17.3.2011 17:50
No joo olisihan se ihan hyvä ettei joku käy rämpyttämässä akkua tyhjäksi ja starttia polta paskaksi._nidec_ kirjoitti:^SLayeR^ kirjoitti:mutta startti pyörii kuitenkin, vaikka kipinää ei saisikaan?_nidec_ kirjoitti:Messico kirjoitti:^SLayeR^ kirjoitti:2. kysymys: tuleeko valoille virta akulta suoraan?
Semmonen kutina että valot ei tuu akulta mutta vilkut tulee akulta. En mene päätäni pantiksi pistämään tästä tiedosta.
Juurikin näin, vilkut saa päälle vaikka pyörä ei ole käynnissä, mutta valot saa vain kun pyörä on käynnissä.
Ja tappokatkasija virtalukolla maihin--> ei käynnisty kiksillä eikä startilla..
Pyörii, mutta jos haluaa että ei pyöri, niin lisäksi kierrättää starttinappulaan tulevan johdon virtalukon kautta. Ja kyseessähän on vain herätevirta niin virtalukonkaan ei pitäisi sulaa. Itsellä oli joku mankin tarvikevirtalukko...
21.3.2011 12:26
22.3.2011 12:02
randomrider kirjoitti:Onko kukaan käynyt vaihdattaa kiertokankea? Ja että paljonko on maksanut?
22.3.2011 16:30
22.3.2011 17:25
22.3.2011 21:19
25.3.2011 17:43
25.3.2011 17:47
28.3.2011 11:10
28.3.2011 11:35
mittari ei pakollinen. Jos sanotaan 08 tai uudempi niin pitäisi onnistua helposti. Maahantuojalta vähän hyväksyntä papereita yms taitaa vaatia. Vanhempia sitten hankala/kallis kilvittää. Paremmin asiasta tietävät kertovat lisää.ripa-pipa kirjoitti:Onko tämmöstä 400 tai 450 ktm exc vaikeeta kilvettä ? mitä pitäis tehdä että saa kilpiin ? no tietenki nää kaikki perus jutut valot, mittari.
31.3.2011 11:38
31.3.2011 16:26
^SLayeR^ kirjoitti:Kuuluisiko tuossa mun pyörässä olla puolipuristin? Paikathan tuolle kyllä löytyy ja on sen näköiset, että joskus siinä on jotain ollut. Vai onko jätetty pois koska löytyy sähköstartti?
31.3.2011 17:09
31.3.2011 21:53
kurapäristelijä kirjoitti:Puolipuristin on automaattinen ja koneen sisällä. Se mitä näet ja jonka vipu voisi olla kytkinkahvan vieressä on tuuletin joka avaa pakoventtiilejä pakolla eikä sillä ole mitään tekemistä käynnistyksen kanssa, pyötä lähinnä sammuu jos siitä vetää.