Mopomiitit, piikkimiitit sekä mopojen ja piikkien yhteismiitit

Alueen säännöt

Miittiä suunniteltaessa olisi hyvä tietää heti ajankohta ja ilmoittaa se viestiketjun otsikossa. Keskustelun aloittajan kannattaa myöhemmin muuttaa otsikko sopivammaksi, mikäli tarkka ajankohta ei ole selvillä alusta alkaen tai mikäli tiedot muuttuvat.

Katso myös Mopomiitti ja Allrightin mopomiitti


  1. Muista käytöstavat! Edustat paitsi itseäsi, myös mopoilijoita yleensä!
  2. Noudata liikennesääntöjä
  3. Älä ohita, kaahaa tai pelleile liikenteessä
  4. Pysy ajoradalla ja muista turvaväli, ole varovainen


Miittejä ei yleensä kannata sopia paria-kolmea viikkoa pidemmälle. Ajo-ohjeet miittipaikalle helpottavat aluetta tuntemattomien paikallepääsyä. Miittikeskustelualue ei ole paikkakunnan mopoilijoiden yleinen löpinäpaikka, vaan keskustelu tulee pitää kokoontumisia koskevana. Foorumin säännöt koskevat tätäkin aluetta. Välttäkää turhaa chattäilyä, kaverin vireistä voi jutella itse miittipaikalla tai irkin/messengerin/yksityisviestien välityksellä.

Lähdetkö reissuun?

Kyllä
8
15%
Ehkä
14
27%
En
30
58%
 
Ääniä yhteensä : 52

Re: Suomen kierto 2013

15.3.2013 16:27

AceFin kirjoitti:Faijalla on ihan prätkään tarkotettu navi, jota jo viimekesänä lainasin. Multa ainakin siis navigaattori löytyy, liiderihalukkuus vähän niin ja näin :s

No toi ois hyvä, ei pääse hukkaan :D Ite voisin kyllä liidata, mutta ei oo navipaikkaa ja en välttämättä osaa pitää matkanopeutta kevarille sopivana :lol:

Re: Suomen kierto 2013

15.3.2013 19:19

LeKe96 kirjoitti:E: tuli pari muuttujaa, älkää minun takia reittisuunnitelmaa muutelko.

Lasketaanko tämä niin, ettet ole tulossa?

Re: Suomen kierto 2013

18.3.2013 10:43

Eiköhän sen voi niin laskea. :s

Re: Suomen kierto 2013

2.4.2013 1:22

Mitäs tänne kuuluu? Pitäis tässä kuun alussa selvitä kesälomat, sitte voidaan suunnitella vähän enemmän jos vielä porukkaa kiinnostaa?

Re: Suomen kierto 2013

6.4.2013 18:23

Vaikuttaa siltä, että en minä eikä kaverikaan saada kesätöitä ainakaan kesäkuussa, joten itse ainakin mukana. Oletko lazziix vielä tulossa?

Re: Suomen kierto 2013

7.4.2013 1:53

Se on vielä vähän auki että lähenkö (mahdollisesti en) :s

Re: Suomen kierto 2013

15.5.2013 10:10

Herätellääs täällä, kesäkuu olisi lomaa meikäläisellä. 3.6 alkaa ja siitä 4 viikkoa eteenpäin.
Vieläkö on Acefin lähdössä kaverin kanssa?

Re: Suomen kierto 2013

15.5.2013 10:19

Nyt vaikuttaa siltä, että minä ja kaveri päästäisiin lähtemään, toinen asia sitten onko enää niin suurta innostusta. Töitä on meillä molemmilla heinäkuussa, mutta mulla on vielä yks toinen homma auki kesäkuulle.

Kuinkas pitkä reitti tästä on tulossa?

Re: Suomen kierto 2013

15.5.2013 11:17

Omaki innostus on vähän niin ja näin, rahaakin tuolla reissulla palais aikasta paljon.

Re: Suomen kierto 2013

15.5.2013 23:56

Jos satakunnan kautta menisitte niin mahdollisesti sen pätkän täältä sinne voisin tulla mukana. tietenkin jos kierrätte lännestä itään muuten olisi osallistumiseni hieman kysymysmerkkinä. Niin ja tuolla satakunnassa sitten olisi mahdollista saada yöpymispaikka mikse jopa pieni virkistys päiväkin.

E/ oho kattelin tota reittiä että aikas vierestä menee :D

Re: Suomen kierto 2013

29.5.2013 21:36

Iteltä saattais löytyä hieman kiinnostusta, mutta en tiedä olenko töissä tuolloin, ettelä ilmeisesti ole tulossa LPR kautta? Enkä kyllä tiedä olisko ylimäärästä rahnaa :s