2.9.2011 17:49
kurapäristelijä kirjoitti:Kylla ne kestaa kevytta katuajoa melko ikuisesti. Jos heikoimmat paikat vahvistaa ja malttaa pitaa koneen matalavireisena vakionokalla niin eipa niissa ole mitaan eroa katupeleihin, jos jotain niin kovempia ovat. Se on sitten tuurista kiinni millaisen kaytetyn saa.
2.9.2011 20:08
2.9.2011 21:43
00sci kirjoitti:Aivan eri kone kuin 03-07 pyörissä. Eli koko pyörä on eri.
3.9.2011 9:46
kurapäristelijä kirjoitti:Kylla ne kestaa kevytta katuajoa melko ikuisesti. Jos heikoimmat paikat vahvistaa ja malttaa pitaa koneen matalavireisena vakionokalla niin eipa niissa ole mitaan eroa katupeleihin, jos jotain niin kovempia ovat. Se on sitten tuurista kiinni millaisen kaytetyn saa.
3.9.2011 10:09
Crazy88 kirjoitti:kurapäristelijä kirjoitti:Kylla ne kestaa kevytta katuajoa melko ikuisesti. Jos heikoimmat paikat vahvistaa ja malttaa pitaa koneen matalavireisena vakionokalla niin eipa niissa ole mitaan eroa katupeleihin, jos jotain niin kovempia ovat. Se on sitten tuurista kiinni millaisen kaytetyn saa.
Liekköhän nyt eksyny LC4 keskustelusta kommentit tänne.
4.9.2011 19:35
Crazy88 kirjoitti:kurapäristelijä kirjoitti:Kylla ne kestaa kevytta katuajoa melko ikuisesti. Jos heikoimmat paikat vahvistaa ja malttaa pitaa koneen matalavireisena vakionokalla niin eipa niissa ole mitaan eroa katupeleihin, jos jotain niin kovempia ovat. Se on sitten tuurista kiinni millaisen kaytetyn saa.
Liekköhän nyt eksyny LC4 keskustelusta kommentit tänne.
6.9.2011 1:47
6.9.2011 8:18
6.9.2011 13:22
6.9.2011 13:54
6.9.2011 17:53
Vaikka tulppa antaa vapaana kipinää niin ei välttämättä enää puristusten alla. Kokeile mäkistartilla tai hinata oikein kunnolla kierroksia, jos pelaa oikein niin selvittää jo aika paljon. Ja kannattaa vaihtaa tulppa ja mittailla tulpanhattu vaikka kipinää tuleekin.Griini kirjoitti:Tulpanjohto on hyvin ja saa kipinää, bensaa menee myös kaasarille. Polkemalla kokeilin myös, muttei mitään elämää.
7.9.2011 22:19
8.9.2011 20:56
8.9.2011 23:19
kotemmi kirjoitti:Onkos näissä isommissa exc:issä samanluonteiset huoltovälit kun tossa piikkisessä? eli öljyt siinä 10h paikkeilla ja korenemppaa 250h kohdilla. Mites mäntä? Ja minkälainen on kulutus näissä isommissa kotareissa?
Ja sitten sellasta vielä että sellanen muistikuva olis ollu että tohon 530 pyörään ainakin vaihdesttas koneeseen ja lootaan erikseen öljyt, onko saman kaavan mukaan näissä pienemmissä (450, 525 yms.) nelareissa?
Ihan siksi kyselen kun kovassa harkinnassa toinen oranssi vehje.
9.9.2011 12:54
supermoto31 kirjoitti:Mäntä näissä kestää varmaa pisimpään koneesta, muu lahoaa ympäriltä. 10h max vaihtoväli. Liian usein ei voi vaihtaa. Kone remppa noin 200-> h kohalla. 530 kuutioltaan 510cc eli tuo merkintä hämää.