Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: ktm 450, 525

10.6.2012 12:25

Omnic kirjoitti:Hei jou, kivasti kuluu renkaat motovanteissakin :lol: .
Etunakilla ajettu alle 1000km ja kulutuspintaa 2mm jälellä :D


Mitkä gummit sulla on?

Misukan pilot powerit tuntuvat ainakin kestävän vaikka mitä, ovat vaan pirun kalliita

Tälläset oli tossa nelipuokissa ja tulee kans kolmepuokkiin: http://ssl.delti.com/cgi-bin/advice.pl? ... 4#00000004

Hinta ei oo ainakaan paha ku kierros reilun satasen, pito oli ihan ok, ei ihan yhtä hyvä kuin pilot powereisssa, kestävyydestä en osaa sanoa mitään.

Re: ktm 450, 525

10.6.2012 14:25

Omnic kirjoitti:Mitä välejä jengi pitää smotoilla kadulla? Itellä oli ennen 15-50, tai niin ainakin luulin.
Tilasin sitten uudet ketjut ja rattaat, nytten 15-52, entinen olikin 14-50.
Tuntuu että on ihan vitun liian pitkät noilla väleillä, eli 14-52 vois olla aika hyvät?

EXC:n laatikossa nelosen, vitosen ja kutosen välit ovat aivan liian suuret joilloin rattaat pitäisi olla sellaiset ettei nelosta isompaa tarvita täysikaasumenolla tai muuten homma puutuu aivan täysin. Eikä olisi pahitteeksi jos ykkönenkin olisi käyttökelpoinen vaihde ettei tarvitse lähteä liikkeelle kakkosella. Siksi omasta mielestäni mikään lyhyempi kuin 15-45 tai 48 on liian lyhyt. 565cc pyörässä kaipaisi vielä tuotakin pidempää, jolloin nelosella pääsisi oikeasti sen 120-130. SMR versiossa nimenomaan 5. ja 6 vaihde on alempana jolloin jaksaa vetää vielä 120 jälkeenkin.

Re: ktm 450, 525

10.6.2012 20:28

Omnic kirjoitti:Mitä välejä jengi pitää smotoilla kadulla? Itellä oli ennen 15-50, tai niin ainakin luulin.
Tilasin sitten uudet ketjut ja rattaat, nytten 15-52, entinen olikin 14-50.
Tuntuu että on ihan vitun liian pitkät noilla väleillä, eli 14-52 vois olla aika hyvät?


Jotenki muistelisin että 14 piikkinen on isoin mikä mahtuu pyörimään edessä.

Re: ktm 450, 525

10.6.2012 22:36

Kyllä mulla siellä 15 on :D

TimoZeus kirjoitti:
Mitkä gummit sulla on?
.


Michelin Pilot road

Re: ktm 450, 525

10.6.2012 22:52

Paineet persiillään?

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 2:59

Eij oo ilmanpaineessa vika, vaan sanotaanko näin että, syyllinen renkaan nopeaan kulumiseen löytyy ajotavasta, eli kuluuhan se rengas helvetisti joka kerta kun se napsahtaa maahan yli satasen vauhista, kun rengas pyörii 0 km/h. Jää sitä asvalttiin jälki ja savupilvi nousee. Eikä satasen vauhista endonkaan tekeminen varmaankaan hyvää tee eturenkaalle :D.

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 7:14

Ai niijoo, nyt puhuttiin näistä vehkeistä joilla ajetaan pääasiassa yhdellä renkaalla. :D

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 11:33

Ajaako joku näillä jotenkin muuten? :roll:

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 12:22

Omnic kirjoitti:Mitä välejä jengi pitää smotoilla kadulla? Itellä oli ennen 15-50, tai niin ainakin luulin.
Tilasin sitten uudet ketjut ja rattaat, nytten 15-52, entinen olikin 14-50.
Tuntuu että on ihan vitun liian pitkät noilla väleillä, eli 14-52 vois olla aika hyvät?


14-45 välit olen itse ja 1 kaveri kokenut parhaaksi näissä laitteissa. Huiput 165-170km/h, pystyy ajamaan vielä satasta pintakaasulla eikä ole liian raskaat ainakaan omaan käyttööni.

Ja osta ens kerralla kunnon eturengas joka kestää, meikällä tuo michelin on monta monituista kertaa tullu alas reippaasti yli satasen vauhista...

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 13:05

Ton piti olla joku matka-ajoon suunniteltu/kulutusta kestävä :lol:

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 14:21

Mjoo mullakin on 14/45 ja tuntunut pirun optimilta. Tai tuntui.

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 19:47

Tulppa ja hattu nyt vaihdettu, ei mitään vaikutusta edelliseen. Kaasarin säädöt pitäisi olla ihan OK, kun tämä ikävä vika alkoi yhtäkkiä kesken ajon tuossa muutama päivä taaksepäin, ennen toiminut moitteetta. Voisi jopa luulla että koneesta on jotain paskana ?


Rupesi pelaamaan kun vaihdoin uudet bensat tankkiin, jännempi :lol: mutta ainakin perstuntumalta on vähän semmonen fiilis et tehoja on kadonnu johonkin kun uskaltaa helposti täyskaasulla vedellä ilman että mitään erikoisempaa tapahtuu.. Tuokin saattaisi johtua suuttimen koosta, ainakin edellisten kokemusten perusteella. Minkälaisia suuttimia teillä on kesäkeleillä kiinni? Itsellä näytti olevan 180
Viimeksi muokannut Nut päivämäärä 14.6.2012 19:43, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: ktm 450, 525

11.6.2012 20:56

Mulla olis Oranssit ketjut ja 44 takaratas(twinring) ylimääräsenä 1,5tkm ajettu.(80€).

Tohon 450 tuntuu noi 14/48 olevan passeli. Huippuja kerää 175kmh ja jaksaa kelata vaihteet hyvin radalla läpi. Aika näyttää tuleeko tuo kansi lahetettyä tonne turboteckiin, niin sais vähän kierrosherkkyyttä tohon koneeseen.

Re: ktm 450, 525

14.6.2012 21:49

No nyt on meikälläkin tämmöne vehje! Ihmettelin tota öljytilavuutta kun myyjä sano että koneesee litra sisää. 1,5l sinne nyt meni ennen ku sai öljytason kohillee. Käytin konetta ennenku tsekkasin tason. Lauhdutintakaan ei pyörästä löydy. Kuis paljon muilla menee?

Re: ktm 450, 525

14.6.2012 22:27

Aika tarkkaan puolet jenkkigallonasta suodattimien vaihdon kanssa, eli 1.5-1.6L on rfs koneen öljytilavuus.