Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

11.6.2008 14:22

Jep, sehän tuo selvästi on. Melkoisen vähäjärkisen(ja "erittäin ovelan") tempauksen on tehnyt :D

Bannia vaan perään.

11.6.2008 14:44

R1&GSXR1000 kirjoitti:Ei helvetti juha s ja tume voi olla idiootteja. Et sää osaa lukee? Tossa poko selvästi sano että se saatanan hornetti ei oo liian tehokas nii mitä sää helvetti väität sitte vastaa. Sit poko uskoo sua kun väität että se on liian tehokas ja sanoo kans et se on liian tehokas nii vaihdatki että ei oo liian tehokas. Tee sää juha s meille palvelus ja aja tuo sun mopos johonki kaiteesee, jaksa kattoo jotai tollasia mitkä egoo kun niillä on kälyne SV. Vitun mopoilija opettele lukemaa...

Juha s neuvoja ei kyllä kannata kuunella, puhuu nii läpi pääsä ja vaihaa mielipiteitä päivittäin. Ei kun nii juha s onki jo isopoika kun se on saanu kusiaisen allesa, hurraa siinähä riittääki potkua vaikak kuinka. Melkein 100HP!!


olenko ainoa jonka mielestä tässäkään viestissä ei ole päätä eikä häntää, vaan pelkkiä lauseita toistensa perään? tekijä on siis selvillä. liittynytkin just sopivasti tänään, ja tuo on ainoa viesti :).

ei sillä, olinpa eilen niin tuhannen tuiskeessa, että eipä tuosta omasta viestistäkään mitään kunnon rakennetta löydy, mutta asia taisi ainakin tulla selville. pitäis saada promillelukko näihin tietokoneisiin :)

Poko kirjoitti:
Ps. mistäs sä juhis tiedät mikä pyörä mulla on?


siitä, että olet ainakin kertonut mopoksesi NSR:n :).


ps. SV:ssä ei ole "melkein" (eikä lähellekkään) sataa hevosvoimaa :P

11.6.2008 14:52

aiheeseen liittyen sanoisin kyllä hornetin (tai sen tyylisen, esim. GSR:n) olevan yksi parhaista pyöristä, joilla aloittaa ajaminen. ja jos haluaa pitää 25kw:nä, niin sitä potkua löytyy sitten niitten kuristusten poiston jälkeenkin. TÄSSÄ on vielä yksi ihan ok artikkeli hornetista. foorumilta kun ei taida hirveästi hornetteja löytyä, voinee laskea yhden käden sormilla hornet kuskit?

11.6.2008 14:56

Joo no syyttäkää vaa mua mutta eipä oo tuo mun tekemä. Taitaa olla yhen tutun nikki tuo. :(

Joo tuli itekki eilen oltua aikalailla soosissa eilen minkä näkee kyllä noista kirjotuksista. Alkaa olee sen verran offtopikkia että eiköhän unoheta tuo väittely. Alunperin vaan tarkotin sitä että ei se hornet oo liian tehokas ja sillä voi alottelija ajaa ihan hyvin. En tarkottanu sitä sillä että se on liian laiska paska mikä ei liiku mihinkää.

Ps. Nii onhan meillä noita rata pyöriä useempiki. :(

Ihmisillä tosiaan on niitä nii vähä että ei kunnon keskusteluja oo, mutta Tossa on vähä keskustelua hornetista mitä voi seurata: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... hornet+600
Viimeksi muokannut Poko päivämäärä 11.6.2008 15:25, muokattu yhteensä 3 kertaa

11.6.2008 15:02

Minkä helv. takia täällä viititään edes kattoa näitä kevaripoikia.. Näille ko tuntuu kaikki olevan hevosvoimamääristä kiinni.. Moottorin luonteella ei ole mtn väliä, kunhan heppoja on ainaki viissataa..

Ja Juha S puhuupi tuossa Hornetjutussa ihan asiaa.. Hornet on erittäin hyvä aloitelijan pyörä, tehoa on kivasti, ajoasento on pysty ja mopo on todella helppo ajaa.. Itsellä ei ole paria kilometriä pidempää ajokokemuksia ko. menopelistä.. Kaverilla tuollainen on ja hän ainakin kehuu, että pyörä on tehty ajamista varten.. Pidemmätkään matkat eivät kuulemma pelota.. ja on sitä sellaisia 500km päiväreissuja tehty Zetan ja Hornetin kanssa..

