26.6.2012 1:19
HulluKari kirjoitti:Haatsi kirjoitti:HulluKari kirjoitti:Onko kellään tietoa mitä kaikkia kureja tässä ktm 450cc 2012:toistasessa mahtaa olla. liikkeen mukaan kun on alle 25kw valmiina että saa heti rekisteriin kun keskiviikkona tulee kilvet ja paperit mutta ois ihan mukava käydä sisään ajelemassa pyörä mutta ei tolla luumulla mihinkään kerkiä...
Eiköhän toi selviä kun kysyt sieltä liikkeestä mistä sen ostit.
jaa.a eivät osanneet muuta sanoa kuin että änkässä on ja se on poikkeen otettu. tällä hetkellä ei jaksa edes keulia 1 kaasusta..
26.6.2012 6:05
26.6.2012 12:36
26.6.2012 17:13
HulluKari kirjoitti:Onko kellään tietoa mitä kaikkia kureja tässä ktm 450cc 2012:toistasessa mahtaa olla. liikkeen mukaan kun on alle 25kw valmiina että saa heti rekisteriin kun keskiviikkona tulee kilvet ja paperit mutta ois ihan mukava käydä sisään ajelemassa pyörä mutta ei tolla luumulla mihinkään kerkiä...
26.6.2012 22:19
TimoZeus kirjoitti:HulluKari kirjoitti:Onko kellään tietoa mitä kaikkia kureja tässä ktm 450cc 2012:toistasessa mahtaa olla. liikkeen mukaan kun on alle 25kw valmiina että saa heti rekisteriin kun keskiviikkona tulee kilvet ja paperit mutta ois ihan mukava käydä sisään ajelemassa pyörä mutta ei tolla luumulla mihinkään kerkiä...
Tossa pitäs olla 14kw papereissa.
Kureja:
1. Katalysaattori alkukäyrän ja änkän liitoskohdassa.
2. Kipinäverkko änkän päässä.
3. Ilmanputsarinkuristus, huomaan kun ottaa putsarin pois, myös se oranssi foami on kuristus eli pois sekin.
4. Imakaulassa ennen ruiskua ( siis ruiskun ja ilmaputsarin välissä ) on rei'itetty holkki, saa pois ihan takahäkkiä ylöspäin nostamalla.
5. Lambda-anturi otetaan pois, pyörän mukaan olisi ainakin pitänyt tulla lyhyt pultti alkukäyrään ja suoja sähköliittimelle.
6. Ruiskulla kurimappi, jos eivät ole laittaneet tt-mappia liikkeessä niin viet takaisin ja sanot että laittavat, koska tähän tarvitsee UST:n ( user setting tool ) keitaalla näyttää maksavan 518e aika kova hinta CD:stä ja johdonpätkästä...
27.6.2012 11:11
TimoZeus kirjoitti:HulluKari kirjoitti:Onko kellään tietoa mitä kaikkia kureja tässä ktm 450cc 2012:toistasessa mahtaa olla. liikkeen mukaan kun on alle 25kw valmiina että saa heti rekisteriin kun keskiviikkona tulee kilvet ja paperit mutta ois ihan mukava käydä sisään ajelemassa pyörä mutta ei tolla luumulla mihinkään kerkiä...
Tossa pitäs olla 14kw papereissa.
Kureja:
1. Katalysaattori alkukäyrän ja änkän liitoskohdassa.
2. Kipinäverkko änkän päässä.
3. Ilmanputsarinkuristus, huomaan kun ottaa putsarin pois, myös se oranssi foami on kuristus eli pois sekin.
4. Imakaulassa ennen ruiskua ( siis ruiskun ja ilmaputsarin välissä ) on rei'itetty holkki, saa pois ihan takahäkkiä ylöspäin nostamalla.
5. Lambda-anturi otetaan pois, pyörän mukaan olisi ainakin pitänyt tulla lyhyt pultti alkukäyrään ja suoja sähköliittimelle.
6. Ruiskulla kurimappi, jos eivät ole laittaneet tt-mappia liikkeessä niin viet takaisin ja sanot että laittavat, koska tähän tarvitsee UST:n ( user setting tool ) keitaalla näyttää maksavan 518e aika kova hinta CD:stä ja johdonpätkästä...
27.6.2012 16:49
27.6.2012 17:18
28.6.2012 1:20
Markuss kirjoitti:Minkäs takia lambda-anturi otetaan pois? Sehän käy todella rikkaalla kun menee koko ajan karttojen mukaan.
28.6.2012 21:24
28.6.2012 22:11
ErkkaQ kirjoitti:Mites tuon 450 kotarin saa kuristettua 24kw kun ensi vuonna se on maksimi mihin sen saa laillisesti pistää?
29.6.2012 14:03
29.6.2012 23:00
Tuo lambda ei kykene haistelemaan oikeaa seosta vaan stoikiometristä seosta. Oikea seos on tehoa ja ajettavuutta haettaessa jotain ihan muuta. Laajakaistalambdaakaan ei penkissä voi sokeasti tuijottaa oikeastaan lainkaan, suuntaa antaa näihin vehkeisiin. Käytännössä ruisku siis käyttää esiasetettuja karttoja jatkuvasti ja sillä saavutetaan tehon ja ajettavuuden kannalta aina parempi tulos vaikka päästöt kärsii.Messico kirjoitti:Itelläkin pisti silmään miksi pitää lambda repiä irti ? Ei lambdan idea ainakaa autoissa ole se että se kuristaa vaan se että ruisku syöttää juuri oikean määrän bensaa että seos olisi mahdollisimman ihanteellinen.
Sama ku insinöörit olisivat laittaneet mekaanisen ruiskun sähkösen tilalle...
2.7.2012 16:49
2.7.2012 19:17
Jaketss kirjoitti:Onko -08 530 kaks öljynsuodatinta eli moottori ja vahteistoöljyille molemmille eri ? jos on niin missä sijaitsee vaihteistoöljynsuodatin ?