Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

18.1.2010 17:38

JP_89 kirjoitti:Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään


Noni, ei kuulosta yhtään niin pahalta ku ois voinu luulla.. :) Pitää joo tutkiskella, kun ei mikään uus pyörä oo muutenkaan kyseessä

18.1.2010 18:09

JanQ kirjoitti:
JP_89 kirjoitti:Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään


Noni, ei kuulosta yhtään niin pahalta ku ois voinu luulla.. :) Pitää joo tutkiskella, kun ei mikään uus pyörä oo muutenkaan kyseessä

Ei uusi toki, mutta näissä on tyyppivikana juurikin 2:n rattaat. Ei mikään maatakaatava vika, mutta vittumainen. Ja varmasti kallis korjata jos korjaamolla käyttää.
Ilmenee tosiaan siinä että kun kakkosvaihteella antaa tehoa niin alkaa nykimään, jos ostat alle 25kw tehoissa olevan niin saattaa olla piilevänä.

18.1.2010 20:43

Eli näis r6:sis on aina ton kakkos rattaan epäkunnossa olemisen riski? No sen näkee sit jos kysest pyörää ei olla myyty ennen maaliskuuta. Hintapyyntö ei oo ku vaivaset 4000e.

e: .. niin siks aika varteenotettava yksilö.

jeps

20.1.2010 20:42

Kyselläänhän sitten täältäkin,osaakos kukaan sanoa että miten toi -05 -> usd keula uppoaa -03:seen jossa siis se vanhempi keula?
Kyllä ainakin mitä huhupuheisiiin uskomista niin se kaasukahvan kuristaminen liian helppoa, että ei konttorilla välttämättä hyväksy :s

Kannattaa myös käydä sivulla yrc.fi (yamaha R-club Finland). Sieltä löytyy aika hyvin tietoa :)

21.1.2010 17:43

lakeri kirjoitti:Kyselläänhän sitten täältäkin,osaakos kukaan sanoa että miten toi -05 -> usd keula uppoaa -03:seen jossa siis se vanhempi keula?
Kyllä ainakin mitä huhupuheisiiin uskomista niin se kaasukahvan kuristaminen liian helppoa, että ei konttorilla välttämättä hyväksy :s

Kannattaa myös käydä sivulla yrc.fi (yamaha R-club Finland). Sieltä löytyy aika hyvin tietoa :)


Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)

21.1.2010 18:02

Kuinka perusteellinen päivitys R6:ssa tuli -08-malliin. Muovit on ainaskin vaihtuneet -06/-07-pyöriin verrattuna, mutta muuttuiko joku olennaisempikin asia?

21.1.2010 18:07

http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/AAB97A25 ... aminen.pdf

23.1.2010 14:09

Ride_to_live kirjoitti:Kuinka perusteellinen päivitys R6:ssa tuli -08-malliin. Muovit on ainaskin vaihtuneet -06/-07-pyöriin verrattuna, mutta muuttuiko joku olennaisempikin asia?


Aika pitkälle sama pyörä, kun vanhemmat. Jos en väärin muista niin -08 tais tulla säätyvä imukurkun pituus millä ajettavuutta haettiin lisää.

12.2.2010 2:34

-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)



Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää :D

13.2.2010 15:02

Blond kirjoitti:
-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)



Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää :D


Jeps, eli vien ensin pyörän penkitys pajalle jossa testasivat ensin täystehoisen tehot. Sitten laittoivat kuristuksen joka rajoittaa kaasukahvan kääntymistä ja penkittivät uudelleen. Seuraavaksi ei tarvinnu ku viiä molemmat dynolaput konttorille ja pyörä mukaan niin tekivät uuden rekisteriotteen. Pyörää ne vähä vilkas konttorilla, eivät mitenkään suuremmin syynänneet. ;)

17.3.2010 10:20

-_Joonas_- kirjoitti:
Blond kirjoitti:
-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)



Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää :D


Jeps, eli vien ensin pyörän penkitys pajalle jossa testasivat ensin täystehoisen tehot. Sitten laittoivat kuristuksen joka rajoittaa kaasukahvan kääntymistä ja penkittivät uudelleen. Seuraavaksi ei tarvinnu ku viiä molemmat dynolaput konttorille ja pyörä mukaan niin tekivät uuden rekisteriotteen. Pyörää ne vähä vilkas konttorilla, eivät mitenkään suuremmin syynänneet. ;)


Paljon kerty hintaa koko operaatiolle?

18.3.2010 13:00

Koko homma eli työt+penkitykset+katsastus niin oli 260€.

29.3.2010 16:34

tuli sitte ostettua 99 vm konevikainen yksilö.

pyörää en ole vielä hakenut mutta sen verran on tietoa että öljynkiertoon oli tullut joku tukos ja oli siitä johtuen leikannut, on kuintekin käyntikuntoinen mutta tehot uupuu. saa nyt nähdä mitä kaikkee sieltä koneesta löytyy kun sen saan auki, hyvällä tuurilla voi päästä halvallakin mutta jos on enemmän tohjona niin laitan suosista toisen koneen kiinni..


e: ainiin jos jollakin on kokemuksia/vinkkejä koneen irroituksesta ja avaamisesta niin otan kyllä mielellään vastaan

29.3.2010 22:43

http://yrc.fi/phpBB3/
Tuolta kannattaa kysellä ruttosesta. Tuolla liikkuu ihan oikeesti asiasta tietäviä jamppoja, joilla on varmasti kone rempastaki kokemusta. ;)

30.3.2010 13:21

-_Joonas_- kirjoitti:http://yrc.fi/phpBB3/
Tuolta kannattaa kysellä ruttosesta. Tuolla liikkuu ihan oikeesti asiasta tietäviä jamppoja, joilla on varmasti kone rempastaki kokemusta. ;)


jep reggasin itseni tuonne jo aiemmin google haun jälkeen ;)

ja tuonne olis tarkoitus kirjoitella jonkinnäköinen projektiblogi eli jos kiinnostaa seurata projektia,
niin http://www.yrc.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=2699 siinä on linkki