Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re:

20.4.2011 1:00

Kassude kirjoitti:
Nemo kirjoitti:Tökkii kone senverran, ettei ole mahdollisuutta selata koko paskaa läpi:

Mutta mites biltsun akut? Yammun vakioakku maksaa maltaita, en ole ostamassa marmoritiskiltä.

Testivoittajiahan ne on, eli arvaten vähintään yhtä hyviä kuin noi kalliit alkuperäisakut. Itelläni oli sekä hussessa että kotarissa bilteman akku eikä ollut mitään valittamista.


Bilteman akku tulee aina itelleni pyörään jos uutta akkua ostelen, piikkisessä husussa bilteman akku toimi vallan mainiosti (hussen oma aika surkea) ja nyt on isommassa hussessakin bilteman akku ja hyvin pelaa! Btw, mites porukka noista bilteman tuntimittareista? Tänään ostin itelleni ja en vaan saanu lukua vaihtuu :S tietty saatoin laittaa sen väärinki ku kiersin sen piuhan tulpan johdon ympärille että pitäskö se pyörittää hatun ympärille vai miten?

Re: Biltema moottoripyöräosat

27.4.2011 14:44

Voi olla että häiriösuojatuissa vermeissä ei ole riittävää signaalia. Joutuisit siis kytkemään herätteen ihan oikeasti jonnekin sytytyspuolalle tai ohjausyksikköön.

Re: Biltema moottoripyöräosat

14.5.2011 0:15

Tietääkö kukaan onko Kuopion biltemassa tai motonetissä mynnissä koneen alta nostettavaa huoltopukkia tällä hetkellä? Jos on niin mitähän semmonen maksaa?

Re: Biltema moottoripyöräosat

22.5.2011 23:29

Edellisellä sivulla joku kyseli bilteman fatbarista ja raisereista. Itse laittelin pari viikkoa sitten omaan gessuuni kyseiset vermeet ja olen ollut todella tyytyväinen. Tanko tuntuu jämäkältä ja seinämävahvuus on vähintäänkin riittävä. Raisereista vaihdoin pultit pienempiin, kun M12 ei mennyt yläkolmiosta läpi. Kuusiokolopultit vaihdoin myöskin parempiin, sillä alkuperäisiin alkoi muodostua pintaruostetta parin päivän jälkeen. :roll:

Tangossa ei ole B-logoa, joten kasvojenmenetyskään ei ole ongelma kylillä huristellessa. Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen ostoksiini, sillä maksoin tangosta ja raisereista suunnilleen puolet siitä, mitä olisin merkkiosista maksanut.

Re: Biltema moottoripyöräosat

23.5.2011 12:04

Bilteman fatbarit ovat omien kokemusten mukaan kovempia kuin mitkään merkkitangot, joten jos jollain sellaisen näen korkeintaan hattua nostan. Ennemminkin pitää nauraa niille jotka maksaa viisinkertaisen hinnan merkkitangoista.

Re: Biltema moottoripyöräosat

1.6.2011 22:05

Crossipyörälle tarkoitettua pukkia löytyy motonetistä 39€:

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=80-7508

Re: Biltema moottoripyöräosat

14.6.2011 1:26

Ostin joku aika sitten led-vilkut biltemasta ja kytkin sitten ne jarruvaloihin (kai) tarkoitetut johdot vilkkuihin. Noh, vilkut paloivat punaisina ihan normaalisti, mutta nyt kun olen kytkemässä ne normaalisti vilkkuihin, joten ne palaisivat keltaisina niin siihen keskelle jää se kuuden ledin tyhjä kolo, kun 12 lediä palaa reunoilla, jos sitten kytken myös jarruvalot niin nehän korvaavat takavalon jarruvalot, joten onko ne edes lailliset?
Luulisi autoilijoita hämäävän aika paljon kun vilkut räpsyvät jarruvaloista.

Kiitoksia.

Re: Biltema moottoripyöräosat

18.6.2011 10:59

Tuombe kirjoitti:Ostin joku aika sitten led-vilkut biltemasta ja kytkin sitten ne jarruvaloihin (kai) tarkoitetut johdot vilkkuihin. Noh, vilkut paloivat punaisina ihan normaalisti, mutta nyt kun olen kytkemässä ne normaalisti vilkkuihin, joten ne palaisivat keltaisina niin siihen keskelle jää se kuuden ledin tyhjä kolo, kun 12 lediä palaa reunoilla, jos sitten kytken myös jarruvalot niin nehän korvaavat takavalon jarruvalot, joten onko ne edes lailliset?
Luulisi autoilijoita hämäävän aika paljon kun vilkut räpsyvät jarruvaloista.

Kiitoksia.

Itse jätin ne 6 punaista lediä kokonaan kytkemättä.
Kannattaa muuten avata se vilkku ja liimata piirilevy paremmin, aika onnettomat liimat niissä taitaa olla. Muutoin hyvät vilkut, ainoat minivilkut jotka itse olen saanut kestämään paria kuukautta pidempään.

Re: Biltema moottoripyöräosat

11.7.2011 14:53

kuinka pitkät ovat bilteman toimitusajat kun postin kautta aattelin tilailla? :)

Re: Biltema moottoripyöräosat

11.7.2011 16:39

Mitä olen itte Biltemasta tilannu niin toimitusajat on vaihdellu siinä 2-3 päivästä ehkä korkeintaan viikkoon, riippuen että miten on tavaraa ollu varastossa. Kuitenki yleensä ollu siinä 2-3 päivässä noudettavissa.

Re: Biltema moottoripyöräosat

15.7.2011 16:51

Iteltäni löytyy Bilteman Minimx -fatbar tanko ja hyvinhän se on kestänyt jo maaliskuusta asti. Pakko vielä myynnin puolesta tunnustaa parit lipat, mitkä tanko on joutunut kestämään, ja suorana pysyi!

Re: Biltema moottoripyöräosat

10.3.2012 23:14

Moro!! Kellään ollut Biltema led takavaloa? Millainen on ollut, kiinnitys aika hennon näköinen.. Nopee vastauksii ;)

Re: Biltema moottoripyöräosat

11.3.2012 3:43

Onko ihmiset uskaltanut bilteman jarrupaloja testata?

Re: Biltema moottoripyöräosat

11.3.2012 11:47

Itelläni oli entises kotarissa bilteman jarrupalat ja 1000km kesti ja oli iha loppu.

Re: Biltema moottoripyöräosat

11.3.2012 17:03

Eli tuo Offroad nostopukki on ihan OK kunhan vähän vahvistelee sitä himassa omalla hitsillä?