Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Käsineet kämmensuojaimilla naisille Euroopassa

30.5.2023 23:03

Aloittelija täällä. Työskentelen edelleen lisenssini saamiseksi. Ei vielä pyörää, mutta kerään varusteita ollakseni ATGATT-valmis, kun saan ajokortin.

Tällä hetkellä tutkin käsineitä (se on yksi ajotunnilla tarjotuista tuotteista, mutta en ole innostunut muiden ihmisten hikoilusta). Pyrin hankkimaan varusteet mahdollisimman turvallisesti. Näyttää siltä, ​​​​että jopa yhden liukusäätimen käsineet ovat harvinaisia ​​käsineissä, puhumattakaan toisesta liukusäätimestä kauempana kämmenestä. Ja kaikki naisten hanskat näyttävät olevan huonompia. Olen käynyt kaikissa lähikaupoissa en löytänyt mitään sopivaa. Olen kokeillut myös miesten malleja, mutta ne tuntuvat liian isoilta minulle tai sormet ovat liian pitkät. Myöskään täällä ei ole hyviä vaihtoehtoja miesten käsineille.

Olen tutkinut Knox-hanskoja, koska ihmiset näyttävät pitävän niistä. Olen valmis tuomaan Eurooppaan Iso-Britanniasta, mutta haluaisin mielipiteitä naisten malleista, mitä valita? Tai ehkä kannattaisi miettiä jotain muuta? Asun maassa, jossa ratsastuskausi on lyhyt (jos onnekas niin huhti-lokakuu, jos ei ole onnekas, lyhyempi), lämpötilat voivat vaihdella 0 - 30+C.

Miten olet löytänyt mittojen perusteella tilattavan käsineiden koon? Kuten mainitsin, minulla ei ole lähelläni sopivia pareja kokeiltavaksi, joten joudun luottamaan mittoihin.

Re: Käsineet kämmensuojaimilla naisille Euroopassa

28.6.2023 11:01

One way we get to show off our skills to our new friends from all over the world is by playing video games online at poppy playtime . It is possible to get hooked on it, and I think parents have a lot of responsibility to make sure things go better in this area.

Re: Käsineet kämmensuojaimilla naisille Euroopassa

Tänään 7:55

This blog always delivers schmitt's family farm melville high-quality content. Keep it up!