Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

3.8.2008 0:48

Teollisuusalueella on pari ihan ok paikkaa, mutta paras on vetää tuolla sedän yrityksen hallin pihalla, ainakaa kukaan tuu valittaan.

Mestat.

3.8.2008 2:55

Satamassa oon käynny kerran ja sit tossa lähikaupanpihalla, vähäsessa on paikat mitä ite tiedän jos joku muu tietää kotkan "kikkailupaikat" niin pistäkääs foorumille tai yv:tä!

23.8.2008 19:20

Teollisuusalueilla ja parkkipaikoilla tulee harjoiteltua yleensä.

25.8.2008 20:11

Itse tullut treenattua lähinnä sivuteillä (uudelleen päällystettyjä) kun ei tahdo kunnon tasaista parkkipaikkaa löytyä :|

4.9.2008 21:17

Teollisuusalueilla on yleensä hyvä harjotella. illal ei oo paljoa liikennettä ja tiet ainakin täälläpäin aika suoria ja hyväs kunnos

4.9.2008 21:58

-Jape kirjoitti:Teollisuusalueilla on yleensä hyvä harjotella. illal ei oo paljoa liikennettä ja tiet ainakin täälläpäin aika suoria ja hyväs kunnos


sama

7.9.2008 15:03

Tuolla kymin lentokentällä ja lelussa, tosin kyminlentokentällä maksullista. Mutta lelun monttu ei niin hyvässä kuosissa, et mieluummin aina välillä lentokentäl.

Sieläkää ei vaan oikee kehtaa pahemmin olla mopo/piikkipoikien näkyvil, ku pitää kärsiä nuhasen custom piikin kanssa sielä. Onko kukaa muuten ees vedelly speedway, mikroauto ja autocross/jokkisrataa piikki customilla tai yleensä customilla? :D

8.9.2008 13:12

Olisko vantaalla toista harjoittelupaikkaa, kun rekkiksellä polizait tulee ja pamputtaa? Pakastamon lisäksi?

8.9.2008 14:09

Messico kirjoitti:Olisko vantaalla toista harjoittelupaikkaa, kun rekkiksellä polizait tulee ja pamputtaa? Pakastamon lisäksi?


Tattis! ja onhan noita tässä lähettyvillä ;o

rekkis vaa ja sit jos kovaa haluu ajaa ni paskasto. ei siel mitää sanota <3

8.9.2008 16:32

tattis far away from vanda

8.9.2008 16:48

tupsude kirjoitti:tattis far away from vanda


LoL tupsude far away from mies 8)

8.9.2008 16:48

tupsude kirjoitti:tattis far away from vanda

Tattiksella on kanssa se yks asennevammanen eläkeläinen ei siel voi mitää tehä :roll:

9.9.2008 17:06

laz3 kirjoitti:
tupsude kirjoitti:tattis far away from vanda

Tattiksella on kanssa se yks asennevammanen eläkeläinen ei siel voi mitää tehä :roll:


Yhdyn laz33n ja joku joka väittää muuta voi mennä koittaa pystyykö väistää sen laudanpätkän jolla kerra piinas mua ja paria muuta

9.9.2008 17:22

ralliraita kirjoitti: voi mennä koittaa pystyykö väistää sen laudanpätkän jolla kerra piinas mua ja paria muuta

:lol: se on vissii ottanu rankemmat otteet käyttöön :lol:

20.9.2008 14:06

Kaikki JYVÄSKYLÄN alueella asuvat, laittakaa nimenne ja äänenne http://www.aloitekanava.fi/jyvaskyla/306/ joten saataisiin mopoille ja moottoripyörille oma alueensa hommaan.