Mopomiitit, piikkimiitit sekä mopojen ja piikkien yhteismiitit

Alueen säännöt

Miittiä suunniteltaessa olisi hyvä tietää heti ajankohta ja ilmoittaa se viestiketjun otsikossa. Keskustelun aloittajan kannattaa myöhemmin muuttaa otsikko sopivammaksi, mikäli tarkka ajankohta ei ole selvillä alusta alkaen tai mikäli tiedot muuttuvat.

Katso myös Mopomiitti ja Allrightin mopomiitti


  1. Muista käytöstavat! Edustat paitsi itseäsi, myös mopoilijoita yleensä!
  2. Noudata liikennesääntöjä
  3. Älä ohita, kaahaa tai pelleile liikenteessä
  4. Pysy ajoradalla ja muista turvaväli, ole varovainen


Miittejä ei yleensä kannata sopia paria-kolmea viikkoa pidemmälle. Ajo-ohjeet miittipaikalle helpottavat aluetta tuntemattomien paikallepääsyä. Miittikeskustelualue ei ole paikkakunnan mopoilijoiden yleinen löpinäpaikka, vaan keskustelu tulee pitää kokoontumisia koskevana. Foorumin säännöt koskevat tätäkin aluetta. Välttäkää turhaa chattäilyä, kaverin vireistä voi jutella itse miittipaikalla tai irkin/messengerin/yksityisviestien välityksellä.

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

2.7.2012 14:38

Hepe kirjoitti:Sellasta updatee et Mike Beuf (aka Astra) olis nyt myös tulossa peesiin. Mut kai sinne seittemän sopii, un5ka voi sitte nukkua Miken kanssa lusikassa.

Täältä Kokkolasta ei tulekkaan kuin kaksi pyörää, joten hyvin me sinne sovitaan ilman lusikkaakin. ;)
Edit: Oon ite ajanu joskus tuon reitin, joka ei tosin ihan tuoreessa muistissa ole. Jonkun verranhan tuolla noita mutkapätkiä on joita voi sitten soveltaa.

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

3.7.2012 21:38

Vielä ehtii! Itsekin vasta tänään mökin varasin :)

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

5.7.2012 7:50

Joku, kenen mökissä me tullaan kaverin kanssa yöpymään voisi ilmotella mulle YV:llä jotain yhteystietoja.
Jos/kun olette etelästä päin tulossa, niin voitais tavata Kokkolassa ja lähtee täältä sitten jatkamaan Kalajoelle.

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

5.7.2012 15:17

un5k4 kirjoitti:Joku, kenen mökissä me tullaan kaverin kanssa yöpymään voisi ilmotella mulle YV:llä jotain yhteystietoja.
Jos/kun olette etelästä päin tulossa, niin voitais tavata Kokkolassa ja lähtee täältä sitten jatkamaan Kalajoelle.


YV:tä laitettu ;)

Saapa nähä kuin hajalleen ne on meille tänä vuonna mökit jaellu.. Muistakaa että huomenna klo 18 kaikki abc:n parkkikselle niin nähdään vähän kuin paljon jengiä on tullu paikalle!

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

5.7.2012 15:20

Lizza kirjoitti:Saapa nähä kuin hajalleen ne on meille tänä vuonna mökit jaellu.. Muistakaa että huomenna klo 18 kaikki abc:n parkkikselle niin nähdään vähän kuin paljon jengiä on tullu paikalle!

Abcille tulo riippuu, että kuin aikasin ollaa kalajoella. Ei kai sitä perjantaina kovin kauaa jaksa olla kuivin suin. :s Noin lämpimät kelitkin ettei vaan tule nestevajaus. Taitaa olla oman miittihistorian parhaat kelit nyt tänä vuonna. :P Toplerilla ja mulla on joku rivitalon/mökin tjsp. pätkä. Ne tais olla ainakin siinä jossain portin lähellä, vaan pitää jalkautua ja etsiä miitti porukkaa. Jos jossain näkyy r1 ja er6n nii jossain lähimaastossa ollaan. 8)

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

5.7.2012 19:27

Tuli tässä mieleen, että miksköhän kalajokimiittiä ei näy "tulevat tapahtumat" -osiossa etusivulla? Joku oulun perseilymiitti sieltä kylläkin löytyy.. Aina ei mee nallekarkit tasan

EDIT: itse sen voi näköjään lisätä.. Tuolla sitä näkyvyyttä olis saatu

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

6.7.2012 13:17

Onko porukka lähtenyt jo ajeleen kohti Kalajokea? Ite vielä tunnin töissä, minkä jälkeen pitäs laittaa pyörä pikapikaa nippuun ja lähtee sit ajeleen sinnepäin. Menee varmaan klo 16-17 paikkeille että ollaan kaverin kanssa siellä.

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

6.7.2012 13:38

Tunti kans vielä töissä ja sitten pikkuhiljaa voi lähteä ajeleen

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

6.7.2012 19:05

Where is everybody? Tähän mennessä 7 henkee

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

6.7.2012 20:08

Mis kaikki?

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

6.7.2012 22:06

Mike Beuf kirjoitti:Mis kaikki?


Tulitko raahessa vastaan keltasella ducatilla? Siinä abc ja leipurin keitaan kohalla. Eipä tullu sitte lähettyä ku on töitä :itku:

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

7.7.2012 15:56

Enpä tullut sitä kautta, eikä tällä kertaa ei ollut keltanen peli alla muutenkaan. :)

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

9.7.2012 18:25

Arvauksia saa heittää moneltako mökki numero 19 pääs lähteen särkiltä.. ei huhhuh

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

9.7.2012 21:53

Nostan hattua jos ees meni saman vuorokauden puolelle ;)

Re: Kalajoki 2012 (6.-7. Heinäkuuta)

10.7.2012 8:06

Jaa pojillako meni vähän myöhään? :lol: