Mopomiitit, piikkimiitit sekä mopojen ja piikkien yhteismiitit

Alueen säännöt

Miittiä suunniteltaessa olisi hyvä tietää heti ajankohta ja ilmoittaa se viestiketjun otsikossa. Keskustelun aloittajan kannattaa myöhemmin muuttaa otsikko sopivammaksi, mikäli tarkka ajankohta ei ole selvillä alusta alkaen tai mikäli tiedot muuttuvat.

Katso myös Mopomiitti ja Allrightin mopomiitti


  1. Muista käytöstavat! Edustat paitsi itseäsi, myös mopoilijoita yleensä!
  2. Noudata liikennesääntöjä
  3. Älä ohita, kaahaa tai pelleile liikenteessä
  4. Pysy ajoradalla ja muista turvaväli, ole varovainen


Miittejä ei yleensä kannata sopia paria-kolmea viikkoa pidemmälle. Ajo-ohjeet miittipaikalle helpottavat aluetta tuntemattomien paikallepääsyä. Miittikeskustelualue ei ole paikkakunnan mopoilijoiden yleinen löpinäpaikka, vaan keskustelu tulee pitää kokoontumisia koskevana. Foorumin säännöt koskevat tätäkin aluetta. Välttäkää turhaa chattäilyä, kaverin vireistä voi jutella itse miittipaikalla tai irkin/messengerin/yksityisviestien välityksellä.

Re: Allrightin Miitit - 2013

26.3.2013 22:39

Melkein kannattaisi ottaa juna tohon korsoon ja kiivi kyytiin :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

26.3.2013 22:53

Tuosta ;)

Re: Allrightin Miitit - 2013

26.3.2013 23:55

Tuuhan sitte moikkaamaan ! Itse liikkeellä joko tolla ruoskadetsillä, mustalahoruma... tunnistaa siitä, tai sitte tolla aeroxilla jos sen saa sellaiseen malliin :) ai että mä kyllä odotan jo ensimmäistä miittiä !

Re: Allrightin Miitit - 2013

29.3.2013 23:12

Toivottavasti nää lumet nyt lähtis pois, että pääsis taas miitteilemään! Innolla odotellaan :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

30.3.2013 0:58

Kyllähän ne lumet on aikalailla jokapaikasta jo lähtenyt, ainakin melkeen. Mutta toi lämpötila on vaa sen verran kylmä vielä, ettei kovin pitkään pysty ajamaan. Tuolla -5 asteen pakkasessa oli jo 10km jälkeen sormet aikalailla jäässä :D

Re: Allrightin Miitit - 2013

31.3.2013 1:30

Pööki kirjoitti:Morjensta nyt tällekkin puolelle

Kertokaahan poijjaat mitä reittiä kannattais Lahen sunnalta ajaa miittipaikalle? Mäntsälän kauttahan pääsis suht hiljaista vanhaa Helsingintietä, mutta millä kohilla pitäis vaihtaa kurssia, jotta pääsisi suoraan Allrightille?

Täytyy kattoa pääseekö tuonne ekaan miittiin, kunhan vaan sais ruoskan tekniikan pelittämään :lol: Ketään muita lähtijöitä täältä vähän pohjoisemmasta?

Lahesta oisin ite kelivarauksella lähössä :D

Re: Allrightin Miitit - 2013

31.3.2013 22:53

Mä tuun vast sit ku on juhannuksen miittiin, kun o valosaa, ja o turvallista tulla forssan kautta.

Re: Allrightin Miitit - 2013

31.3.2013 23:26

Jep, suosittelen pidemmältä tulijoille noita kesän miittejä. Mukavempaa ku on lämmintä ja valosaa! Toki, jos innostusta löytyy nii heti mukaan vaan :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

1.4.2013 9:40

Innolla avaus miittiä odotellessa :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

1.4.2013 21:12

Pyöräkin alkaa olla taas kunnossa tähän tulevaan kesään. 8)

Noi kelit on vielä vähän.. Ehkä 26 päivän päästä olis vähän lämpimämpää!

Edes se +10-15.. :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

1.4.2013 22:07

Pakastamon poisjättämistä harkitaan vakavasti, rupeehan tuo olemaan jo aika turha stoppi. Muuten samat reitit pysyvät vanhalle allrightille asti. - Jani

Re: Allrightin Miitit - 2013

3.4.2013 17:30

Antaisko joku reittiohjeet miittipaikalle? Yksin oon mahollisesti lähdössä..
Ohjeet Järvenpään Matkahuollolta sinne miittipaikalle.
Matkahuollon osoite on ALANKOTIE 1, 04400 JÄRVENPÄÄ

Itse en oikee osannut kattoa :) Ja mitä pidempään voi ajaa kävelytiellä nii sen parempi! :D

Re: Allrightin Miitit - 2013

3.4.2013 22:24

Tuosta, ei tosin ole kävelytiereitti, mutta tuolla myllykylän landeteillä on aika vähän liikennettä niin ei hirveesti siitä poikke :lol: Ja meneehän senkin varressa pyörätie mikäli siinä haluu ajaa.

Re: Allrightin Miitit - 2013

3.4.2013 23:28

millon meet miiteihin? Itsekkit tuun järvenpään suunalta :D mä osaan ajaa jo aika lähelle miitti paikkaa eli noin kilsan päähän niin jos sit me mentäs samaan aikaan miiteihi?

Re: Allrightin Miitit - 2013

4.4.2013 14:24

Kuinkas pajon normaalisti on kemmuja näihin miitteihin tullu? Ja onkos siellä useasti nähty Gilera SP01/SP02/GFR:ää? Olis kiva jonkun sieluntoverin kanssa juttella pyörästä :D Ensikertaa olisin tulossa miittiin että millastas on porukka siellä ylipäätään kun ei hirveesti innostais mitkään #SWAG tai muuten vaan asennevammaset alaikäset, ei pahalla :)