Mopomiitit, piikkimiitit sekä mopojen ja piikkien yhteismiitit

Alueen säännöt

Miittiä suunniteltaessa olisi hyvä tietää heti ajankohta ja ilmoittaa se viestiketjun otsikossa. Keskustelun aloittajan kannattaa myöhemmin muuttaa otsikko sopivammaksi, mikäli tarkka ajankohta ei ole selvillä alusta alkaen tai mikäli tiedot muuttuvat.

Katso myös Mopomiitti ja Allrightin mopomiitti


  1. Muista käytöstavat! Edustat paitsi itseäsi, myös mopoilijoita yleensä!
  2. Noudata liikennesääntöjä
  3. Älä ohita, kaahaa tai pelleile liikenteessä
  4. Pysy ajoradalla ja muista turvaväli, ole varovainen


Miittejä ei yleensä kannata sopia paria-kolmea viikkoa pidemmälle. Ajo-ohjeet miittipaikalle helpottavat aluetta tuntemattomien paikallepääsyä. Miittikeskustelualue ei ole paikkakunnan mopoilijoiden yleinen löpinäpaikka, vaan keskustelu tulee pitää kokoontumisia koskevana. Foorumin säännöt koskevat tätäkin aluetta. Välttäkää turhaa chattäilyä, kaverin vireistä voi jutella itse miittipaikalla tai irkin/messengerin/yksityisviestien välityksellä.

Re: Allrightin Miitit - 2013

19.3.2013 15:46

Jep, itse ollu käytännössä joka miitissä mopolla jossa verot tulis aika äkkiä, mutta kunhan ajelee siellä letkan keskellä rauhassa niin ei sua siellä pysäytetä! Mukavempaakin kun mopolla pääsee valoista liikkeelle, eikä tartte päästää kaikkia ohi. Nyt tulevana kesänä sitte miitteilenkin vielä vähän viritetymmällä laitoksella, kunhan eivät järkkäisi sellasta jättiratsiaa :lol: :D

Re: Allrightin Miitit - 2013

19.3.2013 17:57

Juurikin näin kuhan pyörä näyttää ulkopuolisesti kunnossa olevalta ja letkassa ajaa rauhassa, niin aika mitätön prosentuaalinen mahdollisuus että juuri sinut siitä poimitaan pysäytettäväksi.

Ja sit kaikilla jarrut kunnossa, jos letka vaikka pysähtyy äkkiä.. :)

Juunish älä jää kiinni.. Voi vähän rapsahtaa muuten.. ;)

Re: Allrightin Miitit - 2013

20.3.2013 13:38

eli sitten mä voin pitää sitten leo vincen teho putken kiinni ja mua ei sitten toden näköisesti pysäytetä jos ajan nätisti letkan keskellä.

Re: Allrightin Miitit - 2013

20.3.2013 17:04

Jos ajaa letkassa nii mp kyttiä ei kiinnosta muu kuin turvallisuus ja liikenteen ohjaus. Ja muutenkaan jos tekee jonku liikenne rikkomuksen jos ajaa yksin niin sitten ehkä saattaa pysäyttää, ainakaa mua ei ole pysäytetty pelkä epäilyksen vuoksi että tuo on viritetty.

Re: Allrightin Miitit - 2013

21.3.2013 23:42

Juunish älä jää kiinni.. Voi vähän rapsahtaa muuten.. ;)


Nyt alko kuumottaa, fobba lukee tän ja alkaa järjestää tehoetsintää :lol: Joo, aikomuksena jatkaa ihan samanlaista rauhallista ajoa kun nykyäänkin ja olla jäämättä kiinni :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 10:06

Tykkääkö porukat ennemmin katella videoa vai still-kuvia miiteistä?

Molempia ei vaan pysty tekemään yhdellä kertaa kunnolla :roll:

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 11:00

mä ainakin tykään itse katoo videoita miiteistä

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 11:16

Videota! On ne kuvatkin ihan jees, mutta videon katteleminen on kyllä mukavampaa.

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 13:12

Molempi parempi ;) Valokuvaajia vois kyllä olla enemmän, kun noita videon tekijöitä tuntuu olevan useita, mutta hyviä miittikuvia löytyy aika vähän!

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 14:24

Video kertoo enemmän kuin valokuvat ja , reitti voisi alkaa ar pihalta ja loppuakkin sinne. vai onko se noin menny.
Voisiko joku pistää selvennykseksi reitti matka ja suunilleen ajat niin selwentäisi mihinkä mennä jos eksyy letkasta joskus. Kiitos.

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 14:37

Kävin eile ar pihassa pärrällä, hyvin oli jäässä viellä. Ei aurinko ole päässyt sulattelemaan pihaan, kun sen verran korkeat rakennukset ovat.

http://www.youtube.com/watch?v=NGcYkUfj_NI

Tskiditsek my channel bros!

Re: Allrightin Miitit - 2013

22.3.2013 21:58

Asutko sä jossain tossa pähkinärinteen lähellä? Ite tossa Hämeenkylässä :D Outoa, etten oo ikinä nähny...

Re: Allrightin Miitit - 2013

23.3.2013 22:19

Hooligans kirjoitti:Kävin eile ar pihassa pärrällä, hyvin oli jäässä viellä. Ei aurinko ole päässyt sulattelemaan pihaan, kun sen verran korkeat rakennukset ovat.

http://www.youtube.com/watch?v=NGcYkUfj_NI

Tskiditsek my channel bros!


Eipäs kaahailla Martinlaakso / myyrmäki suunnalla.. ;)
Voi olla et saat vielä mut perääs, hehe.. :)

No ei vaineskaan, vois mennä ajelee vaikka kun tästä lähialueelta ollaan? :)

Re: Allrightin Miitit - 2013

24.3.2013 11:38

Tulkaa vaan käymään Martinlaakson lukiolla niin soitan poliisit perään :lol:

Brg00, muistan nähneeni sut viime syksynä Petikossa. ABCltä päin tultiin parin kaverin kanssa ja jäbä paineli kovaa vauhtia ohi :lol:

Re: Allrightin Miitit - 2013

24.3.2013 17:10

Aa se olit sä :D joo muistan kun ohitin teidät... :lol:

Ehän mä ajanut ees kovaa, mitään en myönnä 8)