Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

17.7.2009 17:34

Homoja yksinkertaisesti. Mokailevat ihan kivasti tilauksia ottaessa jne. Ei taida palkat olla häävit.

17.7.2009 19:30

Jyväskylän HardworkRacing.. Kuulin juttua, että homma pelaisi nykyään. Paskat. Tilasin 3 viikkoa sitten mittarinanturin ja piuhan kotariin, myyjä lupasi, että samalla viikolla osa on haettavissa.
Ei ollut haettavissa, eikä ole vieläkään, kolmen viikon jälkeen :lol:
Pitäköön piuhansa jos joskus muistavat tilata sen. Tämän liikkeen porukat on selittänyt lähetyksien myöhästelyjä usein :" posti on hävittänyt paketin ", helvetin huonoa tuuria... :roll:

Motokeitaalla sen sijaan erittäin hyvää palvelua. Eilen aamusta tilasin mittarinosat ja aamulla!! oli osat postilaatikossa !

17.7.2009 19:48

Tampereella kyllä pitää mainita RM Heino.

Oli asiakkaita kuinka paljon tahansa tullaan kysyyn et tartteeko apua jne..
Joka kerta ku käyny oon saanu erittäin hyvää palvelua, vaikka 16 oonkin :P

18.7.2009 0:38

mikuli89 kirjoitti:Itellä VÄHÄN huonoja kokemuksia Oulun Kärkkäisestä. Viikko ennen juhannusta (10.6.) kävin siellä ja tilasin husseen parit nokkalaakerit ja vesipumpun siipirattaan. Aikoivat pistää samana päivänä tilaukseen mp-racingilta, lupasivat perjantaiksi(keskiviikkona tilasin) ja soittaa kun osat on oulussa.


Aika perseestä kyseinen paikka. Muutaman kerran tuonne huoltoon vieny ja osia tilannu, niin aina sanovat, että soittaa kun on tullu. Koskaan ei ole ilmottanu mistään mitään, pitää aina ottaa ite yhteyttä. Muutenki vähä huonoja kokemuksia.

:(

18.7.2009 16:55

Olen odottanut paisuntasäiliötä Sumekolta yli 3 viikkoa!
Varaosamyyjä heitti luurin korvaan kun kysyin saanko sen joululahjapaperissa!

18.7.2009 21:00

Jännä sinänsä, että olen tosta kärkkäisestä kuullut _vain_ pahaa.

Toinen paikka jossa palvelua ei tahdo saada on tämä HD/triumph liike Helsingin Herttoniemessä. En tarkkaa nimeä vaivautunut pistämään muistiin, sillä myyjät mielummin juttelivat toistensa kanssa kun tulivat katsomaan olisiko minulla ostoaikeita.

Ja mainittakoon vielä se yleinen, Bike World Vantaa. Huono huolto ja ikävä asenne asentajalla, kun huomautin että moni asia on tehty päin vittua. Tekniikan Maailmasta luin jälkeenpäin, että kyseinen pulju ei ilmeisesti osaa huoltaa pyöriä, kuten itse olen kokenut.

Hyvinkäällä AH-Promotor taas palveli erinomaisesti. Myyjä myöskin selvitti käytettyjen pyörien historian ilman erikseen kysymistä, sinne isot plussat.

Moposport Vantaalla taas, erittäin huono asiakaspalvelu. Myyjät (poislukien sellanen pulisonkijäbä, en tiiä onko enää duunissa) ovat kuin kuolleita ja käytetyistä pyöristä vastaava jannu on vieläkin ikävämpi. Liikkeessä asioiminen on hidasta ja osat ovat kalliita. Onneksi ei ole tullut mopojen osille tarvetta moneen vuoteen.

Muistaakohan tässä muuta...

19.7.2009 16:04

tytn kirjoitti:
Moposport Vantaalla taas


Moposportista tuli mieleen :D Keväällä soittelin ja kyselin tzr:n kannentiivistettä.. löyty tarvike.. Myyjä väitti kivenkovaan että on täysin sama kuin alkuperäinen.. Ja toimii aivan samallalailla kuin alkuperäinen. No tilasin sen ja eihän se alkanut pitämään.. No sitten ostin mc-scatterilta alkuperäisen ja ero oli jo silminnähtävissä.. Ja alko kansi pitämään myös! Molemmilla kerroilla oikaisin kannen sorvilla ennen asennusta.. Sama myyjä myös kertoi hajabusastaan jossa on kuulemma myös sorvissa oikastu kansi :D :D Ja kuulemma ihan normi moottorisilikonia kannattaa levittää kansipahvin molemmille puolille ennen asennusta... :D

19.7.2009 18:15

Tuli taas mieleen että viimeinen käyntini siel oli kun ostin kypärän, seuraavana päivänä kaduin heräteostosta ja menin palauttamaan. Äijä kassalla oli iha valmis palauttaa fyffet mutta sitte tää vanhempi jantteri (se vaihtopyöräherrasmies) tuli siihen ja alko inttää "onks tää tätä ja sitä yms" ja lopulta en saanukkaan rahoja takas.

