Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
28.4.2008 16:21
EASYRIDER69 kirjoitti:tää nyt voi kuullostaa taas mopopoikien pelleilyltä mut pärjääkö tollanen gs 500 vs ktm 125cc exc:lle kiihtytyksessä?tai jos on gs kuritettu 25kw ni sit saa jo varmaa selkäänsä?
Ktm exc 125 on kevytmp, joten ei kuulu tälle puolelle.
28.4.2008 16:39
EASYRIDER69 kirjoitti:tää nyt voi kuullostaa taas mopopoikien pelleilyltä mut pärjääkö tollanen gs 500 vs ktm 125cc exc:lle kiihtytyksessä?tai jos on gs kuritettu 25kw ni sit saa jo varmaa selkäänsä?
kotari kyllä jää jalkoihin, mutta jos GS on 25kw, niin asia kääntyy toisinperin.
28.4.2008 22:28
Saa kai, mutta nyrkkisääntönä on aina, että mitä enemmän viritysaste nousee sitä vikaherkemmäksi kone käy.
Itse en kyllä tehojen alttarille uhraisi 500cc-rivitwinin kestävyyttä...
Edit: Jahas, kysymys katosi, vastaus jäi
Lyhyesti kysymys oli että saako GS:ään putkella tms, lisää tehoa.
28.4.2008 22:52
eipä sillä mitää tehoakaan tule.
28.4.2008 23:33
Vähän suutinta ja putkea ni kyllä tulee, vähän. Ainakin äänet tulee kuuntelukelposiks
29.4.2008 11:07
mikä olis sopiva pyörä ekaksi isoksi pärräksi?
pitäis olla nää kaikki legendaariset ominaisuudet:
halpa,hyvä, tehoo ei tarvis olla ku joku 60hp
29.4.2008 11:25
EASYRIDER69 kirjoitti:mikä olis sopiva pyörä ekaksi isoksi pärräksi?
pitäis olla nää kaikki legendaariset ominaisuudet:
halpa,hyvä, tehoo ei tarvis olla ku joku 60hp
Ostat minulta tuon duke2:n pois. ajettu 1400km, tehoa 55hp(nostaa etusta mukavasti), painaa vähän, huollot tehty. Ensimmäiseltä omistajalta. Jos kiinnostaa...
29.4.2008 13:29
En tiedä voiko tuota Duke II:sta niin enskaksi sanoa. Enempi se nakupyörä on kuin enska.
29.4.2008 15:02
EASYRIDER69 kirjoitti:no en oo sanonukkaa et se on enska sanoin et ei ainakaa enskaa ja duke 2 on niinku nakupyörän ja enskan risteytys
Pikemminkin duke2 on supermoton ja nakupyörän risteytys. Ei millään tavoin enska.
29.4.2008 22:04
Itse päätysin er-6n:ään kun noita saa ihan kivaan hintaan kun kattoo vuosimallia. Ja kyllähän se keulaakin nostaa ja päälle 200km/h kulkeekin
Voin kyllä suositella, moni käyttöinen pyörä ja omasta mielestäni ihan kivan näköinenkin.
29.4.2008 22:15
Samaa mieltä, rivitwini olis oikea valinta. Lue topikki alusta niin saat lisää tietoa, tätä on käsitelty paljonkin.
Mutta tosissaan, kawan ER-6n tai ER-5 esimerkiksi.
Ja löytyyhän hondalta CB.
Riwitwini sopii kaikille luonteensa puolesta. Tehontuotto ei pääse yllättämään missään vaiheessa.
29.4.2008 22:19
Naiko kirjoitti:Itse päätysin er-6n:ään kun noita saa ihan kivaan hintaan kun kattoo vuosimallia. Ja kyllähän se keulaakin nostaa ja päälle 200km/h kulkeekin
Voin kyllä suositella, moni käyttöinen pyörä ja omasta mielestäni ihan kivan näköinenkin.
Niin. Varmasti ok pyörä aloittelijalle muutamaksi kuukaudeksi, jonka jälkeen kaipaa parempaa pyörää alle. Vakio äänet ovat jotain kamalaa er6-n:ssä.
29.4.2008 22:27
Mitä nyt tarkoitat paremmalla pyörällä? :O Ja kaikissahan nykyajan pyörissä on vakio äänimaailma täysin pilattu, sen takia mopokaupan setä myy sellaisia putkistoja
29.4.2008 23:30
Se kummassa on teharI!!!!!!
Riwi2-T pyöriä taitaapi olla tyyliin MZ, EMW, Jawa.... sanooko mitään?
Vai ajattelitko ostaa kaupasta riwi2-T:n joka alittaa EURO3-normin?
TIETTY onhan olemassa, jammun legendaarinen RD
Siinä semmonen 2T mopedi joka vie kyllä kaikki GS:t sun muut 100-0.... ja mennessään v*ttuilee komeilla savuilla!
29.4.2008 23:36
Miksei suoraan ehkä legendaarisin(?) kawasakin leskentekijä?
Hommaat siihen kunnon putket ja haet kaasarit säätöihin kunnon ilmanputsareilla, niin tuskinpa tekee sen jälkeen enään geeässiä mieli.