Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Re: Vielä keulimisesta

6.5.2011 16:16

jos tekee ongelmia ja pelottaa, niin vasen jalka maahan ja rupeet hakemaan sitä kulmaa. kun tuntuu varmemmalta, lefti takasin tapeille ja meno jatkuu!

Re: Vielä keulimisesta

6.5.2011 19:48

En ymmärrä miks joku käyttää kytkintä keulan nostamisessa, etenkin tollasella pikkumopolla jossa kohtuullisen paljon ruutia. Vitut se kytkimellä nosto mitään "turvallisuudentunnetta" tuo ja lisäks kytkinpommit ei ole pitkänpäälle hyviä koneelle (vetarin laakeri, kytkinkruunun lovet).

Ite saan jostain kumman syystä Hussen keulimaan vielä vitosvaihteella ilman kytkintä ja ilman sen suurempaa liikettä, kutosvaihteella saa jo olla tehopiikin alussa että saa keulan ylös. Välit 14/43.
Ja ihan yhtä nopeasti se keula tulee ilman kytkintä ylös jos vain osaa, eli ei lähe vauhti kiihtymään paljonkaan nousussa.

HOX. Ylläoleva teksti vain minun mielipide, kukin vetää tyylillään jatkossakin. ;)

Re: Vielä keulimisesta

6.5.2011 23:14

Kaikilla ei ole tollasta huipputehokasta wr:ää ;) Ei mitään toivoa että ite saisin tolla yz:lla ilman kytkintä edes nelosella :D Edelleen sitä mieltä että ihan sama miten sen keulan nostaa kunhan sen saa ilmaan
E: ja mielestäni aika turhaa keulia jos rupeaa menopeliä säälimään :roll:

Re: Vielä keulimisesta

7.5.2011 12:57

Suiza_88 kirjoitti:Ite saan jostain kumman syystä Hussen keulimaan vielä vitosvaihteella ilman kytkintä ja ilman sen suurempaa liikettä, kutosvaihteella saa jo olla tehopiikin alussa että saa keulan ylös.)


:eek: Ei ois videota, en vittuile vaan iha mielenkiinnosta. :)

Re: Vielä keulimisesta

7.5.2011 13:09

Tässä parhaimmillaan editoin, kai voisin jonkun pätkän uploadata kun nostaa isommalla vaihteella.


EEEDIT!!!!!! http://s388.photobucket.com/albums/oo32 ... idence.mp4

E2. jaahas, nuo vedot tehtiin vajaatehosella mopedilla, tänää aukasin pytyn niin oli mäntä ovaalin muotonen, pahimmasta paikasta 2mm välystä. :lol:
Viimeksi muokannut Suiza_88 päivämäärä 8.5.2011 0:21, muokattu yhteensä 1 kerran

