Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Mielipiteitä stunt-ratsastamisesta?

17.12.2022 13:48

Saatan siis johtua siitä, että olen nuori ja muuta, mutta pidän todella pyöräilyn/endojen/jne. Mitä ajattelet siitä? Olen ollut useissa ajoissa yli 200 pyörällä, ja niin kauan kuin kokemattomat ratsastajat pysyvät poissa stuntteja tekevien kavereiden tieltä, olen nähnyt harvoin menevän pieleen. Tiedän, että juridisesti se ei ole hyvä idea, mutta aivan kuten tiedän, että kukaan ruumis ei ylitä nopeusrajoitusta, pyöräilijä tai häkki, näyttää siltä, ​​​​että se on yksi niistä asioista, joissa poliisin osallistuminen on haitallista eikä se vahingoita ketään. Tämä on taas minun mielipiteeni ja ihmettelen vain teidän mielipiteitänne asiasta.

Re: Mielipiteitä stunt-ratsastamisesta?

14.5.2023 16:41

denji kirjoitti:Saatan siis johtua siitä, että olen nuori ja muuta, mutta pidän todella pyöräilyn/endojen/jne. Mitä ajattelet siitä? Olen ollut useissa ajoissa yli 200 pyörällä, ja niin kauan kuin kokemattomat ratsastajat pysyvät poissa stuntteja tekevien kavereiden tieltä, olen nähnyt harvoin menevän pieleen 5050 angel number. Tiedän, että juridisesti se ei ole hyvä idea, mutta aivan kuten tiedän, että kukaan ruumis ei ylitä nopeusrajoitusta, pyöräilijä tai häkki, näyttää siltä, ​​​​että se on yksi niistä asioista 6116 angel number, joissa poliisin osallistuminen on haitallista eikä se vahingoita ketään. Tämä on taas minun mielipiteeni ja ihmettelen vain teidän mielipiteitänne asiasta.


Eikö kukaan ylitä nopeusrajoitusta? Haha kaikki tekevät!

Re: Mielipiteitä stunt-ratsastamisesta?

15.5.2023 10:04

Ei ole määrättyä tapaa kävellä sitä, ellet yritä paeta sitä tunnel rush

Re: Mielipiteitä stunt-ratsastamisesta?

5.6.2023 3:55

In some difficult scenes, it is very normal to need a stuntman. For example, many scary scenes in fnaf security breach require a lot of stunts.

Re: Mielipiteitä stunt-ratsastamisesta?

7.6.2023 6:16

roller baller and Connect dots have become my go-to games for unwinding and challenging my mind. The exhilarating gameplay and mesmerizing visuals keep me glued to my screen for hours on end. :lol: :lol: :lol:

Re: Mielipiteitä stunt-ratsastamisesta?

10.7.2023 6:22

Maailma olisi paljon yksinkertaisempi paikka, jos pystyisit jatkuvasti saavuttamaan tämän tuloksen.dumb ways to die