20.11.2011 4:43
20.11.2011 13:53
20.11.2011 16:44
Köyhä kirjoitti:Mitä näin yleensä ottaen 250 2t hörppää satasella?
VamP kirjoitti:Tehoa yhtä paljon, vääntöä kuutioista hiukan lisää, mutta pienemmässä äreämpi piikki, näinkö se meni ? Eli onko varttilitrainen sitten hauskempi ajaa ?
Pyöriä selaillessani silmään pisti myös eräs WR 360, miten vertaisitte sitä 250-300 pyöriin ?
20.11.2011 23:21
_Jre_ kirjoitti:360 husse on sitte ihan eri laite, tuntuu melkeenpä nelarilta tehoalueensa puolesta. Ei mitään 250/300 tyylistä nokka nousee piikkiä vaan tasanen vääntö alhaalta ylös asti.
20.11.2011 23:40
23.11.2011 21:57
24.11.2011 15:17
Timppavaan kirjoitti:Vähä outo tää moottoripyörä puoli,, Mut kuitenkin mikä kotarissa siellä toisella puolella on nimeltään ku tää on ilmanputsarinkotelon kansi http://www.motokeidas.com/shop/product_ ... p?p=154515
24.11.2011 16:14
Timppavaan kirjoitti:Vähä outo tää moottoripyörä puoli,, Mut kuitenkin mikä kotarissa siellä toisella puolella on nimeltään ku tää on ilmanputsarinkotelon kansi http://www.motokeidas.com/shop/product_ ... p?p=154515
24.11.2011 20:48
24.11.2011 20:57
24.11.2011 21:52
26.11.2011 14:17
1.12.2011 11:30
2.12.2011 2:09
4.12.2011 5:15