1.7.2013 3:51
3.7.2013 22:55
3.7.2013 22:58
HoNNddA kirjoitti:Jeps eli eturenkaan laakeri meni, ei mittää pyöräytin uudet. Nyt parinviikon jälkee tuntuu ku olis taas menny, etupää ei käyttäydy niinku pitäs ja tuntuu klappi. Eli asennusvirhe. Uudet taas tottakai, mut oisko heittää vinkkiä et mitä tein väärin ettei tuu toistamiseen? Vaihdoin laakerit ja tein niinku vehkeissä ennenki enkä ainakaa huomannu ite et mikä meni vikaan.
06 450exc motoilla.
4.7.2013 15:09
4.7.2013 17:25
5.7.2013 22:21
7.7.2013 10:02
7.7.2013 14:09
10.7.2013 12:27
10.7.2013 18:31
11.7.2013 14:31
Eloon kirjoitti:Terve! Ostinpa tänään -03 450 excn ja piti olla kytkinlevyt vaihdettu eikös toi 30km ajon jälkeen sammutin ja sen jälkeen starttas normaalisti vähän aikaa, sit muuttui kovaksi ja kytkin alkoi luistaa? purettiin nyt tossa ja magneetto ei pyöri. elikkä onko nyt kytkin levyt taas paskana/ ei ole edes vaihdettu. ja mistä tämä johtuu, itse ajoin ainanki tuon matkan ilman että missään välissä olisi kytkin luistanu yms. öljyt oli tosi liisteriä voisiko olla se syynä?
EDIT: olikin se kiila halki
13.7.2013 13:14
14.7.2013 20:54
'wsq' kirjoitti:Näyttäs tosta omasta 530 vuotavan eturattaan stefa hieman. Onko kikkoja miten saan vanhan irti? Kai sen saa ulkoapäin vaihdettua?
14.7.2013 20:58
Habusa kirjoitti:kävi tossa yks päivä semmoin hassu juttu että mopo sammu suoraan ajosta eikä lähteny käyntiin enää![]()
luultavasti kipinä katos eli tarkistin sulakkeen, akun (12,2V) tulpan ja tulpan hatun niin tuleeko mieleen vielä muita osia missä vika vois olla?
14.7.2013 21:02
VinskiMo kirjoitti:Blabla... Ainakin husaberg haaveeni kaatui siihen että pelkkä venan säätö satsi maksaa 350e