13.2.2010 15:05
-Makke- kirjoitti:Enpä kyllä itsekkään mopopojille tilailisi kovin innokkaasti tavaraa, saa sitten myöhemmin taistella että onko niitä viikkorahoja vielä vai onko niillä ostettu energiajuomaa Siwasta...
13.2.2010 16:39
snuarrow kirjoitti:jep, täähän nimenomaan on sitä firman tulevaisuuden ajattelua, mistä te luulette että ne asiakkaat tulee 3v päästä?
jaasu kirjoitti:Eiköhän niille mopoilijoillekkin pitäisi olla ystävällisiä ja tilata se mitä ne tarvii,kuitenkin suurin osa tulee joskus laittamaan isomman pyörän,ja varmasti palaa samaan liikkeeseen mistä mopoon ostanu osia jos on ollut hyvä palvelu. Näin ainakin itsellä on mennyt.
17.2.2010 16:04
-Makke- kirjoitti:jaasu kirjoitti:Eiköhän niille mopoilijoillekkin pitäisi olla ystävällisiä ja tilata se mitä ne tarvii,kuitenkin suurin osa tulee joskus laittamaan isomman pyörän,ja varmasti palaa samaan liikkeeseen mistä mopoon ostanu osia jos on ollut hyvä palvelu. Näin ainakin itsellä on mennyt.
Tietäisitpä kuinka paljon ja kuinka monen euron edestä tavaraa tilataan mp-liikkeisiin jota ei koskaan haeta, vielä kun myyjä ei saa kyseisiä asiakkaan tilaamia osia myydä eteenpäin muille. Itse työni puolesta joudun tavaraa tilaamaan ihmisille ja jo aikuisilla tavaran hakeminen ja suullisen sopimuksen pitäminen tuntuu olevan hankalaa. Puhumattakaan sitten 15wee moponassikka sitten. Jostakin ne osien hinnat ja puhumattakaan rahdit on saatava.
Uskallampa väittää että melkein kaikille liikkeille tarvike-/varaosakauppa on rasite.
18.2.2010 13:52
Roub kirjoitti:-Makke- kirjoitti:jaasu kirjoitti:Eiköhän niille mopoilijoillekkin pitäisi olla ystävällisiä ja tilata se mitä ne tarvii
Tietäisitpä kuinka paljon ja kuinka monen euron edestä tavaraa tilataan mp-liikkeisiin jota ei koskaan haeta,
Uskallampa väittää että melkein kaikille liikkeille tarvike-/varaosakauppa on rasite.
Tässäpä hyvä syy olla siis epäystävällinen ja huono asiakaspalvelija. Koska jotkut asiakkaat eivät hae tuotteita kaupasta. Aivan.
Go finland.
18.2.2010 18:25
18.2.2010 23:48
-Makke- kirjoitti:Tarkoitin 15wee mopojantteria maskiongelmansa kanssa ja jos se noin montaa teistä loukkasi niin olen pahoillani. Hyvä vaan teidänkin vähän tietää varaosamyynnin realiteetteja.
Sitä sanoo monet MP-alalla työskentelevät, että kyllä huomaa ettei motoristit ole enää "kavereita" keskenään. Tästäkin topikista sen kyllä huomaa, ollaan vaan kuluttajia helvetinmoisine vaatimuksineen ja ei voida ymmärtää laisinkaan toisella puolella tiskiä olevaa henkilöä. Tottakai on liikkeitä joita ei kiinnosta asiakanpalvelu lainkaan ja toiminnassa on jopa laittoman puolelle meneviä piirteitä.
Kyllä itsekkin saan kärsiä näitten takia jotka ei osiaan hae liikkeestä pois. Ulkomailta eivät liikkeet uskalla tilata kuin ison kasan tavaraa kerralla että saavat rahdin pois edes joltakin. Nyt laman aikana tarkoittaa suomeksi kuukausien osien odottelua...
19.2.2010 3:48
-Makke- kirjoitti:Tarkoitin 15wee mopojantteria maskiongelmansa kanssa ja jos se noin montaa teistä loukkasi niin olen pahoillani. Hyvä vaan teidänkin vähän tietää varaosamyynnin realiteetteja.
19.2.2010 8:32
snuarrow kirjoitti:et sinä ainut täällä ole joka tältä alalta elantoaan tekee, jos yhtään asiakaspalvelun/varaosamyynnin realiteetteihin olet perehtynyt, niin huono sanoma yleensä leviää hyvää paremmin.
19.2.2010 17:50
19.2.2010 18:52
5.4.2010 0:49
8.4.2010 0:14
8.4.2010 12:22
9.4.2010 15:04
-Makke- kirjoitti:Enpä kyllä itsekkään mopopojille tilailisi kovin innokkaasti tavaraa, saa sitten myöhemmin taistella että onko niitä viikkorahoja vielä vai onko niillä ostettu energiajuomaa Siwasta...
9.4.2010 21:35