Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
9.4.2013 13:39
^Itellä juurikin 10w-40 öljyä, enkä ole huomannut että vaihteiden vaihtuvuudessa olisi eroja. Samalla lailla on vaihtunut, maantievauhdeissa ja kaupunkiräppäilyssä.
Kysytääs itekkin jotain
Onko satasta korkeammat lämmöt juurikin kaupunkiajelussa normaaleja? 106 on tainnut olla korkein mihin noussut ja oikeastaan perus keskusta-ajoa ollut, ei mitään "erikoista".
Kylmänä kone käy vähän nihkeästi tyhjäkäynnillä, lämpimänä ei ongelmaa. Täytynyt ryypyllä herätellä ja pumppailla kaasua. Ajossa sitten kokeilin pihasta lähdettyä kun lämmöt oli muistaakseni 40 paikkeilla, lyödä kytkimen pohjaan ja pyörähän sammui
No, kytkin irti ja lisää ajoa. Muutaman kilometrin jälkeen ei moista enää esiintynyt.
Mikä tuohon voisi olla syynä, ei tyhjäkäynnin käsittääkseni tuollaista pitäisi tehdä, kun lämpimänä pysyy hyvin käynnissä.
9.4.2013 18:07
Kyllä mulla ainakin nous lämmöt sinne saakka jos joutu kaupungissa hiljasis vauheis ajelee. 105 lähtee flekti pyörii nii sen takii ei sitä korkeemmaks oikeestaa pääse. oon ajatellu laittaa katkasijaa flektille ettei ne lämmöt ees pääsis sinne saakka ku meinaa jalkoja kuumottaa välil
minkämoiset tyhjäkäyntikierrokset sulla on? mullaki teki samanmoista ku oli alemmat kierrokset mut vähä lisäsin kierroksii nii ei ees tarvi ryyppyy käyttää (ku ei enää sommosta löydy ees
) joskus joutuu vähä laittaa kaasuu ku käynnistää mut kyl se käynnissä pyssyy kuha vaa kännistyy.
9.4.2013 21:21
Tuli tuossa sunnuntaina ostettua vuosimallin -05 636 kun kohtuu hintaan sain, itseasiassa oli törkysen halpa ajokilometreihin ja muihin nettimoton samanmallisiin pyöriin nähden. Aina hieman skeptisenä ihmisenä olen tässä muutaman päivän aikana tsekkaillut pyörän läpi, tai lähes kaiken mitä itse osaan tehdä ja katsoa. Kaikki on mennyt tähän mennessä aivan kuten myyjä kertoi; öljyt ja suodatin on vaihdettu tänä keväänä, ilmanputsari on tuliterä ja puhdas KN, jarrupalat ja levyt on edessä ja takaa moitteettomassa kunnossa ja eturengas ei ole nähnyt tietä kuin reilut tuhat kilometriä. Ketjut ja rattaat on hyvässä kunnossa, öljysin ne kuitenkin tänään, kun olivat hieman jähmeät eikä niitä tänä vuonna ole vielä rasvailtu.
Pyörässä on tällä hetkellä kiinni rumat vihreät jarruletkut, mutta sain mukaan iskemättömät mustat, joten nuo pitänee vaihtaa huomenna, vaikka jarrujen ilmaus on ikävää hommaa.
Tällä viikolla pyörä pitäisi viedä takarenkaan vaihtoon, se on lähestulkoon finaalissa ja samalla voisi pyytää huoltomiehiä tarkastamaan venttilit, kun niitä en itse osaa enkä halua katsoa. Mitähän muuta huollossa voisi tarkastaa, pyörästä ei nimittäin ole huoltokirjaa joten tehdyistä huolloista ei ole myyjän kertomuksia lukuunottamatta mitään käryä.
