan finaalissa? Sit eri asia jos eturengas on uus/juuri vaihdettu ja lyöt mukaan jarrulevyt ja takarattaan.

Re: ktm 450, 525

23.8.2012 1:32

Jep, moitteetomat vanteet, takaratas, etujarrulevy ja uudet renkaat niin kehtaa pyytää sen 1000€.

Re: ktm 450, 525

23.8.2012 20:43

no pannan hinnaksi 800e sis. etu ja taka -levyt, takarattaan ja tuNiNg oranssit ketjut vielä pääle. Etukumi varmaan jossain 50-70% kohilla ja takana tosiaan räteillä..

Re: ktm 450, 525

23.8.2012 22:40

Pitääkin käydä kattoon tota varastettua avk:n vehjettäs, kun on kotari haussa itelle. Kyselen lisää, jos jää reissusta hyvä mieli. :)

Re: ktm 450, 525

23.8.2012 22:53

Osta multa kotari pois. Tai voin soittaa isälle ja kysyä onko avk:n kotari ihan susi.. ;)

Re: ktm 450, 525

24.8.2012 11:10

Ääh, kelpaa 525 -05 ylöspäin tai 530. Sulla näyttää olevan 450, ellet oo osaa vaihtanut isompaan.

Meen tossa vilkaseen sitä avk vehjettä, kun töistä pääsen. On kerran pirkkalan avk työmatkalla mukavasti ;)

Re: ktm 450, 525

24.8.2012 13:20

Toi mun kotari on ihan täydes iskussa raivotin sen vaan väkisin lunastukseen kun en halunnut enää sitä korjata + sain enemmin rahaa siintä kuin mitä maksoin.. Se kuka sen pölli kaatu jossain kovassa vauhissa kun ajo poliiseja karkuun, ainuut ruhjeet pyörässä on tullu siintä. Oisin ite ostanu sen takas lunarista mut nyt sitten syksyl tulinkin toisiin aatoksiin..

Re: ktm 450, 525

24.8.2012 17:29

Mikä vika 450 on?

Et edes huomaa eroo 525 ja 450 välillä jos et nyt ihan HC ruorimies ole. Saman verran painaa ja tehoakin on vain hieman vähemmän kuin 525 ja tolla JDjetting suutinsarjalle se lähtee äkäsemmin kun mikään 525.

Re: ktm 450, 525

24.8.2012 20:18

DeLeTeD kirjoitti:Toi mun kotari on ihan täydes iskussa raivotin sen vaan väkisin lunastukseen kun en halunnut enää sitä korjata + sain enemmin rahaa siintä kuin mitä maksoin.. Se kuka sen pölli kaatu jossain kovassa vauhissa kun ajo poliiseja karkuun, ainuut ruhjeet pyörässä on tullu siintä. Oisin ite ostanu sen takas lunarista mut nyt sitten syksyl tulinkin toisiin aatoksiin..
Juu aika hyvin se oli säilynyt. Oli varmaan tuo ääliö varas jäänyt pyörän alle, koska kyljessä ei pahemmin jälkiä ollut. Oikein hänelle, KTM 1 - Varas 0.

No katotaan meneekö toinen auto kaupaksi nyt vkl niin ois rahaa hankkia sitten jälleen talouteen moinen hauskuutin.

Haatsi kirjoitti:Mikä vika 450 on?

Et edes huomaa eroo 525 ja 450 välillä jos et nyt ihan HC ruorimies ole. Saman verran painaa ja tehoakin on vain hieman vähemmän kuin 525 ja tolla JDjetting suutinsarjalle se lähtee äkäsemmin kun mikään 525.

En mää mikään ruosimies olekkaan. Kun 18 v tuli täyteen, hommasin haaveilemani auton. Mutta nyt ois aika vaihtaa takas kaks pyöräsiin niin miksi ostaa 450, kun lähes samalla hinnalla saa 525 :) Tosiaan kun painossa ei pahemmin eroo ole. Saan minä tuohon 525 vaikka sellasen suutinsarjan, niin se menee enemmän kuin mikään 525 ;)

Re: ktm 450, 525

24.8.2012 20:45

Niin, mutta pointti olikin juuri siinä että se on lähes täysin sama hommaatko 525 vai 450.

Kysymys on enää siittä kummassa saat enemmän rahalles vastinetta. Ei siis kannata hommata 525 vain sen takia että se nyt on 525. Tai no jos pilkkua höylätään niin 510cc eli 62cc enemmän kuin 450.

Re: ktm 450, 525

25.8.2012 12:40

Joo niin se jäikin tai jalkajäi pyörän alle, tosiaankin KTM 1 varas 0 :D Teidän keskusteluun lisätäkseni 450 taitaa olla jopa hitusen ärhäkkäämpi kuin 525/530.. 525 on höntsäilyyn ja 450 kisaan.. Parempi tietenkin tiellä varmaan 525 kun hiukkasen laajempi vääntöalue tms.. jotain sinneppäin

Re: ktm 450, 525

25.8.2012 18:57

Isoin leka katuralliin tietysti. On se puolilitrainen vaan niin hauska kun ei vaihteella paljon väliä mennäänkö vai ei. ;)

2012 malleissa tehdas lupaa 450:lle koneelta 53hp ja sitten 500:lle 58hp, ero vanhemmissa varmaan aika samoissa. Onhan tuossa nyt jo jokunen polle, onko se sitten paljon vai vähän, jokainen päättäköön itse. :)