Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

31.12.2008 1:36

Riku Rassi kirjoitti:
jakari92 kirjoitti:Juankoskelle saatiin luvan kanssa paikka jo kesäl ;) (kukaan ei varmaan tiedä paikkaa nimeltä Juankoski). Kuopiossa on Honeywell:in suora ja parkkis hyviä paikkoja, mutta kyllä puijonmäessäkin vedettiin aika paljon varsinki endo treeniä.
Ai puijonmäki endolla alas ja keula ilmassa ylös? :D
Keula ilmas pääsee paljon, paljon pidemmän matkan kuin endotessa (yllätys) ei vielä endo onnistu mahtavasti, mutta ei sitä koko ylämäkee oo päästy keula ilmas ylös :D. Mutta kyllä sitä on keulittu alamäkeenkin paljon, tulee ainakin kunnon vauhdit :D. Mutta yleensä niinkuin sanoit, semmonen se treeni on. Hyvä paikka ainakin. (niin ja tuokin treeni tapahtui vielä mopolla, kun pääsee keväällä vasta piikillä leikkii)

8.2.2009 22:51

Tääl maskussa on yks teollisuus alue joho o saatu lupa stunttailla :roll: ja välillä tulee käytyy tuol takasuoral turus. 8)

11.2.2009 22:14

Rise 90 kirjoitti:Onko täällä Nurmijärveläisiä? Missä käytte kikkailemassa?

nurmijärvellä buenolla ja kaukaloilla kesäsin! :D

22.2.2009 0:50

siwan parkkipaikka, joskus peevetillä poliisilaitoksen takapihal =p

28.2.2009 1:06

KAKE92 kirjoitti:siwan parkkipaikka, joskus peevetillä poliisilaitoksen takapihal =p

koviZ.
aivan ehdottomia on kyl bensikset.

5.3.2009 16:01

Kouvolassa meillä on lupa mennä "halli"suoralle kello viiden jälkeen kun työntekijät lähtevät, galleriasta löytyy jopa yksi kuva kyseiseltä suoralta. Viikonloppusin voi sitten vedellä milloin lystää, virkavaltaa ei kuulemma kiinnosta mitä siellä suoralla tapahtuu.

5.3.2009 19:35

Täällä ihmiset on suunnilleen tulossa lyömään jos jossain syrjäsellä teollisuus alueella ajaa.Itse olin kerran vain katsomassa niin äijä tulee pää punasena keuhkoon että mitä vittua sää täällä kameran kanssa saastutat luontoa.Soitti sitten poliisit ja kaikki.Muut ajelee siä ympäri monttua nii äijä tulee mulle keuhkoomaan. :lol:

5.3.2009 21:25

Epäilen että porukka ei olisi pysähtyny jos olisi tielle mennyt hyppimään vaan päinvastoin, joten olit ainut kenelle pystyi valittaa? :D samalla tavalla on mulle on käynyt, työntekijät juoksee suunillee lapioiden kanssa perässä jos menee ennen aikoja kyseiselle paikalle perseilee.

5.3.2009 23:04

Jusslassa joskus joku rekkamies tulee sanoo et voitteko mennä muualle että yritetää nukkua mut ei ainakaa mun osalta oo tullu mitään erimiellisyyksiä niitten kanssa. Sitten vaihetaa mestaa ja annetaa kuskien nukkua rauhassa.

6.3.2009 14:10

Messico kirjoitti:Jusslassa joskus joku rekkamies tulee sanoo et voitteko mennä muualle että yritetää nukkua mut ei ainakaa mun osalta oo tullu mitään erimiellisyyksiä niitten kanssa. Sitten vaihetaa mestaa ja annetaa kuskien nukkua rauhassa.



o/ Hyvä että annoitte rekkamiesten levätä rauhassa : p

12.3.2009 16:22

kyllä näin on. parempi antaa ihmisten nukkua.

17.5.2009 0:08

Onkohan kukaan Kuopion kuskeista kuullut paikasta, Takkabaarin lähellä? Kuulin vain kaverilta, että siellä olisi polkua pitkin pääsy suljetulle tienpätkälle, jonne ei edes autolla pääse?

24.5.2009 1:11

ite oon harjotellu paikallisen ABC:n parkkiksella

25.5.2009 3:19

joRmaxXX kirjoitti:ite oon harjotellu paikallisen ABC:n parkkiksella


Stunt riding
Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

26.5.2009 10:39

Johani kirjoitti:
joRmaxXX kirjoitti:ite oon harjotellu paikallisen ABC:n parkkiksella


Stunt riding
Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Mitä vitun välii :lol: