19.1.2009 15:42
21.1.2009 1:03
31.1.2009 20:59
7.2.2009 0:11
sape kirjoitti:Onhan näissäkin varmasti puolensa, mutta "tyttöjen vehkeitä" sanoisin. Oletan että kovempi meno on alituista vinguttamista ja vaihteiden polkemista.
14.2.2009 0:21
14.2.2009 0:25
st1100 kirjoitti:sape kirjoitti:Onhan näissäkin varmasti puolensa, mutta "tyttöjen vehkeitä" sanoisin. Oletan että kovempi meno on alituista vinguttamista ja vaihteiden polkemista.
Samaa mieltä olin iässäsi kunnes opin ajamaan, nyt pudottelen 6 satasia 250 kuutioisella.
15.2.2009 21:26
18.2.2009 21:15
WPWW kirjoitti:st1100 kirjoitti:sape kirjoitti:Onhan näissäkin varmasti puolensa, mutta "tyttöjen vehkeitä" sanoisin. Oletan että kovempi meno on alituista vinguttamista ja vaihteiden polkemista.
Samaa mieltä olin iässäsi kunnes opin ajamaan, nyt pudottelen 6 satasia 250 kuutioisella.
Hiekkamontullako?
19.2.2009 11:02
19.2.2009 13:14
Mikes kirjoitti:Toisaalta aika turha video ja vertailukohta. Kyllähän ratakuski kyykyttää tuollaset amatöörit melkein millä pyörällä tahansa.
19.2.2009 17:15
19.2.2009 21:43
st1100 kirjoitti:Sen suurempaa tyydytystä on vaikea saada kun 250 kuutioisella nelarilla pudottelee näitä hevosvoima pullistelijoita radalla, ilmeet varikolla kertovat kaiken.
20.2.2009 20:30
20.2.2009 20:49
Mikes kirjoitti:st1100 kirjoitti:Sen suurempaa tyydytystä on vaikea saada kun 250 kuutioisella nelarilla pudottelee näitä hevosvoima pullistelijoita radalla, ilmeet varikolla kertovat kaiken.
Kyllä se suurempi tyydytys radalla tulee sen 600cc sarvissa. Kyllä se radan kierto sitä voimaakin vaatii. Kummasti tulee hauskuuskerrointa lisää kun vehkeet menee.
22.2.2009 21:18
st1100 kirjoitti:Mikes kirjoitti:st1100 kirjoitti:Sen suurempaa tyydytystä on vaikea saada kun 250 kuutioisella nelarilla pudottelee näitä hevosvoima pullistelijoita radalla, ilmeet varikolla kertovat kaiken.
Kyllä se suurempi tyydytys radalla tulee sen 600cc sarvissa. Kyllä se radan kierto sitä voimaakin vaatii. Kummasti tulee hauskuuskerrointa lisää kun vehkeet menee.
Sitten kun kasvat vanhemmaksi ymmärrät että hitaalla pyörällä on hauskempi ajaa nopeasti kun nopealla hitaasti, tajuatko kuinka noloa on tulla 130 heppasella pyörällä 30 heppasen ohitetuksi? Olen muutamaan otteeseen elämäni aikana ylittänyt 300 mittarinopeuden mutta se käy aika nopeasti vanhaksi. Kovat mutkanopeudet sen sijaan tuntuu vuodesta toiseen aina yhtä kivalta.