Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Re: Yleistä keulimisesta

4.5.2014 12:20

Piikkisen kotarin pitäs kyllä nousta vaikka kutosella.

Re: Yleistä keulimisesta

4.5.2014 14:40

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Piikkisen kotarin pitäs kyllä nousta vaikka kutosella.

Nostaahan mopokin kutosella... :roll:

Kokeileppa kävely/juoksuvauhdista nostella..

Re: Yleistä keulimisesta

4.5.2014 18:44

Nelosellakin nousee pienellä nykäisyllä niin kakkosella ei sen kummempia reilusti kaasua ja kytkin ylös.Voihan sitä ykköselläkin harjotella nostamista mutta varo ettet heitä ympäri. Eli reeniä reeniä vaan ;)

Re: Yleistä keulimisesta

11.6.2014 22:11

saiskohan vähä vinkkejä ku keuliminen ei oikein onnistu. Mopo on rieju mrt power up, vm.2013, ja viriä on alkukäyränkuri poissa, porattu cdi, 12/62 välit,reikälevytön ja 115 suutin. kytkin pommilla olen yrittäny ja kaasusta mutta ei tunnu nousevan kunnolla, en ole harjoitellut vielä viikkoakaan (harjoteltu hiekkatiellä) mutta joo olen täysi amatööri vielä. kiitos vastauksista :D

Re: Yleistä keulimisesta

12.6.2014 0:47

mee asfaltille et kunnon pito. Sit vaan kytkinpommia ja reipaasti nykäset ni pitäs nousta (ite alottelin reenaa omal täysin kurittomalla mopo dtllä 2.vaihteella jostai 15kmh vauhista). Auttaa huomattavasti kun meet lähes tankin päälle ja kytkinpommin aikana vetäset persees melkee lipalle asti. reeniä vaan..

Re: Yleistä keulimisesta

16.8.2014 2:21

Juu vielä yks kysymys nytte on riejussa enoxi ja mietin mitkä välit ois hyvät keulimiseen 13/62, 13/57 tai sitten 12/57 mitkä noista ois parhaat? :s

Re: Yleistä keulimisesta

17.8.2014 14:18

"Stunt riding
Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!"

Re: Yleistä keulimisesta

4.11.2014 23:47

Meikkiksellä ois tommonen valkokilpinen 300cc 4t husse. Nyt kiinnostais tietää minkälaiset välitykset kannattaa laittaa supermotoille? (17") Haluaisin keulia mutta samalla ajaa kadulla ilman että kone huutaa ku ebolapotilas. Tehoa löytyy n.38-40hp joten olisko esim piikkisen ktm välitykset hyvät vai vaikuttaako tehoalue tähän taas jotenkin?

Re: Yleistä keulimisesta

6.3.2015 17:40

Onko kellää kokomusta arrowin teho putkesta, niiku että onko sillä hyvä keulii :D

Re: Yleistä keulimisesta

6.3.2015 18:36

Tyhjä vakio on kyllä parempi

Re: Yleistä keulimisesta

5.4.2015 14:26

Sen oppii harjottelemalla eikä netissä kyselemällä :D

Re: Yleistä keulimisesta

20.4.2015 18:20

Minkäslaiset välit olisi teidän mielestä hyvät semmoiseen keulimiseen ja kikkailuun? Kuitenkin sellaiset että jaksaisi vielä kulkea ja kiihtyä kohtalaisesti. Pärränä on TT näsäri jossa tällä hetkellä vakio välit.

Re: Yleistä keulimisesta

20.4.2015 21:26

Kaverit on sanonu ettei kannata 1 vaihteella edes harjotella että ottaa rajotin heti vastaan (Ja niihä se kyl tekeeki) mutta 1 vaihteella saan keulan helposti ylös ja 2 vaihteella se ei sitte nouse paljo yhtään vaikka annan kunnon kytkinpommin ja nykäsen kunnolla. Mulla on E nox tehari ja 12-70 välit ja enska renkaat. Kannattaako/pitääkö mun vaihtaa 12/65 välit ja oisko mitään neuvoja. Jarrun käytön oon opetellu sillä 1 vaihteella koska en saa 2 vaihteella tarpeeks korkeelle keulaa ja oon nyt harjotellu 2 vaihteella keulan nostoo viikon :/
Viimeksi muokannut migkko päivämäärä 29.4.2015 15:37, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Yleistä keulimisesta

26.4.2015 23:44

mopopärinä kirjoitti:Meikkiksellä ois tommonen valkokilpinen 300cc 4t husse. Nyt kiinnostais tietää minkälaiset välitykset kannattaa laittaa supermotoille? (17") Haluaisin keulia mutta samalla ajaa kadulla ilman että kone huutaa ku ebolapotilas. Tehoa löytyy n.38-40hp joten olisko esim piikkisen ktm välitykset hyvät vai vaikuttaako tehoalue tähän taas jotenkin?


Vakiovälit on ihan hyvät. Sit pelaat vaan vaihteilla. Turha pilata matka-ajoa lyhyillä väleillä.

Re: Yleistä keulimisesta

27.4.2015 22:11

Komppaan, vaihteilla piät kierrokset kurissa niin kaikkein helpoin!