10.6.2013 8:51
Jo_Hu kirjoitti:
Toisaalta taas V2:n vääntö ja äänet houkuttelis, mutta olen kuullut, että ne veisivät enemmän bensaa. Pitääkö paikkaansa? Siis esim. Suzukin TL 1000, SV1000 ja Hondan VTR 1000.
10.6.2013 14:49
Epoksi kirjoitti:Mistään en mitään tiedä mutta oma SV1000 vie käden asennosta riippuen 5-6l/100km. Muista nyt sitten että eipä näissä veekakkosissakaan ole kuin se ~100hp & Nm. Tuore kireä kusiainen mahtanee viedä.
10.6.2013 16:14
Jo_Hu kirjoitti:Epoksi kirjoitti:Muista nyt sitten että eipä näissä veekakkosissakaan ole kuin se ~100hp & Nm. Tuore kireä kusiainen mahtanee viedä.
Eihän sitä tehoa tuota enempää ole 1200cc Bandussakaan ja silläkin määrällä varmasti Suomen teillä pärjää.
10.6.2013 20:23
Jo_Hu kirjoitti:Semmonen kysymys vielä, että onko kaikissa Hayabusissa se "A/B/C-tehokartta"-ominaisuus eli, että napista valitaan paljonko tehoja on käytössä? Vai onko tuo vain toisen sukupolven Busissa? Vähän epäilyttää tuollaisten vimpaimien toimivuus, jos niitä on noin 10v vanhoissa pyörissä...
10.6.2013 23:51
11.6.2013 1:28
11.6.2013 5:49
JP_89 kirjoitti:Cbr1000F
11.6.2013 6:22
Epoksi kirjoitti:JP_89 kirjoitti:Cbr1000F
No siinä on painava, jäykkä ajaa ja kaikkea muuta kuin snägärikurvailuun sopiva laite?
< Bullitt > kirjoitti: Jos vaatimuksena on minimissään 1000 cc (josta voitaneen joustaa 900 kuutioon) pyörä, joka soveltuu niin matka- kuin myös yleisajoon, joka ei lähtökohtaisesti ole toivoton pommi, älytön lahna eikä kamala bensasyöppö, plus jonka varaosa- ja vakuutushinnat sekä huoltovälit liikkuvat inhimillisillä tasoilla ja joka saisi maksaa maksimissaan reilut 2000 €, minkä ostan? Mihinkään kovin intensiiviseen snägärikurvailuun pyörän ei tarvitse soveltua, eikä sen mielellään tarvitsisi olla mikään kaikista kisaisin kyykkypyörä. Toki luotettavuus jne. ovat suhteellisia asioita, pointtina lähinnä se että pyörän kanssa pääsee tekemään muutakin kuin koneremontteja..
Pyörässä tulisi olla myös jonkin sortin katteita.
11.6.2013 7:30
JP_89 kirjoitti:Painoa löytyy jonkinverran, mutta eiköhän se noihin ajoihin taitu aika riittävästi..
11.6.2013 23:33
1.7.2013 16:11
2.7.2013 9:49
apeka kirjoitti:Tässä alkaa kohta piikki ikä hellittää ja pitäisi isompaa saada ja supermotoon/enskaan päin olisin kallistumassa siitä syystä että tuolla ceparilla on jääty liian monesti sinne hiekkamontun reunalle vain katselemaan...
Eli budjetti olisi +-4000e ja mitä olen nyt katsellut niin melkein kaikki 400-670cc ktm, suzuki, husqvarna ja mitä näitä nyt on niin käy...
Kotkasta olisin melko kiinnostunut mutta miten tuo kestävyys näissä käykö kaikki yhtä paljon lompakon päälle vai onko osa halvempia pitää? (kulutus, öljy, kulutus osat yms.)
2.7.2013 13:38
2.7.2013 14:50
apeka kirjoitti:No ei tuo korjaus ole ongelma varsinkin kun saa autokortin vielä 18v niin ei tarvitse fillarilla polkee kun pyörä levällään Mutta kun ei nuo varaosat ole vaan ilmaisia sehän siinä pahin on.. paljonko arvioisit että esim sulla menee ton hussen varaosiin vuoden aikana?
18.5.2014 23:22