Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Yamaha YZF-R6 vm. 1999-2008

1.3.2008 10:33

Terve,

minkälaisia käyttäjäkokemuksia tästä porukasta löytyy kyseisestä pyörästä? Plussat, miinukset, onko jotain tiettyjä paikkoja(esim. laakereiden välyksiä yms.) joihin pitäisi kiinnittää erityistä huomiota yms.

-kiitokset jo etukäteen-

1.3.2008 22:37

-
Viimeksi muokannut JP_89 päivämäärä 12.10.2012 1:49, muokattu yhteensä 1 kerran

22.5.2008 16:43

Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

22.5.2008 17:05

mstr kirjoitti:Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

itselläni oli 00 r6 ja oon 186 pitkä pysty ajaan kyl iha hyvin mut kyl lyhyempiki voi paljo olla nykyään on 1000 suzuki ja mutsikin sil on pari lenkkiä ajellu ja on noin 170+ pitkä ja ylttyy molempien kengän kärjet maahan mut ei kunnol. ei ainakaa mitää sen erikoisen pahaa oo r6:sta sanottavaa muutaku 00 vuoden mallii asti ne on viel kaasari mallia niin on vähän nykivää menoo kun ajaa tasakaasulla.

22.5.2008 22:53

Grim_Reaper kirjoitti:
mstr kirjoitti:Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

itselläni oli 00 r6 ja oon 186 pitkä pysty ajaan kyl iha hyvin mut kyl lyhyempiki voi paljo olla nykyään on 1000 suzuki ja mutsikin sil on pari lenkkiä ajellu ja on noin 170+ pitkä ja ylttyy molempien kengän kärjet maahan mut ei kunnol. ei ainakaa mitää sen erikoisen pahaa oo r6:sta sanottavaa muutaku 00 vuoden mallii asti ne on viel kaasari mallia niin on vähän nykivää menoo kun ajaa tasakaasulla.


Jees. Kovasti tekis mieli vaan kyykkyä laittaa tuon piikkisen cbr:n jälkeen. Tahtoo vaan olla hieman esteenä tää persjalkasuus.

23.5.2008 0:25

http://www.dragrace.fi/catalog/product_ ... a18549fc60

Voisko tossa olla apua sun ongelmaan? Eikä niin kallis kuin tehtaan omat, jos tähän edes on. (?)

1.8.2008 17:47

Grim_Reaper kirjoitti:ei ainakaa mitää sen erikoisen pahaa oo r6:sta sanottavaa muutaku 00 vuoden mallii asti ne on viel kaasari mallia niin on vähän nykivää menoo kun ajaa tasakaasulla.
Siis 2000 eteenpäin olevat kutoset on kaikki ruiskukoneella?

Olen ensiviikon alussa menossa katsomaan '02 R6:sta ensimmäiseksi isoksi mopoksi ja kiinnostaisi millainen pyörä on kaupunki ajossa? Miten pyörä on kuristettavissa 25KW papereihin, tuleeko kalliiksi? Millaisiin vakuutusmaksuihin kannattaa varautua?

1.8.2008 19:32

-
Viimeksi muokannut JP_89 päivämäärä 12.10.2012 1:49, muokattu yhteensä 1 kerran

4.8.2008 1:06

mstr kirjoitti:Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

Eikös nää kyykkypyörät yleensä ottaen ole aika matalia? :roll: Käsittääkseni ellei nyt aivan persejalka ole niin kunhan vartta on kutakuinkin se 160 senttiä niin pystyy ajamaan sporttia kuin sporttia. Sehän riittää kun toisen jalan saa suht tukevasti maahan kun pyörä on pystyssä. Mukavuutta toki lisää jos valoissa seistessä yltää ne molemmat kintut tukevasti tantereeseen, mutta ei sitä mopoa jalat maassa ajeta :)

4.8.2008 12:07

On sitä tullu nähtyä lyhyitä naisia isojen sporttipyörien päällä. Liikennevaloissa just ylsi varvistelemalla maahan, mutta ei se näyttäny menoa haittaavan.

12.8.2008 9:38

Vuosimallin puolestä tämä menee periaatteessa ohi aiheen, mutta pistetään tänne nyt kuitenkin. Ensi kevääksi ajattelin jonkunnäköistä 600:sta kyykkyä hommailla. Hintahaarukka yltää tuonne about 8000€, muttei välttämättä suurempaan ensipyörään haluaisi ihan tuollaisia summia pistää. Katselin että -03 YZF-R kutosia saisi kohtuulliseen hintaan (n.5000€), eikä mittarilukematkaan hivo taivaita. -03 ärriinhän tuli ruiskut, joten tekniikka muuttui hieman. Löytyykös ko. pyörästä jotain tyyppivikoja, tai yleensäkin kokemuksia? Mites tuollainen 600:nen kyykky sopii henkilölle jolla pituutta löytyy n.185cm?

12.8.2008 9:50

Boss-90 kirjoitti:Vuosimallin puolestä tämä menee periaatteessa ohi aiheen, mutta pistetään tänne nyt kuitenkin. Ensi kevääksi ajattelin jonkunnäköistä 600:sta kyykkyä hommailla. Hintahaarukka yltää tuonne about 8000€, muttei välttämättä suurempaan ensipyörään haluaisi ihan tuollaisia summia pistää. Katselin että -03 YZF-R kutosia saisi kohtuulliseen hintaan (n.5000€), eikä mittarilukematkaan hivo taivaita. -03 ärriinhän tuli ruiskut, joten tekniikka muuttui hieman. Löytyykös ko. pyörästä jotain tyyppivikoja, tai yleensäkin kokemuksia? Mites tuollainen 600:nen kyykky sopii henkilölle jolla pituutta löytyy n.185cm?


Tuskin noin halvalla saat!Taitaa keskimäärin 1t-2t saada laittaa lisää tuohon 5 tonniin.

12.8.2008 9:58

^Kyllä sen 6000-7000€ nyt siitä voi maksaa, mutta tekniikkaa kyselin, en hintaa.

30.8.2008 14:49

Onkos esim 40tkm ajettu R6 jo nähnyt parhaat päivänsä, vai onko motti kuinka kestävä? :)

31.8.2008 3:54

Ei todellakaan. Tuohan on juuri sisäänajettu. Remonttia kannattaa miettiä sitten kun lasissa on kolminumeroisia tuhat lukemia, ja turha sittenkään jos vaan soi vielä kunnolla.

Ei nää onneks mitään kertakäyttökoneita ole. Oma Zx6r oli 48tkm kohdalla sopivasti sisäänajettu, sillon tehoja oli reilu 3kW enemmän kuin mitä vastaavassa uutena :roll: Nykyinen gixerikin taitaa kohta olla sisäänajettu, kun 40tkm alkaa hiipiä mittariin.