Niin tosiaan, kawassa on asennettuna lähivaloksi mallia xenon, mutta kaukovalo on tavallinen halogeni. Meneekö tuohon kaukovalon paikalle heittämällä kiinni xenoni, vai pitääkö tehdä jotain muuta jotta saan xenonin toimimaan? Tai sulattaako xenon valoumpion puhki?
10.4.2013 18:19
eipä siinä oikeestaa muutaku ehkä nokkaketjun voi kattoo.
Xenon poltin lämpenee n.60% vähemmän kuin halogeeni joten ei huolta
14.4.2013 21:43
sai vihdonkin otettuu kuvat pyörän uuesta lookista
chekatkaa galleria
http://www.motot.net/galleria/albumi20291/Sori mainostus
16.4.2013 17:58
Tepa- kirjoitti:minkämoiset tyhjäkäyntikierrokset sulla on?
Siinä 1600 paikkeilla.
Ja edellisellä sivulla kuvaamani johto etsii edelleen paikkaansa, voiko liittyä powercommanderiin? Kuuluukin olla irti?
16.4.2013 20:39
Onko muilla mennyt jengat takarattaan kiinnitys tapeista? Parista taisi juuri mennä kun momenttiin yritin kiristää. Miten noita on tavattu korjata? Huollosta toki olen huomenna menossa kysymään, mutta jos täältä löytyisi kokemuksia.
17.4.2013 21:33
Vaihdoin
ledivilkut joka nurkkaan ja laitoin
ledivilkuille tarkotetun releen. Nyt kaikki vilkut vilkkuu riippumatta siitä, kumpaan suuntaan laitan vilkkumaan. Vilkkuu kuitenkin oikeaa nopeutta. Korjaantuuko vastuksilla vai millä? Vakioreleellä kaikki valot jää palamaan himmeästi. Vakiorele on max 2x23w, ledivilkuille tarkotetussa releessä ei lue mitään.
Edit: Kojetaulussa vilkun merkkivalo ei vilku ollenkaan.
Edit 2: Ratkaistu, toimii taas.
Viimeksi muokannut astr0 päivämäärä 22.4.2013 1:23, muokattu yhteensä 1 kerran
18.4.2013 10:11
Moro.
Alkaa olemaan 6r:n ketjut ja rattaat vaihtoa vaille.Onko kellään kokemuksia VOLAR merkkisistä ketjuista/rattaista??edullisen oloiset.
18.4.2013 16:39
Hae motonetistä. Viime kesänä hain, niin oli DID:in ketjut ja sunstarin rattaat. En tiedä onko nyt muuttunut, mutta mee kattomaan. Jos ei lähimmässä ole niin voit sanoa, että tilaavat sinne.
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9817107/0
20.4.2013 17:45
Mikä mahtaisi olla kawassa vialla. Kun bensavalo syttyy jo puolentankin kohtaan?
Zx-6r vm04.
20.4.2013 19:03
^Liian raskas kaasukäsi? Hekoheko. Hmm, itellä hajos joskus anturi siitä tunnistimesta, mutta se otti valon kokonaan pois pelistä, eikä tosiaan liian ajoissa syttynyt.. Jotain likaa päässyt johonkin tms?
21.4.2013 13:10
Täytyy tutkia asiaa paremmin ja ottaa tankki taas irti. Se vaan kun menee tankkaaman kun valo syttyy niin tosissaan siellä on vielä se 9l jäljellä. Voisiko vika olla tankin uimurissa? Silloinhan valo ei kyllä syttyisi ollenkaan tai palaisi koko ajan
28.4.2013 17:31
Mistä kannattaisi katsella slipareita 2010 vuoden Z:taan ? Duell ja Allright tarkistettu. Jotain luotettavaa ulkomaalaista sivustoa mietin.
2.5.2013 8:57
Terve!
Onkos kukaan vaihtanu noita keulan stefoja itte? kuullu jotain huhuu et tarvis jonkun erikoistyökalun et sen saa purettua. jos tarttee nii saako sitte jotenki ite tehtyä semmoset tai ostamaan jostain?