19.9.2010 19:27
Laareppi kirjoitti:No sitten sanot äijälle että dollaria ei tipu tiskiin ennen ku on huoltoleima kirjassa
19.9.2010 22:21
khor kirjoitti:Asiasta kolmanteen, tarviiko näissä säädättää ruiskua ollenkaan sliparille?
19.9.2010 22:26
Laareppi kirjoitti:khor kirjoitti:Asiasta kolmanteen, tarviiko näissä säädättää ruiskua ollenkaan sliparille?
Riippuu mitä sliparilta haluat. Jos pelkästään ulkonäkö ja äänet kiinnostaa ja hyvin tuntuu toimivan niin siinä tapauksessa ei oo pakko.
Mutta suosittelisin lämpimästi että käyt säädättämässä. Joskus pelkällä sliparin, pieni modifikaatio sinänsä, vaihdolla teho saattaa jopa laskea ja seokset ei mee ihan yks yhteen, toisin sanoen ei-säädetystä sliparista voi olla haittaa. Toisaalta saattaa olla että tää on lähestulkoon paranoiaa, kyllä kuitenkin näin uudet pyörät pitäis pelata ihan hyvin, vaikkakin melko laihalla seoksella ne yleensä vakiona käy, ympäristösyistä. Ja jos haluat kaiken tehon (= pari pollea) irti sliparista niin penkissähän se onnistuu parhaiten, eikä edes tarvitse mitään commanderia tms. Jos kokoputkiston laitat niin ihan ehdottomasti penkkiin.
Itseltä jää kyllä slipari ostamatta kun on niin saatanan kalliita 05-06 mallille, hyvä jos edes vakuutusmaksuista selviää... Jääpähän enemmän cashia seuraavaan pyörään
19.9.2010 22:47
JP_89 kirjoitti:Voikos kawoissa säätää ruiskua suoraan pyörän omalla boxilla?
19.9.2010 23:37
20.9.2010 11:51
Yzä kirjoitti:Käsittääkseni, siinä muutetaan enemmänkin koneen luonnetta erilaiseksi, paremmaksi ajaa.
20.9.2010 13:08
20.9.2010 17:41
Laareppi kirjoitti:Äsken puhuttiin kuitenkin lisäyksikön ostamisesta, millä saadaan suurin hyöty putkesta. Kannattaako investoida muutaman hepan takia, täysin up yours.
20.9.2010 17:59
Yzä kirjoitti:vielä tuohon seiskapätkään palaten, niin siinä on ainakin semmonen ''monttu'' tehoissa keskikierroksilla
20.9.2010 21:42
20.9.2010 22:50
23.9.2010 19:27
8.10.2010 21:30
8.10.2010 22:15
8.10.2010 22:16
Tede' kirjoitti:Terve terve. tuota kun ois tollanen 02 mallinen kawa jossa vaihdepoljin tavallaan jumittuu aina sinne alas ja pitää nostaa takasin jalalla. eli kun vaihtaa vaihteita painaa vaihdepolkimen alas mutta ei tule automaattisesti ylös joten pitää nostaa jalalla... mikähän mahtais olla?