12.7.2011 15:33
00sci kirjoitti:Samat huolto välit niissä on ja esimerkiksi mäntävaihto voi vaan tehdä konerempan yhteydessä koska sylinteriputki tulee suoraan lohkoon. 77hp on kyllä aika viilatusta pelistä Mut enemmän tehoo yksmukisiin verrattuna kyllä löytyy.
12.7.2011 17:00
12.7.2011 19:40
ozqy95 kirjoitti:Mitä kaikkea pitää tehdä, kun kuristaa 600sta gsx-r:ää 25kW:ksi?
12.7.2011 21:38
ozqy95 kirjoitti:Mitä kaikkea pitää tehdä, kun kuristaa 600sta gsx-r:ää 25kW:ksi?
14.7.2011 3:38
14.7.2011 22:17
Itse oon noista koeajanu ER-6n:nän. Ite tykkäsin kyllä siitä. Tehoa on ihan tarpeeks ekaks pyöräks ja hinta-kilometri-vuosimalli suhde on ihan houkutteleva. Kaiken kaikkiaan sellanen ihan mukava pyörä, ei mitään ihmeellistä mutta ei nyt varsinaisesti mitään suuria miinuksiakaan. AInoa mikä siinä ehkä vähän mättää verrattuna noihin kahteen muuhun on laatu. Mitä oon omistajien keskuteluja seurannu, niin joiltain on katkennu pakoputki ennen äänenvaimenninta, toisilla vilkkuu FI-valo sateella jne. Mutta jossainhan se hinta näkyy.Zwehor kirjoitti:Eka isompi pärrä olis tosiaan suunnitteilla piikkisen jälkeen ja aattelin täällä kysäistä mielipiteitä tämänhetkisistä vaihtoehdoistani; Kawasaki er-6n, Kawasaki Z750 & Yamaha R6.
Pari nakedii ja kyykky siinähän olisi että vähän erityylisiä pyöriä. Häviääkö kyykky paljonkin ajomukavuudessa kaupungissa? Vai häviääkö edes? Muutenkin kaikki varmaan luotettavia ja hyviä pyöriä ovat? Käytettynä pyöräni ostetaan varmasti ja todennäköisesti n.10tkm-30tkm ajettuna riippuen mallista joten alkaako näillä kilometreillä tulla isompia huoltoja lähitulevaisuuteen? Kulutus myös kiinnostaa joten kyseisiä pelejä ajaneet voivat kertoa kulutuksiaan.
Muitakin samantyylisiä pyöriä saa ehdottaa!
Siinä joitankin mieleen tulleita kysymyksiä ja kiitokset etukäteen.
14.7.2011 23:44
23.7.2011 14:12
24.7.2011 13:49
24.7.2011 14:17
24.7.2011 16:10
27.7.2011 2:17
27.7.2011 19:00
Onhan noi luotettavia pelejä, että kyllä varmasti on vielä paljon kilometrejä edessä jos vaan on huollettu säännöllisesti ja muutenkin siistissä kunnossa. Ainoa isompi homma mikä alkaa olla noilla kilometreillä ajankohtaista on nokkaketjun ja kiristimen huolto. Eli jos ketju "rallattaa" paljon niin silloin sille tulisi tehdä jotain.Kamarlo kirjoitti:En parempaa paikkaa löytänyt viestilleni, joten tänne sitten mielipidekyselyä seuraavasta. Olisi mahdollisuus hommata tutulta 1999 vuoden 600 kuutioinen Honda Hornet, jolla tosin ajettu 70tkm. Perushuoltoa tehty ja venttiilinvälykset kaasarien kera kannattaisi myyjän mielestä tarkistaa, mitään ongelmaa ei tosin pyörässä ilmene näiden suhteen. Kuinka kannattava nuinkin paljon ajettu pyörä on? Hintaa pyörällä olisi pari tonttua, joka kyllä pistää kiinnostamaan. Tästä voisi tulla se niinsanottu eka "iso" pyörä ensi keväälle. Mielipiteitä kaivataan.
30.7.2011 19:05
30.7.2011 21:47