Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

27.6.2008 9:39

saNb kirjoitti:Espoossa kivenlahden teollisuusalue !!!!!!!



\,,/

ite en oo kyl ikinä nähny siel ketää ku muutaman kerran käyny :O

3.7.2008 16:09

ve$a kirjoitti:
saNb kirjoitti:Espoossa kivenlahden teollisuusalue !!!!!!!



\,,/

ite en oo kyl ikinä nähny siel ketää ku muutaman kerran käyny :O


onhan se melkeen joka ilta täynnä mopopoikia :D

6.7.2008 23:23

mielestäni hämeenlinnan yks parhaista harjoittelu paikoista on moreeni. Syrjässä ,ei paljon liikennettä , hyvin tilaa vetää. 8)

9.7.2008 11:08

iisalmessa on totisesti vähissä kunnon reenipaikat, täällä ollaan yleensä käyty parilla hiljasella ja syrjäsellä tienpätkällä ja joskus harvoin joillain parkkiksilla

10.7.2008 19:47

missä tampereella käy porukka reenaan? ite käyn pirkkahallilla aina välillä.

tänään kun siä olin, niin joku äijä tuli huitoon mun eteen ja pysäytti. sit se alko huutaan, että:"mee vittuun keuliin täältä. mee johkin suljetulle alueelle. oot täällä vaaraks ihmiselle". mä sit siihen sanoin, että eikös tää oo aika hyvin rajattu alue, että tähän ei kukaan eksy vahingossa.parempi täällä kun liikenteessä. ukko siihen sit sanoo:"osaatko liikenne sääntöjä?" mä siihen sit että kyllä ne hallussa on. ukko näyttää "moottoriajoneuvolla ajo kielletty" merkkiä ja sanoo mulle että lähde pois. kysyin sit et mites herran auto voi tossa vieressä olla kun ei täällä ajaa saa. ja sit kun alko vituttaa, niin sanoin että se on vaaraks jäniksille kun ne voi jäädä renkaan alle. ukko otti hirveet napsut ja huusi vaan et se soittaa poliisit. sit se otti kilven ylös ja sano soittavansa puheluita. tokasin vaan et osaan mäkin soittaa puheluita ja lähin meneen toiseen suuntaan. ihan vittuiluks oli pakko pikkusen viä nostaa nokkaa. kyl on ihmisillä tylsä elämä....

11.7.2008 0:12

Toi on muuten hieno asia kun kaikki sanoo että mee suljetulle aluueelle keuliin,Nokian poliisit alko ihan tosissaan selittään että jokaisella paikkakunnalla on ainakin 3 siihen tarkoitettua aluetta.

13.7.2008 18:52

kananen kirjoitti:Toi on muuten hieno asia kun kaikki sanoo että mee suljetulle aluueelle keuliin,Nokian poliisit alko ihan tosissaan selittään että jokaisella paikkakunnalla on ainakin 3 siihen tarkoitettua aluetta.


Jep, Laukaan poliisi käski mennä hiekkamontulle keulii..

13.7.2008 19:39

siä se onkin hyvä reenata :lol:

13.7.2008 19:57

reimari kirjoitti:siä se onkin hyvä reenata :lol:

kyykyllä varsinkin :D

13.7.2008 23:56

Ja sielläkin on jotain saatanan marjanpoimijoita itkemässä

15.7.2008 10:50

asfaltilla,mitä sitä aikaa ja paikkaa niin katteleen.

17.7.2008 3:02

Stunttailuun hyviä paikkoja on esim. teollisuusalueilla isoja leveitä pätkiä teitä ja parkkipaikkoja jne.

17.7.2008 18:59

Skruf kirjoitti:Stunttailuun hyviä paikkoja on esim. teollisuusalueilla isoja leveitä pätkiä teitä ja parkkipaikkoja jne.


Tekisi mieli sanoa jotain ilkeätä mutta, olet aivan oikeassa. Teollisuusaluieillakin on sitten viikolla työmiehet jotka eivät kestä jonkun kevarijengin päristelyä. Eli siinä 18.00 jälkeen voitte mennä rauhassa pommitamaan.

21.7.2008 0:51

Orikedon takasuoralla on tullu käytyä, tyhjä teollisuusalue minne ei autolla pääse, ja turkumiitit pidetään osittain kyseisessä paikassa.
Myös tänää Paimiossa teollisuusalueella tuli keulittua, suht pitkä suora ja ei liikennettä viikonloppuisin eikä iltaisin.

Ja tähän vähän OT:ta, keulisin yhden paikan parkkipaikalla ja kaks jätkää näyttää mua sinne puheille, mä jatkan hetken keulaa ja lasken.. Meen sitten siihe ja kaveri tulee perässä, ne alkaa huutamaan näin.. : Ootko sä jätkä ihan kehitysvammanen, pitääks sut viedä suoraa tonne keskuslaitokseen? <- Sanoin sit et en oo kehitysvammanen, et sori. Sit he sanos et heiä lapset pelkää tota pärinää kun sudit siinä koko aja. <- Sit sanoin vaa et en oo sutinu, eturengasta kyl nostin ja pyytelin anteeks, toinen sit lähti ja sano et tä on täl selvä, olin et juujuu, sit toine keuhkos vielä hetken ja lähti. Tiiän et oli yleinen paikka, mut ois voinu nätisti sanoo ja koventaa otteita jos ei usko.. :paha:

29.7.2008 20:37

Tos paikallisel teollisuusalueella tulee vedeltyä, siellä tosin päivisin kulkee rekkoja ja on ihmisiä töis niin aina iltasin melkee pitää treenailla.