Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

15.3.2009 19:28

AnttiA kirjoitti:Onkos esim 40tkm ajettu R6 jo nähnyt parhaat päivänsä, vai onko motti kuinka kestävä? :)



No ei todellakaan ole parhaitä päiviä nähnyt prätkä jos on 40.000 mittarissa, jos vain huollot on ajallaan tehty.

60.000kin on vielä ihan OK.

80.000 -100.000 voi alkaa harkita jotakin pientä laittoa laakereihin ja silloinkin vain jos on tarvetta.

15.3.2009 22:39

Tuli sitten hommattua busan lisäksi R6 -03 taloon... asiallisen näköinen pikku raaseri

26.6.2009 8:56

Tuli tuossa mieleen, että kuinka kauan tahtoo toi madallussarja sitten madaltaa. Riippuu varmaa sarjasta, mutta noin keskimäärin?

27.7.2009 16:56

Olen mietiskellyt n. 80000km ajetun r6:n ostamista.

Huoltokirja löytyy joten kone ei ilmeisesti ole vielä räjähtämispisteessä? Onko kenelläkään kokemusta näin reilusti ajetusta pyörästä?

27.7.2009 21:08

soup kirjoitti:Olen mietiskellyt n. 80000km ajetun r6:n ostamista.

Huoltokirja löytyy joten kone ei ilmeisesti ole vielä räjähtämispisteessä? Onko kenelläkään kokemusta näin reilusti ajetusta pyörästä?

Aika kovalta tuo kuullostaa, onko koneelle tehty mitään isompaa huoltoa/remppaa? Osta minulta pois tuo kutonen, mittarissa vasta 25000km, ajat vielä montakymmentä huoletonta tuhatta kilsaa lisää!

2.8.2009 20:18

Itse olen katsellut muutamaa 1999 R6 ostomielessä ja tuo 25kw kuristaminen tuottaa ongelmaa.. Millä tavalla kyseinen mallin saisi täälä koto Suomessa 25kw papereihin? Kahvasta kuristaminen ei huhupuheiden mukaan enää onnistuisi kyseiseen malliin, alkavat ämpyröimään katsastuskonttorilla kuulemma kuristuksen helppoudesta tai ymymym?!?!... Mitään kurisarjoja olemassa? Ketään lautalaista joka olisi kyseisen pyörän kuristanut (99-02?

Muutamasta huollosta olen kysellyt kuristamisesta mutta tuntuu olevan melko hiljaista kyseisen pyörän kohdalla?

HJELP!!

2.8.2009 23:10

KirkkoHerra kirjoitti:Itse olen katsellut muutamaa 1999 R6 ostomielessä ja tuo 25kw kuristaminen tuottaa ongelmaa.. Millä tavalla kyseinen mallin saisi täälä koto Suomessa 25kw papereihin? Kahvasta kuristaminen ei huhupuheiden mukaan enää onnistuisi kyseiseen malliin, alkavat ämpyröimään katsastuskonttorilla kuulemma kuristuksen helppoudesta tai ymymym?!?!... Mitään kurisarjoja olemassa? Ketään lautalaista joka olisi kyseisen pyörän kuristanut (99-02?

Muutamasta huollosta olen kysellyt kuristamisesta mutta tuntuu olevan melko hiljaista kyseisen pyörän kohdalla?

HJELP!!

Itellä ei ollut kyllä mitään ongelmaa saada kuristettua kaasukahvasta. Saksasta taitaa saada ihan tüv-hyväksyttyä sarjaa

3.8.2009 21:12

http://www.tlo-bikeshop.de/product_info ... 25-kw.html

Eikös tuon pitäisi '99 R6 mennä, kelpaa ilmeisesti Suomessakin? Vai pääseekö halvemmalla/helpommalla kun virittelee kaasukahvaan "kuri" ja vie penkitettäväksi...?!?

3.8.2009 21:32

KirkkoHerra kirjoitti:http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/5723/cPath/433_463/yamaha-ab-600-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html

Eikös tuon pitäisi '99 R6 mennä, kelpaa ilmeisesti Suomessakin? Vai pääseekö halvemmalla/helpommalla kun virittelee kaasukahvaan "kuri" ja vie penkitettäväksi...?!?

Uskosin että tuo on käypänen, ehkä tuolla jopa helpompi kuristaa.

5.8.2009 13:54

-06 vuosimallin jammusta vilkkurele hukassa. Missä päin pyörää sijaitsee?

9.8.2009 10:43

hei oon mahdollisesti hankkimassa vuosimallia 2006 r6:osta saako selllasta 25kw rekisteriin jos saa niin onko helppoa/halpaa?

Luistokytkin

2.1.2010 19:41

Minä vuonna luistokytkin tuli R6:een? Oliko jo -06?

2.1.2010 22:50

Ride_to_live kirjoitti:Minä vuonna luistokytkin tuli R6:een? Oliko jo -06?


-06 se tuli ja samalla päivitty koko pyörä ja mallimerkintä R6R.

18.1.2010 15:54

Tässä katellu yhtä vm. -01 r6:sta. Todella siistissä kunnossa ikäsekseen. Mutta pitäs tosiaan saada kuristettua tuohon 25kW:ksi että saa oikeisiin papereihin.

Niin paljos se itse katsastaminen 25kW:ksi nyt sitten tulee kustantamaan ton 105e kurisetin hommaamisen lisäksi?

Pyörän ostoonhan tässä lähetään vasta maaliskuun puolella, ettei sen puolen kiire eikä täysin varmakaan mikä pyörä alle nyt sitten tulee, mutta tuo iski silmään heti, hieman vanhemmat r6:set muutenkin. Helmikuussa vielä nostattamaan pyörä kuumeet huippuihin Lahden MP-Messuille ennen uuden pyörän hommaamista. :)

18.1.2010 17:05

JanQ kirjoitti:Tässä katellu yhtä vm. -01 r6:sta. Todella siistissä kunnossa ikäsekseen. Mutta pitäs tosiaan saada kuristettua tuohon 25kW:ksi että saa oikeisiin papereihin.

Niin paljos se itse katsastaminen 25kW:ksi nyt sitten tulee kustantamaan ton 105e kurisetin hommaamisen lisäksi?

Pyörän ostoonhan tässä lähetään vasta maaliskuun puolella, ettei sen puolen kiire eikä täysin varmakaan mikä pyörä alle nyt sitten tulee, mutta tuo iski silmään heti, hieman vanhemmat r6:set muutenkin. Helmikuussa vielä nostattamaan pyörä kuumeet huippuihin Lahden MP-Messuille ennen uuden pyörän hommaamista. :)

Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään