Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Moottoripyörän varusteet uudelle ajajalle

20.12.2023 12:41

Hei kaikki!

Kuten otsikko kertoo, olen 20-vuotias uusi ajaja moottoripyörävarusteiden markkinoilla. Aion olla ATGATT-ratsastaja, joka keskittyy suojaan ja turvallisuuteen estetiikan sijaan, enkä aio ohittaa mutkia säästääkseni pari taalaa.

Kaiken kaikkiaan, vaikka olen onnistunut asettumaan kypärään, Bell Race Star flexiin, Forma Ice Pro FLow -saappeihin ja käsineisiin Knox Handroid Mk4, en ole päässyt takkiin tai housuihin.

Ihannetapauksessa haluan Ce 2 -luokitellun nahkatakin, mutta olen kuullut, että voit korvata Ce 1:n jälkimarkkinoiden Ce 2:lla. joten olen tarkastellut Rev'it-varusteita, kuten Hyper Speed ​​2:ta, sekä mielestäni jokaista Alpine Star -nahkaa. takki on koskaan julkaistu, mutta en ole vielä löytänyt sellaista, jonka arvosta olen 100% varma.

Housujen suhteen olen selaillut Alpine Star- ja Dianese-nahkavaihtoehtoja, mutta ilman varsinaista johtopäätöstä.

Joten pyydän nöyrästi kaikkia kokeneita ratsastajia heittämään mahdolliset panssaroidut nahkahousut ja -takkiehdotukset. Ymmärrän myös, että monet saattavat tulla tähän ketjuun ajatellen, että menen yli laidan jonkun takia, joka suunnittelee aloittavansa 400:lla, mutta perheeni ja ystäväni eivät ansaitse kuolemaani omallatunnolla.