2.6.2012 10:06
2.6.2012 16:44
2.6.2012 16:59
2.6.2012 20:34
3.6.2012 9:40
3.6.2012 12:15
3.6.2012 13:03
4.6.2012 10:17
Ite taisin lukea koko threadin läpi kun ostin pyörän, suosittelen sullekin, 53 sivua on aika vähän. Jos edes alle kymmenen sivua viitsit selata taaksepäin niin löydät vastauksensuurpasko
4.6.2012 14:31
DeLeTeD kirjoitti:Ite taisin lukea koko threadin läpi kun ostin pyörän, suosittelen sullekin, 53 sivua on aika vähän. Jos edes alle kymmenen sivua viitsit selata taaksepäin niin löydät vastauksensuurpasko
juhijee, vaikea sanoa kun et kertonut, että minkä vuotinen pyöräsi on. Uskaltaa ajaa 10-50tuntia riippuen pyöräsi vuosimallista. Oireita on ainakin normaalia kovempi paukkuminen, muuta en osaa oikein sanoa kun itellä ainakaan riitä rahkeet kokeilemaan. Kallistaleikkiä.
5.6.2012 13:44
juhijeejee kirjoitti:Miten pitkään uskaltaa ajella säätämättä venttiilejä? Mitä oireita tulee kun pitäisi säätää venttiilit?
6.6.2012 22:32
6.6.2012 22:52
7.6.2012 3:13
En ite voisi ainakaan kuvitellaakkaan, että ajaisin noin pitkän matkan tuolla, ehkä smotokypärällä ja semi muna-asennolla voisi mennä, ellei reitti sitten ole jotain maaseutu maantietä, tuskinpa silläkään kyllä. Hirveä ilmanvastus ajo-asennossa. Ehkä kerran kesässä. Kyllä pyörä varmaan sen kestää hyvin ja öljyn vaihto ennen ja jälkeen niin hyvin pärjää, ilmansuodatin myös puhtaaksi.Vutsvu kirjoitti:Onko tollasella nelipuolikkaalla mukava ajaa n. 300 kilometriä yhtäsoittoa ja seuraavana päivänä takaisin? Varmaan öljynvaihto heti kun pääsee kotiin? Ja sitten vielä että meneekö tollanen kuinka nopeasti kaupaksi jos tulisi yllättävä tarve myydä?
En usko, että paukkumatonta pyörää on olemassakaan. Ihan normaalia juuri tuo, kun moottorijarrulla paukkuu. Varmaan juu sulake mennyt, pitäisi varmaan ohje-kirjasta löytyä sijainti, jossain penkin alla kuvittelisin, en kyllä tiedä tuosta 04 mallista..Jalvine kirjoitti:Tuli sitten ostettua kotari myös ja heti pikku ropleemaa. Pyörä 450 exc-f 2004
Eli osaako joku sanallisesti kertoa miten tuommosen tulisi käydä? Oon käsittäny että sillon jos ei putkeen pauku ollenkaa nii käynti olis loistava, mutta onko semmonen edes käytännössä mahdollista? Sitä vaan ku itellä paukkuu hitusen putkeen, tosin moottori jarrulla...
Ja sitten valot sano sopparin irti. Toimi kun lähdin ajamaan -> ei toiminut enää kun saavuin takasin tallille. Osaako joku paikantaa vikaa? Onko pyörässä jonkun sortin sulaketta tai jännitteen säädintä? Akussa vika ei ole kun ostin juuri uuden. Selvennyksenä vielä että, etu ja takavalo ei toimi siis enää, vilkkuja ei ole....
7.6.2012 10:40
Vutsvu kirjoitti:Onko tollasella nelipuolikkaalla mukava ajaa n. 300 kilometriä yhtäsoittoa ja seuraavana päivänä takaisin?
7.6.2012 11:00