13.3.2012 22:06
14.3.2012 18:45
23.3.2012 1:12
23.3.2012 10:19
23.3.2012 14:01
23.3.2012 23:22
25.3.2012 14:08
27.3.2012 16:53
28.3.2012 15:41
28.3.2012 20:52
20.4.2012 2:40
JP_89 kirjoitti:CBR on enemmän tai vähemmän käyttökyykkyjen ikoni, kestävä ja miellyttävä, eikä tarvitse mutkaisellakaan tiellä häpeillä. Muut ovat ehkä vähän sporttisempia, mutta katuajoon ensimmäiseksi pyöräksi ottaisin aika varmasti cbr:n. Vikoina ei taida olla kuin nokkaketjun kiristin, jos sitä ei jo tuohon vuosimalliin korjattu?
Thundercat on myöskin hyvä vaihtoehto, cbr:n tapaan enemmän katuajoon suunnattu, mutta en ole varma oliko siinä vanhan R6:n tapaan ongelmia vaihteistossa? Se kannattaa ainakin kokeilla ostettaessa
20.4.2012 2:47
jaqee kirjoitti:No nii. tähän on tultu et pitäis alkaa kattelee sitä oikeeta pyörää. Oon mietiskelly että joko gsx-r600 -01 ja 36tkm. Tai sitten kawan zx6r 636 -02 39tkm
kawasakista oon lukenu että luotettava vehe
suzukista en oo lukenu mitää mutta kyllähän niitä liikentees näkee.. Eikös noi kummatkin oo jo ruiskulla? onko jotain isoja juttuja mitä pitäisi tietää kummastakin pyörästä, mitkä vaikuttaa suuresti pyörän valitsemiseen?
1.5.2012 22:02
6.5.2012 16:33
7.5.2012 14:08
|Psychosocial| kirjoitti:^tai että jos tämän vuoden puolella ostais vaikka 05 r6:n kuristettuna 25kW:iin niin onko se laillinen ensivuonna
Vile11 kirjoitti:Sattuuko kukaan muuten tietämään, koskea nuo uudet A2-ajokortin rajoitukset koskea nykyisen pikku-a:n omistajia? Eli saako ensikesänä enää ajaa alle 25kw pyörää, mistä tehot ylittyisi yli 70kw täysitehona, pikku-a kortilla?