Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
8.6.2011 3:13
Bonnie kirjoitti:http://www.blackbikeshop.com/products/supermoto-vannesarja-ktm-17-etu-35-taka-500-heidenau-k73-renkaat Onkos kellään hajua mitkä ihmeen vanteet noi oikeestaan on? Ja onko mitään hajua onko laadukkaat, vaikuttaa aika edulliselta
Ei niissä ehkä excel/talon lue, mutta uskosin että hoitaa hommansa
8.6.2011 11:07
Tuskin niissä muuta vikaa voi olla ku pinnat/nipat, tosin niitä nyt on hajoillu kotarin behreistäkin. Yks tapaus on kyllä tiedossa että lähti halvoista random motoista nipat ruostumaan, tiedä sitten.
8.6.2011 22:20
Nyt se perinteinen kysymys..
Valoista lähdettäessä kumpi vie 250 2 tahti vai 450/530 ? Ja minkälaisia huippuja teidän 2-tahti pyörissänne on ?
8.6.2011 22:41
Aika tasoissa. Ja jotai 135 kulkee apout. Ei oo kauheen mukava vauhti kyl enää ja kone huutaa nii vitusti.
9.6.2011 1:14
Perinteisiin kysymyksiin perinteiset vastaukset:
1. Kuskista/säädöistä kiinni. Kuka osaa parhaiten pitää etupyörän maassa.
(omat kokemukset 530exc-r: tasoihin, 450te: jäin.)
2. Väleistä kiinni. Varmaan saa menemään tarpeeks mitä enska/moto alustalla pystyy järkevästi ajamaan ilman suurempia woblauksia = häviää silloin taatusti viivoissa kuin viivoissa.
9.6.2011 11:08
Ite otin viivat 450 exc kanssa eilen ja ihan samallaisia tehoiltaan, ainut vaan et 450 ei niin helposti keula nouse niin pääsi alussa hiukan paremmin lähtemään.
9.6.2011 12:15
Nyt menee vähän tää pyörän toiminta yli ymmärryksen.
Eli mikä vois olla kun mopo alkaa lämpimänä käymään laihalla, kaiken järjen mukaan rikkaammallahan sen pitäs käydä.
Eilen lähin kylmällä koneella ajelee ja alhaalta vastas kaasuun herkästi niinku pitääkin. Sitte ehin siinä luukuttelee koneen lämpimäks. Alhaalta hävii se terävyys, lähtee todella laiskasti vääntämään ja käy selvästi laihalla pintakaasulla. Huomaa helposti ku pitää vapaalla kaasua noin sentin auki samassa kohtaa ja kierrokset vaan lähtee nousee ja nousee. Neulaventtiili ja suuttimet käyty läpi ja läppärungon tiivistys kunnossa.
Edit: joo vika löyty...
9.6.2011 20:06
_Jre_ kirjoitti:...
Edit: joo vika löyty...
No kerro toki
9.6.2011 20:39
No ensin aattelin olla sen kummempia huutelematta ku ei tiiä joutuuko tappelee erään huoltoliikkeen kanssa asiasta. Mutta joo eli alle 20h ajetusta kampuran rullalaakerista löyty klappia enemmän ku liikaa eli stefakin vuotaa ja siitä johtuu imuvuoto lämpimänä. Nyt vaan mittakellolla selvittämään onko syy huoltoliikkeen joka suoristi kampuran, vai maanantailaakeri. Jokatapauksessa vitutusmittari pyörii erittäin korkeella ku vastahan se ajokausi pääs rempan jälkeen alkamaan..
9.6.2011 22:33
_Jre_ kirjoitti:Jokatapauksessa vitutusmittari pyörii erittäin korkeella ku vastahan se ajokausi pääs rempan jälkeen alkamaan..
Nooh, onhan tässä vielä aikaa urakalla ajella. Mutta en ees viiti kuvitella omalle kohalle tuota, otan osaa
10.6.2011 8:28
ZeTumperto kirjoitti:Nyt se perinteinen kysymys..
Valoista lähdettäessä kumpi vie 250 2 tahti vai 450/530 ? Ja minkälaisia huippuja teidän 2-tahti pyörissänne on ?
300 ainakin pysyy 530 kanssa hyvin mukana. Huipuissa häviää. Jotain 150 tuo kolmesatku ottaa.
10.6.2011 19:20
Noniin, nyt on jl:n ex pärrä tallissa. Täytyy kyllä sanoa, että ei hullukaan noilla enska nappuloilla tiellä aja. Smotoja tuo kaipaa
.
11.6.2011 9:18
Ajaapas
11.6.2011 13:42
Täällä yks hullu myös ajaa ja tulee ajamaan
No täytyy myöntää et ekat fiilikset oli vähän kyseenalaset parin vuoden motoilla ajon jälkeen mut kyllä enskojen kanssa sitte oppi elää.
11.6.2011 15:25
Juu taidan olla tottunut motoihin sitten.
. Mitäs mieltä olette noista 2 sivun motoista.? Renkaat olis ainakin mun käyttöön hyvät. Alkaa oleen liian kuumat kelit ajeluun. Ei kuitenkaan shortseissa viitsi kurvailla.