27.6.2010 15:41
artturi kirjoitti:moi
- kortti alkas olla inssi-koetta vailla pulkassa, ja ois kohta aika ostaa eka pärrä. malli on kaatunut naku pyörän suuntaan mutta mikä ois hyvä näistä. kehuja ja risuja (tyyppivikoja, ylläpito kustannukset, osien hintaa ja ajomukavuutta, luotettavuutta. hintaluokka pyörii näissä 3-4000€ hujakoilla..
- SUZUKI GSF 600 BANDIT VM. 97-04
- KAWASAKI ER-5 VM. 98-04
- KAWASAKI ZEPHYR 550/750 VM. 95-99
- HONDA CB 600 HORNET VM. 98-00
- HONDA CB 750 SEVEN FIFTY VM. 95-98
- joku muu ???
13.7.2010 13:30
13.7.2010 15:21
Props kirjoitti:Mitäs mieltä ihmiset on että passaako tuollainen uudempi (vm.04>) suzuki gsxr 600 tälläselle 185cm pitkälle kaverille vai alkaako olemaan huono ajoasento/näyttää tyhmältä?
Mites muuten ootte mieltä jos tuollaisen nyt valitsis ekaks isommaks pyöräks (piikin jälkeen siis)? Hyviä/huonoja puolia voisitte kaivella esille jos mieleen tulee. 25kW papereille ajattelin kuristaa mutta sitten tietysti täysitehoisena ajella heti katsastuksen jälkeen Iso kiitos etukäteen!!
13.7.2010 15:29
-_Joonas_- kirjoitti:Props kirjoitti:Mitäs mieltä ihmiset on että passaako tuollainen uudempi (vm.04>) suzuki gsxr 600 tälläselle 185cm pitkälle kaverille vai alkaako olemaan huono ajoasento/näyttää tyhmältä?
Mites muuten ootte mieltä jos tuollaisen nyt valitsis ekaks isommaks pyöräks (piikin jälkeen siis)? Hyviä/huonoja puolia voisitte kaivella esille jos mieleen tulee. 25kW papereille ajattelin kuristaa mutta sitten tietysti täysitehoisena ajella heti katsastuksen jälkeen Iso kiitos etukäteen!!
Ite olen ~185cm pitkä ja onnistuu tuolla ärkutosella ajeleminen ihan hyvin. Myös 750 kikserillä ajaessa ei tuntunut olevan ongelmia, joka on ulkomitoiltaa saman kokoinen kuin 600 kikseri.
Itelläki on toi 600cc kyykky eka iso pyörä piikin jälkeen ja ei siinä mitään ongelmia tuu kuhan pitää järjen päässä.
14.7.2010 16:20
14.7.2010 22:49
KanXderi kirjoitti:no ei nyt ehkä ihan vielä suunniteilla mutta:
näin yhdessä mp liikkeessä Husqvarnan 450 ison enduron, hinta oli 4000e. elikkäs minkälaista on ajaa tuollaisella isommalla supermotolla tavallisilla teillä ja motarilla?
varmaan ihan käyvä kapistus tavalliseen kyläräppäilyyn?
mutta kuinkaspaljon tuollaista täytyy huoltaa? tietenkin öljyt ja suodatin vaihtaa n.500 km välein tai vähän harvemmin, ja venat säätää joskus?. mutta eikös männällä aja lähemmäs 10tkm?
voisi olla ihan kiva ajella tuollaisella joskus
E: ja niin paljos tollanen kuluttaa tavallisessa matka- ja kaupunki ajossa?
15.7.2010 16:58
Suosiolla voi jättää pidemmät matkat väliin, tärisee ja tuuli ottaa kovasti vastaan. Kyllä, joku on käynyt
isommalla kotarilla lapissa, se on eriasia kenen perse kestää.
Ölppöset ja suodattimet pitäisi kyllä vaihtaa paljon useammin, radalla jopa 2h, ne on kuitenkin niin halpoja verrattuna vaurioihin ja siitä on paljon kiistelty kuluuko pyörä radalla vai tiellä enemmän... Joka tapauksessa mitä harvemmilla huolloilla ajat kuin suositellaan niin ei kannata sitten vaurioita jatkossa ihmetellä mistä johtuu.
Ehdottomasti silti hauskin vehje kaupunkipommitukseen ja todella mutkaisille pätkille !
ps. kävin koeajamassa uusimman 450 hussen ja aika rajulta peliltä tuntui, voin kuvitella ensikertalaiselle...
25.7.2010 15:05
27.7.2010 11:07
27.7.2010 22:45
Palexd kirjoitti:Mitä mieltä olette vuosimallin 1993 500-kuutioisesta Honda CB:stä? Olisiko hyvä ensimmäinen "iso" pyörä? Onko miten luotettava? Kai sillä pääsee ohi moottoritiellä?
1.8.2010 20:04
3.8.2010 13:48
jaska45 kirjoitti:Nyt olisi mielessä suzukin sv650, naku tai katettu.
24.8.2010 13:52
24.8.2010 18:07
axe- kirjoitti:Olen tässä kahellu noita enduroja/motoja. Pyörä tulis suurimmaksi osaksi kaupunki pyöritykseen, mutta tekeekö niillä mitään jos meinaa yhtään pitemmälle lähteä ajamaan, vai ostaakko suosiolla joku naku tai kyykky?
Ja ehotelkaas omia mielipiteitä millanen pyörä olisi teidän mielestä kannattava, nakua, kyykkyä, enskaa yms. Ja mielellään sellainen jolla voisi hieman temppuiluakin harrastaa :p
24.8.2010 18:58