12.2.2011 11:15
-06 ja -07 ovat keskenään samanlaisia. Puolestaan taas -08 ja -09 ovat keskenään samanlaisia. -10 sai aiempiin verrattuna pidemmän ääänenvaimentimen ja moottorin alavääntöä kai saatiin aavistuksenomaisesti parannettua - ilmoitettu huipputeho taisi kyllä vähän laskea -08/-09:sta.Ishi kirjoitti:Sellaista kyselisin, että onko -07 r6r:ssä jotain eroa -08----> oleviin r6r:iin...? itsellenikin näillä näkymin tulossa r6r kesäpeliksi
parjan_fin kirjoitti:08:ssa on korkeampi puristussuhde, venttiilit hiukan pystymmässä, muuttuvapituuksiset imukanavat, laakereiden leveys (kampuralla) hiukan leveämpi ja yksi voitelukanava lisää.Tuossa noi isoimmat.
Koneeseen tuli muistaakseni jotain 50 kpl luokkaa muutoksia, pelkästään. Runkoon tuli muutoksia, samoin kolmioiden (siis T -kappaleiden) offsettiin ja leveyteen tuli muutoksia. Keulaputket on 10 mm pidemmät kuin 06 / 07 versiossa. Etujarrulevyt on 0,5 mm paksummat ja 0,5 mm paksummilla rei'ityksillä.
Ja käsitykseni mukaan 08 ja 09 on samat pelit ja osat käy ristiin. Samoin kuin 06 ja 07 ovat "samoja". Niin ja tietysti värit sekä muovien mallit muuttui![]()
21.2.2011 18:36
22.2.2011 11:55
Yzä kirjoitti:Heejj enkun kielisestä ohjekirjast ei löyvy tai en ainakaa ite löydä, että mitkä polttimot tossa on h7, h1 vai h3?? Tarttes tietää jos ksenoneja meinasin ehkäpä...
Eikä googlekaa auta.
22.2.2011 14:49
22.2.2011 23:19
Yzä kirjoitti:Okee, kiitos!
Akusta oon johot irrottanu, mut sielä se vielä paikallaan on. Pitää ottaa se sit irti, kuhan tuo ajokausi lähenee eli piakkoinNäyttää kyllä, että ei hevillä lähe ilma tankin irrotusta, mutta kai se sitten.
Öljynsuodatin ja öljytkin tuli nyt hankittua nekin lähtee vaihtoon. Joutuu varmaan purkaa koko oikeen puolen, että pääsee käsiks?
Näin ainakin piikkisessä.
Ja saako jostain tilattua suomenkielisen ohjekirjan? Tai netissä joku sivu missä ois?
Joka paikasta löytyy van enkunkielistä...
23.2.2011 9:12
janaboy kirjoitti:Yzä kirjoitti:Okee, kiitos!
Akusta oon johot irrottanu, mut sielä se vielä paikallaan on. Pitää ottaa se sit irti, kuhan tuo ajokausi lähenee eli piakkoinNäyttää kyllä, että ei hevillä lähe ilma tankin irrotusta, mutta kai se sitten.
Öljynsuodatin ja öljytkin tuli nyt hankittua nekin lähtee vaihtoon. Joutuu varmaan purkaa koko oikeen puolen, että pääsee käsiks?
Näin ainakin piikkisessä.
Ja saako jostain tilattua suomenkielisen ohjekirjan? Tai netissä joku sivu missä ois?
Joka paikasta löytyy van enkunkielistä...
Öljynsuodattimeen pääset varmaan käsiks parhaiten vasemmalta puolen koska suodatin on pakosarjan takana.
huoltokirjaa kannattaa käydä varmaan kysymässä yamaha-myyjältä en kyllä itse ainakaan googlettamisella löytänyt kuin enkun kielisiä kans..
26.2.2011 1:57
Mikes kirjoitti:Miks mulla on sellanen muistikuva et R6R:N suodatin löytyis sieltä eturattaan luota? On kyllä muutama vuos kun viimeks moiseen öljyjä vaihtanu. Uusimmassa R1:ssä ainakin pakosarjan takana.
26.2.2011 2:59
26.2.2011 10:38
26.2.2011 11:55
Yzä kirjoitti:Joonas miten sinä kestit? Sulla oli vuos sitte sama ongelma
Mikes kirjoitti:Suosittelen K&N:n öljynsuodattimia niin loppuu se suodatinavaimien kanssa turaaminen. http://www.duell.fi/product.asp?sua=1&l ... =12688&q=y
Kuva nopeesti haettu esimerkki, joten tuolla koodilla ei kannata tilata! Tuossa on se etu et sen voi halutessaan laittaa vaikka momentti avaimella kiinni, mikä on vain 10Nm.
5.3.2011 16:10
11.3.2011 20:23
12.3.2011 5:16
12.3.2011 11:16
12.3.2011 19:42