Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: ktm 450, 525

23.9.2014 20:29

Micco450 kirjoitti:Onko mahdotonta et nesteet vuotais sylinteriin? Eli kannentiiviste valskaa.


ei kai sekään mahdottomuus ole, mutta pitäisikö silloin painetta muodostua syyläriin? näytti myös että sylinterin ala tiiviste olisi antanut jotain nestettä läpi. voisiko olla kampikammiossa vain bensaa kun sitä on tuossa pari päivää tullu poljettua? mutta kai sen pitäisi silti käymään lähteä vaikka sinne olisi bensaa päässykkin...?

Re: ktm 450, 525

24.9.2014 19:54

Jos jollain pyörii ylimääräisiä katteita nurkissa nii vois tarjota Yv:nä. Varsinkin hyväkuntoiset katesarjat kiinnostaa. Ja edulliset :D Pyörä on exc 450cc -11

PS. iteltä löytyis ylimääräsenä yhet supermoton vanteet. Yv:tä jos kiinnostaa

Re: ktm 450, 525

27.9.2014 22:36

Löytyy muoveja -08 vehkeestä. Oransseja pääasiassa. Mutta kannattaneeko lähettää, nouto järkevämpi.

Löytyy pirkanmaalta.

Re: ktm 450, 525

28.9.2014 11:59

Semmonen vika tuli mittariin,että mittarissa palaa valo koko ajan mutta siinä ei sitten näy mittään muuta ku se valo,eli mistä kannattas alkaa vikaa etsimään?

Re: ktm 450, 525

30.9.2014 0:43

Jos kerran virta tulee mittariin ja vielä anturilta tietoa, koska menee päälle, niin ei kai vika voi olla muualla kuin itse mittarin näytössä. Onneksi se on halpa kapistus, ei maksa kuin 350€ uusi samanlainen.

Re: ktm 450, 525

3.10.2014 17:55

.
Viimeksi muokannut Henkkkkka päivämäärä 23.10.2014 19:28, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: ktm 450, 525

7.10.2014 11:06

Tuli tuollainen isompi kotari hommattua mutta muutama asia on vähän kysymysmerkki :)
Mitkä teillä on kaasarin säädöt olleet että toimii hyvin syksyn/talven keleissä? Pyörä on 525 exc -03. Mulla on pääsuutin 178 ja neulan sokka oli kolmanneksi alimmassa lovessa. Neulan nosto auttoi ainakin putkessa paukkumiseen moottorijarrulla joka oli runsasta. Mikä se neulan tyyppi pitäisi olla?

Ryyppy päällä käynti paranee oli kone sitten kylmä/lämmin ja ainakin osakaasulla myös parantuu. Olen myös miettinyt tuota automaatti puolipuristinta, tuossa kai sitten ei ole sitä kun venttiilinvälykset oli ok ja mitään klik ääniä ei kuulu ainakaan startatessa eikä polkiessa. Ja puristukset tuntuisi kyllä polkiessa olevan joka baari tallella :lol: Manuaalinen puolipuristin kyllä löytyy, mutta siitäkin vipu katki ja ei kunnolla liikuttanut nostajaa. (näytti olevan vähän vääntynyt se tappi sisältä)

Käykö jonkun uudemman mallin katteet -03:een? ainakin etukatteet näyttäisi -05 mallista menevän, mutta meneekö takakatteetkin?

Re: ktm 450, 525

7.10.2014 13:16

Paha sanoo omista säädöistä. Kun 2v olleet koskematta ja pelaa samoilla säädöillä kesät ja talvet.

Automaailmassa jo opittua, "Dont fix it, if aint broken" Eli ei viitsi edes koskea, koska pelaa.

Käsittääkseni yksilöitä. Eli jotain kottaraista joutuu säätään, ja osa pelaa samoilla säädöillä.

Re: ktm 450, 525

7.10.2014 14:03

Meikäläisellä on ohjekirjan kesäsäädöissä, joilla pelaa hyvin kesällä ja talvella äärimmäisen vähät ajot.

Uudemman mallin katteet käy suoraan eteen, mutta taakse joudut hommaamaan myös penkin, takahäkin ja ilmanputsarihilppeet.

Re: ktm 450, 525

8.10.2014 11:39

Tuota ryyppyä olen vain miettinyt kun ei hyydy yhtään ryypyllä vaan piristyy. Mistä löydän nuo ohjekirjan säädöt kun ei itsellä kirjaa ole? Jotenkin tuntuu siltä että ei ihan säädöissä ole jos edelliseen nelariin vertaa :s Itse ajattelin antaa pyörälle happea läpi talven :D

Liekköhän on vakavaa kylmällä koneella kytkimestä kuuluva rohahdus/rahina kytkintä luistattaessa, lämpimällä koneella ei tee

Re: ktm 450, 525

8.10.2014 18:09

AceFin kirjoitti:Uudemman mallin katteet käy suoraan eteen, mutta taakse joudut hommaamaan myös penkin, takahäkin ja ilmanputsarihilppeet.


Mites noiden 530 muovien kanssa(siis 08-11 exc), sopiiko tankki edes -01 runkoon?

Ja lisäksi pitäis kysyä että mistä voi vika löytyä kun etuvalo ei pala? Vilkut ja takavalo toimii, jännitteensäädin uusi, polttimo uusi...maa mene suoraan valolta runkoon kun ei ole parkkivaloa, ja johtoihin tulee virta. Mitä pitäisi mitata jotta tietäisi että varmasi menee maihin?

Re: ktm 450, 525

8.10.2014 20:43

Pyydät jotain sähköistä tietävää kaveriks. Hankala alkaa neuvoon, että mittaa ja mittaa. Pitäis alkaa polttimolta taaksepäin mittaan mihin se jännite jää. Sähkökuva viereen vaan, niin 10 min ja vika kyllä löytyy, jos jotain sähköistä tietää.

Re: ktm 450, 525

9.10.2014 20:39

Mustaa tankkia saa tarjoilla tännepäin jos sattuu löytymään ylimääräisenä! 04-07 mallista

Re: ktm 450, 525

10.10.2014 17:46

Joo eli mulla oli obdvt neula kaasarissa, tilasin nyt sen obdtr neulan jos sillä vähän paremmin toimisi :)

Vielä vähän mietityttää tuo rohahdus kytkimestä kylmillä öljyillä :s Aika ilmeän äänen päästää, mutta ei taas tee kun on kunnolla lämmin kone

Re: ktm 450, 525

10.10.2014 18:08

Koitapa googlailla tuosta ongelmasta englanniksi. Muistaakseni kytkimen rahinasta on ollut enemmänkin juttua ulkolaisilla foorumeilla, mutta itse en nyt ehdi/jaksa selvittää asiaa sen enempää.