sex porn picsssss

7.5.2011 22:13

sunshine girl whitestarr mp3 polk county escorts samuel attwood young
amateur mature creampie milf bike pics bikepicz unemployment office in huntington beach
crazy strap on clips krystal rose galleries north myrtle beach nightly condo rentals
kravtiz center palm beach home teenage girls multiple partners joung nudist girls
japanese cuisine restaurant long beach used hot air balloons motorola model
pre-ten porn janice dickenson galleries article on female masturbation from 1970s
petite girl tgp pu adult tap shoes australia va beach ordinance cursing
memorable adult halloween costumes blogs naked celebs ebb tide travel park ft myers beach
1970' porn angela saunders nude ft walton beach bed and breakfast
sexy young website sex on the beach pic muscle woman gallery
orgy party free porn psychology fan girl behavior big muscle babes
big bust pics clips of animal loving farm girls bangladesh masturbate
north carolina beach house vacations prelolita sex hard north cyprus nudist beaches
good mornin girl hilton hotel mrytle beach sc free nude lds pics
scarlett johnasson nude free pics, foxy lady disco clothes pics
college sex pegs babes sexy african kittens suckling spayed adult cats
hard loud fuck amateur mature nude woman largest penis porn photo
women in pumps pic las vegas bodyrub adult silky strip
funny clips for myspace hot cum bath miss usa teen
okaloosa island florida beach hotel hotels best western am i having a boyor girl cartoon babe animation
life jobs young staff includes post field form harry potter adult fanfic free asian lesbians pics
amateur wife sex videos autopsy pics & mug shots youth lesbian sex stories
teaching social:model health vdh sex horse girl wholistic oral surgeon pennsylvania
lighthouse restaurant virginia beach guy gets fucked by dog video sabine edelsbacker pics
female escorts + michigan trial free of sex custom car pics
chloe pic characters in moby dick free adult learning disability test
solid works models brothers gay sex gallerys penises pics
nifty adult stories archive dark art galleries american idol girls naked picture
girls are different than boys see nhk weather girl free blonde lesbian xxx
jack thompson photography myrtle beach uncles sex summerhouse - crescent beach, florida
sex video gallery vintage fuck pictures miami escorts parlours
free virgin porn clips young teen takes monster of a cock down her throat teen sex blonde redhead latina
acidrain adult black teens coming out west palm beach magazine printers
fifth graders having sex at school wehrenberg theaters + osage beach mo uzi pics
pamper parties for girls free xxx pics in email melinda clrake naked
virginia beach prenatal exercise gay male sex video trailers sweet potato in vagina
hot wet nude sex gt gt sex oasis lt lt lt free brazil sex movie galleries good porn in a swinsuit gallery
free adult webcams nude daily teen horoscopes teen astrology cleo dos santos model
free full lenght sex clips asian street hookers porn clips exit to eden clips
the girls band mentor ohio illstrated sex stories puerto rican girls nude

Re: Vielä keulimisesta

8.5.2011 15:51

Suiza_88 kirjoitti:Tässä parhaimmillaan editoin, kai voisin jonkun pätkän uploadata kun nostaa isommalla vaihteella.


EEEDIT!!!!!! http://s388.photobucket.com/albums/oo32 ... idence.mp4

E2. jaahas, nuo vedot tehtiin vajaatehosella mopedilla, tänää aukasin pytyn niin oli mäntä ovaalin muotonen, pahimmasta paikasta 2mm välystä. :lol:



Joo hyvin näyttää nousevan 8) .

Re: Vielä keulimisesta

8.5.2011 23:10

Suiza_88 kirjoitti:En ymmärrä miks joku käyttää kytkintä keulan nostamisessa, etenkin tollasella pikkumopolla jossa kohtuullisen paljon ruutia. Vitut se kytkimellä nosto mitään "turvallisuudentunnetta" tuo ja lisäks kytkinpommit ei ole pitkänpäälle hyviä koneelle (vetarin laakeri, kytkinkruunun lovet).


Kytkimellä pystyy pitämään vauhdin kurissa kun saa suoraan sen siihen haluttuun kulmaan. Jälkimmäisen allekirjoitan täysin kun omassa pyörässä 200h mittarissa ja kytkin ei oikein irroita kunnolla. Eli kytkinkruunu on urilla --> eipä ole iso vaiva hioo ja taas toimii.

Sikaa näille muutenkin annetaan niin en rupea nostamaan kaasulla vain sen takia että moottori kuluu :lol: Pyörää kuuluu käyttää mihin se on tehty ja rempata niinkuin sitä pitääkin rempata.

Re: Vielä keulimisesta

9.5.2011 0:02

Hiottuun kytkinkruunuun kun jää tota välystä hieman lisää niin on urilla vielä nopeemmin vaan.