En tiedä sitten, olisko mun kuulunu saada rahat takas vai ei, mutta sen verran tiedän että toi on aika paskamainen temppu. Jos myyjä ei tiedä mitä tehdä, ne sais antaa rahat mulle ja hommata osaavaa väkeä.

19.7.2009 21:42

tytn kirjoitti:Tuli taas mieleen että viimeinen käyntini siel oli kun ostin kypärän, seuraavana päivänä kaduin heräteostosta ja menin palauttamaan. Äijä kassalla oli iha valmis palauttaa fyffet mutta sitte tää vanhempi jantteri (se vaihtopyöräherrasmies) tuli siihen ja alko inttää "onks tää tätä ja sitä yms" ja lopulta en saanukkaan rahoja takas.

En tiedä sitten, olisko mun kuulunu saada rahat takas vai ei, mutta sen verran tiedän että toi on aika paskamainen temppu. Jos myyjä ei tiedä mitä tehdä, ne sais antaa rahat mulle ja hommata osaavaa väkeä.

Vain postimyynnissä on 14pv palautusoikeus, kaupan ei tarvitse ottaa palautuksia vastaan ( paitti takuut tietysti ) Mutta yleensä liikkeillä on jonkinnäköinen palautusmahdollisuus joka on ainakin minusta hyvää asiakaspalvelua

20.7.2009 17:43

Kannattaa käydä tuusmotorilla kysymässä ajokamoja. Ollut nyt jo ilmeisesti jonkunaikaa hyvätissinen seksikäs blondi(joka osaa asiansa kaiken lisäksi) ajovarusteiden puolella palvelemassa. Puhui vaan tänään jotain "ettei välttämättä ole enään paikalla kun osat saapuu", prkl. Olisi pitänyt kysyä minne katoaa, jos vaikka vaihtaisi firmaa niin voisi asioida siellä toisessa paikassa :D

20.7.2009 18:23

AH Promotorille boonusta. Ostin sieltä tänään Honda VT600 pärrän kunnon apehanger stongalla. Hyvä asiakaspalvelu. Kävin kattomassa paria bikeworldia eikä kukaan pahemmin tuntunut olevan kiinnostunut siellä. Ei siellä tosin kustomeita olekaan, onneksi.

22.7.2009 18:49

Moto-Seinäjoki on todella hyvä paikka, heti tulee palvelua varustepuolella ku menee ovista sisään.

23.7.2009 16:27

MänTä, jaa siks sä siel tuusmotoris ramppaat koko ajan prkl :D. tilasin reilu kuukausi takaperin paikalliselle yamahadiilerille eli mascolle ärdeen vesipumpun stefan. sanoivat soittavansa kun tulee, ei oo kuulunu mitään. kuulemma menee tilaukseen ettei yammulla ole, kumma kyllä hain sen maahantuojalta 3viikkoa sitten :lol: eipähän siis sieltäkään tartte mitään ostaa.

allraitista on yllättävää kyllä positiivisia kokemuksia, sieltä olen kypärän ja hanskat ostanut, molemmista on rabanttia tullut kun on vähän pummannut :) nykyään kun ei missään enään tingata. yamaha centeristä on ok kokemuksia, sumeko on taasen syvältä. vittuilevat kun tilaat 25vuot vanhaan pyörään osia, ja vielä ihan päin naamaa "kuka vitun idiootti tommosta vanhaa paskaa viel remppaa..." että joo.

26.7.2009 0:12

Tomppade kirjoitti:sumeko on taasen syvältä. vittuilevat kun tilaat 25vuot vanhaan pyörään osia, ja vielä ihan päin naamaa "kuka vitun idiootti tommosta vanhaa paskaa viel remppaa..." että joo.


Törmäsin samaan oireeseen joka helvetin puljussa Kymenlaakson alueella RouDiin osia etsiskellessä... :s

27.7.2009 13:55

Moposportissa (petikko) on mun mielestä asiameininki kaikenlaisten osien ynm. hankkimiseen silloin kun tietää valmiiksi mitä haluaa. Menee tiskille ja pyytää sitten vaikka paria suutintia ja tulppaa niin tavarat tuodaan kiltisti, eikä mtn erikoista. Jos haluaa rauhassa ihmetellä, niin joku Allright tms. on hyvä, jos taas haluaa palvelua, niin vaikkapa RM Heino.