Mielipiteet, kokemukset, merkki- ja mallikohtaiset jutut yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
25.7.2012 18:51
Jepaa, samoissa siis mennään. Gepsi näytti mulla 147 kun ajoin 190 mittariin
Mitähän tuolle mittarille tekis
Alkajaisiks vois heittää sigman kiinni
25.7.2012 19:24
Eipä toimi mun pyörässä kun ei ole akkua
Tilasin kyllä pienen pari ah akun jotta saa talveksi xenonia kiinni. Pitää nyt vielä miettiä että millä saan latausvirran sille tasasuunnattua.
25.7.2012 19:57
Olihan sulla joku mittari siinä jo ennestään? ja toi vapori toimii kyllä ihan sen laitteen sisäselläkin patterilla..
26.7.2012 0:16
Ilmankos se weera nosti 130 vauhista niin helposti
26.7.2012 5:21
Joo se vakiomittari näyttää kyll iha höpölukemia, ite asentelin sigman kiinni ja semmosta 160 oikeeta noppeuta antaa kun ajaa täyzii
26.7.2012 8:20
Kertokaa kokemuksia pyörästä kun itse olen ostamassa uutta 2012 vm pyörää.. Yamaha centerin pojat puhu et 43hp takaselta eikös toi oo aika vähän :0 ?
26.7.2012 11:35
240turbo kirjoitti:Ilmankos se weera nosti 130 vauhista niin helposti
Mittarilukemista
Onkos 205 pääsuutin miten sopiva? Sellanen ainakin kiinni näytti olevan.
Myyjällä oli ollu aina 25kw ja sano että laittoivat sen kaasukahvakurin ja tekivät vielä jotain muuta että ei lähde niin hyvin
Mikähän tuo toinen juttu mahtaa olla.
Alitalia kirjoitti:Kertokaa kokemuksia pyörästä kun itse olen ostamassa uutta 2012 vm pyörää.. Yamaha centerin pojat puhu et 43hp takaselta eikös toi oo aika vähän :0 ?
426cc on konetehoja 47hp niin kai tuo takapyörältä ihan normilukemaa on?
26.7.2012 12:47
Vakiosuutin on 165,eli aivan liian iso..ei voi millään kiertää kunnolla noilla säädöillä?
26.7.2012 14:46
Juu kait se aika realistinen teholukema si on ja mites huollot menee katu käytössä ?
26.7.2012 14:51
leppape1 kirjoitti:Vakiosuutin on 165,eli aivan liian iso..ei voi millään kiertää kunnolla noilla säädöillä?
Jaahas
Onhan se iso pitkä suutin pääsuutin? Oiskohan ne kuristamisen yhteydessä iskeny noin ison suuttimen? Mitkä niiden kahden muun suuttimen vakiokoot ovat. Missä lovessa neula on vakiona? Mulla on 02 426cc niin onko kaasari samaa sarjaa?
26.7.2012 16:11
Owners manuaalista löytyy vakio säädöt,jos kirja on hukkunut matkan varrella,voi sen ladata tuolta:
http://www.yamahaownershandbook.com.au/?r=0/E: pääsuutin 165/tk-suutin 42/neula keskellä.
27.7.2012 7:13
Alitalia kirjoitti:Juu kait se aika realistinen teholukema si on ja mites huollot menee katu käytössä ?
27.7.2012 10:55
Missä vaiheessa sitä isompaa remonttia kannattaa alkaa tekemään eli runkolaakerit, kk, mäntä, jakoketju etc? Pyörällä ajettu nyt vajaa 8000 km ja oma mielenrauha alkaa ainankin menemään. Vai uskaltaako vielä rullailla pari tuhatta kilsaa ja lyödä tässä vaiheessa vain uusi mäntä sisään. Pyörä ollu siis pääsääntöisesti katukäytössä.
27.7.2012 11:18
Nokkaketju on Yamahan nelareissa ensimmäisenä vaihdon tarpeessa,se jos pääsee huonoon kuntoon,kuluttaa se kampuran päässä olevan rattaan ja sitä ei pysty vaihtamaan(kiinteästi kampurassa kiinni)muuten näillä rullaa kyllä aika pitkään,männän voi tietysti mielenrauhan vuoksi vaihtaa.
Öljyillä maksimissaan tuhat kilsaa,aikaisemminkin kannattaa vaihtaa jos on ollu kovaa syöttöä..