26.4.2011 15:59
27.4.2011 20:42
29.4.2011 14:45
Yzä kirjoitti:Meneekö tähän jammuun 190 levee takanakki? Ja onko yleensäkkään järkeä, omaan makuun se ois ainakin hitosti nätimmän näkönen. Mut mites ajo-ominaisuudet, vaikuttaako tuo 180--->190 muka hirveesti?
Kokemuksia iha keltä vaan, rengaskoon isontamisesta? Michelin pilot power tuommosta siis katellu. Vissiin asian ajavansa nakki, ainakin hintansa puolesta
1.5.2011 10:15
1.5.2011 17:54
catacafish kirjoitti:Mites nää R6:set saa kuristettua 25kW et sais jo ajaa pikku a-kortilla? Ja miten paljon tulis suunnillee maksamaan? :o
1.5.2011 19:23
2.5.2011 0:54
2.5.2011 14:54
2.5.2011 15:24
Mikes kirjoitti:Radalla ajavat 190 levellä renkaalla, et kyllä se siellä pyörii. Mut tuskimpa huomaat mitään vaikutusta ajossa.
5.5.2011 15:39
Jyrkissä mutkissa leveemmällä renkaalla saa vissiin paremman pidon koska se rengas on leveämpi. Tietenkään katuajossa sitä ei huomaa sillä harvemmin silloin ajellaan polvet asfaltissa. (Vaikka on sitäkin nähty )Yzä kirjoitti:Miks ne ajaa radalla tolla leveemmällä, kai siihen joku syy on? Kaarre-ajo erilaista tai jotain?
9.5.2011 22:00
Yzä kirjoitti:Mikes kirjoitti:Radalla ajavat 190 levellä renkaalla, et kyllä se siellä pyörii. Mut tuskimpa huomaat mitään vaikutusta ajossa.
Miks ne ajaa radalla tolla leveemmällä, kai siihen joku syy on? Kaarre-ajo erilaista tai jotain?
10.5.2011 17:24
Öö, ei kyllä tule mitään muuta syytä mieleen, miksi joku ajaisi kusiaisella 190-nakilla muuta kuin tuo Dunlop N-tech. Sellaistakaan tapausta en tiedä tosin yhtään, mutta sehän kertoikin vain juuri sen. Ehdottomasti yleensä kuulee sanottavan, ettei pidä laittaa ylileveätä, koska renkaan pyöreys kärsii. Ja kaikki tietämäni tapaukset siis ajavat vaikkapa Pirellillä tai Metzelerillä rataa 180-leveällä - näin myös minä.Mikes kirjoitti:Yzä kirjoitti:Mikes kirjoitti:Radalla ajavat 190 levellä renkaalla, et kyllä se siellä pyörii. Mut tuskimpa huomaat mitään vaikutusta ajossa.
Miks ne ajaa radalla tolla leveemmällä, kai siihen joku syy on? Kaarre-ajo erilaista tai jotain?
Dunlopin N-tech rengasta ei ole saatavana kun 190 leveenä, eli siinä yksi hyvä syy. Ei oo noitten supersporttien kanssa tullu enää oltua tekemisissä niin en tiedä mitä leveyttä muilla merkeillä ajavat käyttää.
10.5.2011 21:18
Ride_to_live kirjoitti:Öö, ei kyllä tule mitään muuta syytä mieleen, miksi joku ajaisi kusiaisella 190-nakilla muuta kuin tuo Dunlop N-tech. Sellaistakaan tapausta en tiedä tosin yhtään, mutta sehän kertoikin vain juuri sen. Ehdottomasti yleensä kuulee sanottavan, ettei pidä laittaa ylileveätä, koska renkaan pyöreys kärsii. Ja kaikki tietämäni tapaukset siis ajavat vaikkapa Pirellillä tai Metzelerillä rataa 180-leveällä - näin myös minä.Mikes kirjoitti:Yzä kirjoitti:Mikes kirjoitti:Radalla ajavat 190 levellä renkaalla, et kyllä se siellä pyörii. Mut tuskimpa huomaat mitään vaikutusta ajossa.
Miks ne ajaa radalla tolla leveemmällä, kai siihen joku syy on? Kaarre-ajo erilaista tai jotain?
Dunlopin N-tech rengasta ei ole saatavana kun 190 leveenä, eli siinä yksi hyvä syy. Ei oo noitten supersporttien kanssa tullu enää oltua tekemisissä niin en tiedä mitä leveyttä muilla merkeillä ajavat käyttää.
11.5.2011 12:16
12.5.2011 11:10