19.5.2009 18:16
19.5.2009 20:03
joo|nas kirjoitti:mulla on ~1300€/vuosi täsykaskolla ja rek otteen mukaan 30kw. Eikä ole boonuksia kun kevari oli isän nimissä
20.5.2009 23:21
21.5.2009 10:36
Saimon kirjoitti:Kovia vakuutussummia teillä. Toi fennia on hinnotellu ittensä pihalle prätkävakuutuksissa, itelläki oli viikon sielä, kunnes tuli eka lasku. Nyt on vakuutukset pohjolassa ja täyskaskolla koko vuosi jotain 450e. Ja saa ajaa kesät talvet.
Sadekelin kisakumit on kyllä motovanteilla loistavat. Takanakki kulu itellä aika nopeesti, mutta edessä on ollu jo melko pitkään. Itellä on nyt takana pirellin diablo ja edessä kisakumi.
Itellä tosin oma pyörä nyt myynnissä. Aika takkusta näyttäs tuo pyöräkauppa olevan, nettimotossaki varmaan miljoona pyörää...
21.5.2009 15:46
:'( kirjoitti: Aika vähän kyllä Paljon tehot papereissa?
21.5.2009 15:54
Ek1 kirjoitti::'( kirjoitti: Aika vähän kyllä Paljon tehot papereissa?
No mitäs veikkaat. 25kw:lla ajellaan tietty. Vois kyllä myydä kun on ikä painellut ohi tuosta pikku-a:sta aikoja sitten.
22.5.2009 19:55
23.5.2009 13:47
Ee-tu kirjoitti:Moro. Funtsin tässä, että onko näissä 525:sissa erikseen vaihteisto öljyt vai kiertääkö moottoriöljyt vaihteiston kautta ja mikä on tarkka määrä öjyä sinne säiliöön coolface
23.5.2009 14:39
25.5.2009 13:15
25.5.2009 13:23
AriKa kirjoitti:Kertokaapas viisaammat miten vaihdan stefat 450 exc:n etuiskareihin?
25.5.2009 14:40
27.5.2009 14:21
27.5.2009 19:41
:'( kirjoitti:Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?
Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.
On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis
28.5.2009 8:09
joo|nas kirjoitti::'( kirjoitti:Pitääkö nykyäänkin rakotulkin kanssa säätää tulppien kärkiin oikea väli? :-?
Uudella tulpalla jossa on kylä oikea koodi, kiertää paremmin, kiihtyy paremmin, mutta myös paukkuu enemmän.
On se jännää ku pikkupojat näyttää että pitäis vääntää vähän kaasua, niin mä otan kaasun pois pohjasta ja 3 sekunnin päästä putkessa pamahtaa niin ku haulikolla ampuis
paukkuuko sulla vaikka päästät kaasun pieniltä kierroksilta?
itellä ei ainakaan sillon pauku, vaan pitää olla melko korkeet kierrokest et paukkuu.
onko toi ihan normaalia et alkaa pätkimää ku ajan ~8t kierroksilla tasakaasulla.?
eli koko ajan ei pätki mut sekkunin parin välei pätkäsee hiukan..
e: oletan et yamahas ja ktm:ssä on suht sama tekniikka...