Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Re: Pahimmat ryssimiset

24.5.2011 23:53

Kuva
Kuva

tommosta jälkeä viimesyksyltä... 2 ruuvvii ja jotain...

Re: Pahimmat ryssimiset

27.5.2011 15:01

Onpa ilkiän näköstä :|

Re: Pahimmat ryssimiset

30.5.2011 0:50

Onko kellään kokemusta Icon Accelerant - merkkisistä kengistä ? Tuo mc-sport nyt sattuisi olemaan tuossa lähellä eikä tuo hintakaan ole niin paha..

Kuva
Kuva

"Icon Accelerant ajokenkä on 100 % vedenpitävä, samalla se on kevyin kenkä minkä Icon on valmistanut. Mutta keveyttä ei ole tehty kestävyyden tai suojaavuuden kustannuksella. Vedenpitävä Accelerant ajokenkä on casual tyylinen, toimiva ja istuva.

* Kestävä nahka/nylon runko.
* 100 % vedenpitävä
* Sisäpuolinen nilkan suoja
* Alumiininen, säädettävä nilkan solki
* Liukkautta ehkäisevä kumiseos pohjassa
* Kevyt ajokenkä (koko 9.5 / 660g)
Hinta: 125.00 €"

Re: Pahimmat ryssimiset

30.5.2011 18:09

Tommoset hain itelle hetkisitten ja tyytyväinen olen ollut.


http://www.mc-scatter.com/xcube-ajokengat-p-30097.html

Re: Pahimmat ryssimiset

31.5.2011 13:08

Mulla on pieni ennakkoluulo noita TCX kenkiä vastaan, yhdet omistin eikä kestäny kulutusta. Parissa tuhannessa kilsassa kulu puhki.. 1,5 vuotta niillä sinnittelin rahapulassa ja oli kyllä niin karussa kunnossa (pohja kulunu puhki, vaihdepolkimen kohilla reikä, nauhat poikennu monta kertaa) että pysy suurinpiirtein teipillä ja nippusiteillä kasassa.

Ja muutenkin pohja oli turhan liukas.

Taijampa huomenna hakea nuo mc-sportilta... Taino paikanpäällä kokeilemallahan selviää onko oikeasti hyvät.

Re: Pahimmat ryssimiset

31.5.2011 16:11

jaaani! kirjoitti:tommosta jälkeä viimesyksyltä... 2 ruuvvii ja jotain...


Sulla o joka kuvassa noi niket tjsp tollaset vähä pitempi vartiset kengät ni tuliko toi kengän läpi vai oliko jotkut toiset kengät vaihteeks jalassa? :O On kyllä karua katteltavaa noi nilkka kuvat :S

Re: Pahimmat ryssimiset

1.6.2011 13:38

Tixksi kirjoitti:
jaaani! kirjoitti:tommosta jälkeä viimesyksyltä... 2 ruuvvii ja jotain...


Sulla o joka kuvassa noi niket tjsp tollaset vähä pitempi vartiset kengät ni tuliko toi kengän läpi vai oliko jotkut toiset kengät vaihteeks jalassa? :O On kyllä karua katteltavaa noi nilkka kuvat :S


jos olis ollu oisin ehkä säästyny tolta... mulla oli semmoset kangaskengät sellaset ohuet ja matalat...

Re: Pahimmat ryssimiset

7.6.2011 19:41

http://www.youtube.com/watch?v=kMZujYDK ... ideo_title
Ai :|

Re: Pahimmat ryssimiset

7.6.2011 23:59

Sattuu ku tuota kattoo :eek:

Re: Pahimmat ryssimiset

9.6.2011 12:34

Tekkee pahhaa sillon ko siltä otetaan niitä tikkejä pois :s

Re: Pahimmat ryssimiset

13.6.2011 15:46

Tänää sato aivan saatanasti mutta lähimpähän kuitenkin vähän kikkailemaan vaikka ei siellä nyt ihan hirveesti mitään viittiny tehä. No jonkun aikaa meni ihan ok ja olin just lähtemässä pois paikalliselta bomberisuoralta ja otin siinä jonkun 80-100km/h vauhin ja ihan normaalisti alotin tekemään endoa ja hyvinhän se lähtikin mutta jossain vaiheessa pyörä lähti sivuttain ja en kerenny korjaamaan sitä nii kohtahan sitä oltiin turvallaan jostain 40km/h vauhista mutta se ei vielä riittäny vaan sen pyörän piti tulla suoraan ohjaustanko eellä varpaille. Oon kyllä helvetin onnellinen että laitoin sillon teräskärjelliset turvakengät jalkaan.

Re: Pahimmat ryssimiset

14.6.2011 20:48

Ai hitto ois voinu käyä aika pahasti :s

Re: Pahimmat ryssimiset

14.6.2011 20:55

moroo123 kirjoitti:Tänää sato aivan saatanasti mutta lähimpähän kuitenkin vähän kikkailemaan vaikka ei siellä nyt ihan hirveesti mitään viittiny tehä. No jonkun aikaa meni ihan ok ja olin just lähtemässä pois paikalliselta bomberisuoralta ja otin siinä jonkun 80-100km/h vauhin ja ihan normaalisti alotin tekemään endoa ja hyvinhän se lähtikin mutta jossain vaiheessa pyörä lähti sivuttain ja en kerenny korjaamaan sitä nii kohtahan sitä oltiin turvallaan jostain 40km/h vauhista mutta se ei vielä riittäny vaan sen pyörän piti tulla suoraan ohjaustanko eellä varpaille. Oon kyllä helvetin onnellinen että laitoin sillon teräskärjelliset turvakengät jalkaan.


Ihan mielenkiinnosta kyselen, et kuinka pitkälle menee sitte endoa kerta noista vauheista vetelet? :eek:

Re: Pahimmat ryssimiset

15.6.2011 23:27

muutenkin skidi reikäpää kun pitää mennä reenailemaan endoa vesisateeseen :roll:

Re: Pahimmat ryssimiset

17.6.2011 17:59

ViiHo kirjoitti:
moroo123 kirjoitti:Tänää sato aivan saatanasti mutta lähimpähän kuitenkin vähän kikkailemaan vaikka ei siellä nyt ihan hirveesti mitään viittiny tehä. No jonkun aikaa meni ihan ok ja olin just lähtemässä pois paikalliselta bomberisuoralta ja otin siinä jonkun 80-100km/h vauhin ja ihan normaalisti alotin tekemään endoa ja hyvinhän se lähtikin mutta jossain vaiheessa pyörä lähti sivuttain ja en kerenny korjaamaan sitä nii kohtahan sitä oltiin turvallaan jostain 40km/h vauhista mutta se ei vielä riittäny vaan sen pyörän piti tulla suoraan ohjaustanko eellä varpaille. Oon kyllä helvetin onnellinen että laitoin sillon teräskärjelliset turvakengät jalkaan.


Ihan mielenkiinnosta kyselen, et kuinka pitkälle menee sitte endoa kerta noista vauheista vetelet? :eek:

No en mä ihan noista vauheista sitä endoa alottanu vaan annoin sen vauhin laskea johonkin 60km/h ja sitten alotin vasta sillain ihan varovasti kun tie oli vielä vähän liukas sateen jäljiltä nii ei se hirveen pitkälle menny ennen kun meni nurin.
Kiiiski kirjoitti:muutenkin skidi reikäpää kun pitää mennä reenailemaan endoa vesisateeseen :roll:
Oot muuten harvinaisen oikeessa :D