11.6.2008 15:07

Poko kirjoitti:Joo no syyttäkää vaa mua mutta eipä oo tuo mun tekemä. Taitaa olla yhen tutun nikki tuo. :(



modethan vois sitten kertoa sen IP osoitteesta.....

11.6.2008 19:03

Juha S kirjoitti:
Poko kirjoitti:Joo no syyttäkää vaa mua mutta eipä oo tuo mun tekemä. Taitaa olla yhen tutun nikki tuo. :(



modethan vois sitten kertoa sen IP osoitteesta.....


Senkus. Tuo kaveri kirjotti viime yönä ensiks tällä mun nikillä noita juttuja, ei kaikkia kumminkaan. Ja aamulla vielä neuvoin sille ton rekisteröitymisen, mutta tota sen viestiä se ei täällä kirjottanu. Tai no ei se mun koneella rekisteröityny mutta sama ip niissä kaikissa koneissa varmaan on mitä meillä on.

11.6.2008 21:25

Ihme touhua sullakin.
Tekstiä tulee laidasta laitaan ja asioiden kannat vaihtuu. Sitten syytellään alkoholia (soosia) tai kavereita, tuttuja yms.

17.6.2008 23:32

Ei tänne erotuomaria tarvita vaan mellakkapoliisi.
Viihdyttävää kylläkin tämä offtopic :D

23.6.2008 0:14

Nyt olis 2 vaihtoehtoa.

Yamaha thundecat ja cbr pc-31. Mites toi yamahan kestävyys? Cebarista on tullu luettua paljon, mutta yamahasta ei paljoa ole tietoja kantautunut mun silmiin. Kiinnostais joi yamaha enemmän kun vähemmillä kilometreillä ja omaan silmään paremman näkönen kun honda.

Että kokemuksia vaan yamahasta tulemaan.

kysymys?

30.6.2008 16:59

saako 18 v. ajaa 650cc moottoripyörää? :O

30.6.2008 17:01

Saako nainen ajaa moottoripyörällä? Kannattaa lukea moottoripyöräsäännöt uudestaan ajokoulukirjasta.

4.7.2008 1:46

Laitan nyt tänne, kun en löytänyt sopivampaa. Eli mitä eroa on honda cbr 600 f ja 600f pc-25 pyörissä? Olen ajatellut sportti kyykkyä ja hinta ei mielellään saisi olla yli 3000e, mutta jos saa todella paljon paremman esim 4000e niin silloin voi harkita. Eli ehdottakaa vaan sopivaa 600cc pyörää ja tarkennuksena vielä, että fighterihan tästä rakennettaisiin.
Itse olin ajatellut yamaha fzr 600 ja honda cbr 600 f. Noista honda ilmeisesti fiksumpi vaihtoehto? (ainakin muiden viestien perusteella) kawasaki ja suzuki näyttivät menevän hinnassa sitten hieman turhan kalliiksi.

4.7.2008 10:55

MänTä kirjoitti:Saako nainen ajaa moottoripyörällä?


Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Nainen ei kuulu auton tai mopon rattiin. Ikäväkyllä tästä ei ole mitään lakia säädetty, ja nainen saa yleensä tehdä mitä haluaa, poislukien muslimit.

11.7.2008 18:17

Ite sain ton pikku a:n tos suoritettuu ja ois pyörän hankinta varmaan edessä.. budjetti noin 4000e. No alkuun katsoin noita kawasaki zx-6r ja suzuki gsx-r 600/ 750 tos hinta luokassa aika lailla about 40-55 tkm ajettuja siis vm 1995 eteepäin.. kuulemma tos 6r jotaa venavikaa 94 ja vanhemmissa. Sit innostuin kun kuulin et suzuki dr 650 vie n. 3.5 litraa /100km <-- onko totta? ja onko huoltovapaampaa/ halvempaa ostaa tollain 50tkm ajettu rivinelonen vai 30tkm ajettu yksmukiin? pärrällä olis tarkoitus ajaa ainakin se 2 vuotta..