Luulisin että tää mun kammo kytkinpommeja vastaan lähti minikrossiaikoina, kun kaikki kaverit neuvo nostamaan kaasulla keulaa, eikä kytkimellä. :D

Mutta täys faktahan se on että kytkinpommit ei ainakaan säästä moottoria enempää kuin kaasulla nostaessa, oli se ero miten olematon hyvänsä, niin kukin vetää tyylillään. 8)

Re: Vielä keulimisesta

9.5.2011 13:04

Kyl ne kytkimet kuluu ilman keulimistakin jos niillä oikeesti ajetaan. ;)

Re: Vielä keulimisesta

9.5.2011 14:57

No sitten ostetaan uus kytkinkruunu jos vanha on entinen. En minä ainakaa yhtää sääli omaa pyörää ajossa kun sitä huolletaan miten pitääkin.

Re: Vielä keulimisesta

9.5.2011 15:11

Meikää ei remppaaminen pelota, osat on kuitenkin lähes ilmaisia tohon tennariin. Kaasulla keuliessa pelottaa vain se vauhti mikä noston yhteydessä tulee, vielä kun ei taidot riitä kovin kummoisiin suorituksiin. Olen nyt reenannut keulimista 1- ja 2-vaihteilla niin, että aina kun nousee, niin tiputan keulan alas jarrulla (tai moottorijarrulla). Ainoastaan kerran olen juossut perässä, kun kakkosella tuli liikaa kulmaa ja paniikissa laskin jalat tapeilta :lol:

Re: Vielä keulimisesta

10.5.2011 15:36

ite opetellu ihan omin avuin vaan. joskus skidinpänä se oli se jalat takana,mutta nyt sitten että tapeilla vaan. pyöränä tällä hetkellä 90-luvun suzuki ds joka on kooltaan ja teholtaan aivan riittävä mun stunttailuihin :) nostaa keulan nelosella ilmaan vielä mun alla (73kg) ja huiput suunnillee 90 noilla välityksillä,kyseessä siis 80cc 2t.5 vaihdetta ja 80cc läppäpytty :) sillä nyt tullu pääasiassa vaan vedeltyä vaikka nostaakin isollakin vaihteella keulan pystyy niin tykkään kuitenkin pienemmällä lähteä keulimaan eli yleisesti kakkonen mutta kolmonenkin on ihan hyvä. ei tuu jotenkin omasta mielestä niin nopeesti ylös tai jotain. alku tietty pientä nylkyttämistä vauhdin keräilyssä ja tuntuman hakemisessa, sit vaan isompaa pesään ja kaasu vakaana niin mennään pitkästi. jarrun käyttöä en oo vielä ainakaan opetellu,mutta viikontakasen ympäri menon seurauksena kyllä säädän ja laitan jarrun keula pystyssä käsiteltävämpään säätöön. oli joku 60 nopeutta ja nelosella lähin nopeutta hakemaan lisää vähän. kierrokset nous piikille justiin kun mielessä oli että laitan kohta vitosen. siinähän se sitten kolahti tonttiin kun mitään ei ollut tehtävissä enään :D siitä selälleen asfalttiin. naarmuja löyty joka puolelta kehoa ja oikea kyynärpää ollut yli viikon hajalla ja ensimmäiset 4päivää oli turvoksissa. selkään sattu kaks päivää.laitan kyllä selkäpanssarin ainakin ens kerralla kun meen kikkailemaan :lol: tekis mieli laittaa yzr kuntoon jossa siis 250cc 2t mylly. tehoputki ja muuta jännää. kampiakseli napsahti magneeton päästä joskus tuossa poikki kun olivat edeltävässä huollossa kiristäneet magneeton liian tiukkaan. siihen löytyy smoto kumia alle ja muuta eli on asfaltilla parempi ajettavakin niillä ja tehoja olis ja isommalle parempi muutenkin. suzukilla vähän polvet suussa,mutta muuten jees :D mopo pelleilyjä en nyt tänne selosta sen suuremmin kun ohjeissa lukee noin.

Re: Vielä keulimisesta

11.5.2011 16:53

miten sie voit keuliakkaan iliman jarrua??? :s

Re: Vielä keulimisesta

12.5.2011 8:16

tähän asti voinu mutta nyt ku kerran kolahti kunnolla niin uskoin että sitä kannattaa käyttää :lol: