5.10.2010 17:16
khor kirjoitti:Yzä kirjoitti:Ja onko semmoset vilkut lailliset, jotka on takavalossa?
Jos linssistä ei löydy E- tai CE-hyväksyntää, niin laiton.
Mikset kysy tuosta sliparista entiseltä omistajalta? Taikka sitten googletat/youtubesta etsit R6R:n sliparivideoita, jos ei muuten. Villin veikkauksen heitän, että Jardinen näköä on..
5.10.2010 17:28
JP_89 kirjoitti:Ei taida riittää vilkkujen etäisyyskään?
11.10.2010 10:27
11.10.2010 14:51
11.10.2010 21:02
11.10.2010 22:01
11.10.2010 22:11
Yzä kirjoitti:Kuristajalta tuli inffoo, että ei saa kuristettua kaasukahvan rungosta, vaan sieltä vaijerin alapäästä, mistä taitaa sullakin Joonas olla kuristettu se. Hätä vaa iskee, kun sen pitäs olla sit semmonen, että voi lähimmällä bussipysäkillä ruuvata kurin pois ja jatkaa matkaa
11.10.2010 22:14
12.10.2010 15:12
Yzä kirjoitti:Kyllähän sitä lomilla kerkiää ajella.
Kokeilitko edes ajaa 25kw:eenä? Paljo meni/mite lähti? paljon kiers kone?
12.10.2010 19:24
12.10.2010 20:28
Jep, oon samaa kuullu, mutta rattaat hyväs kuoseis, että ei ainakaan vielä mene vaihtoon.-_Joonas_- kirjoitti:Suosittelen lämpimästi välien vaihtoa lyhyempiin jos ei ole jo vaihdettu. Ite tykkää tosta, että edessä on -1, mutta monet sanoo että parhaat välit ois -1,+2, vaikka makuasioita nämä on.
12.10.2010 21:03
Yzä kirjoitti:
Kai se on jonkin aikaa ajettava sitten noilla 25kw tehoilla, ei kyllä kehtais mitenkään. Kiinnikkään kun siitä ei jää helposti, ainakaan täällä pikku kylässä.
14.10.2010 13:33
Yzä kirjoitti:Mut ei vittu jos huiput on 120-130 ja kiihtyy sinne 2t tt-piikin lailla/huonommin ni hävettää jo ajatuskin.
14.10.2010 14:47
14.10.2010 23:11