Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

30.10.2009 18:57

Avirta91 kirjoitti:Onko kellään DT kuskilla kokemusta miten DT kestää ympäri keulimisen? :D


Kaveri veti tossa äskettäin dt:n ympäri, dt:een ei tullu mitään muuta kuin, että takahäkin ylemmät kiinnitys pultit katkesi, niin ja takavalo meni rikki. Mutta uusilla pulteilla tuli kuntoon, mitään ei taipunut tms... :eek:

Niin ja vauhtikaan ei ollu mikään pieni.

30.10.2009 22:50

weicco kirjoitti:
Avirta91 kirjoitti:Onko kellään DT kuskilla kokemusta miten DT kestää ympäri keulimisen? :D


Kaveri veti tossa äskettäin dt:n ympäri, dt:een ei tullu mitään muuta kuin, että takahäkin ylemmät kiinnitys pultit katkesi, niin ja takavalo meni rikki. Mutta uusilla pulteilla tuli kuntoon, mitään ei taipunut tms... :eek:

Niin ja vauhtikaan ei ollu mikään pieni.







Itse vedin viime syksynä kolmoselta / neloselta ympäri pöhheikköön tuon :) Penkinjatkeeni on vain sivuilta kiinni joten se antaa sillee periksi (kääntyy ylös että alas) , Vilkku/takavalo ja toisee numerokilpee tuli pientä naarmua, sekä vakioänkkä otti osumaa :D Vähällä selvisin :)

10.1.2010 18:43

miten tämä kaikki Yamaha tieto liittyy kaatumarautoihin? :eek:

11.1.2010 23:18

alkaa muakin kyrpimään kaikki tää dt pulina ja nurmikoilla sutimiset.

12.2.2010 16:16

Onko kukaan täällä väsännyt piikkiseen motoverttii keulimarautaa? Jos on niin saisiko jotai vinkkiä sen kiinnityksen tekemiseen.

Tänää haettiin 25mm x 25mm suorakulmast rautaputkee, seinämävahvuus 2mm. Tuosta olisi tarkoitus se väsätä.

E: Pultteja ostettiin myös, niillä aattelin kiinnittää. Vai olisiko parempi hitsata?

14.2.2010 13:55

prklZ kirjoitti:Onko kukaan täällä väsännyt piikkiseen motoverttii keulimarautaa? Jos on niin saisiko jotai vinkkiä sen kiinnityksen tekemiseen.

Tänää haettiin 25mm x 25mm suorakulmast rautaputkee, seinämävahvuus 2mm. Tuosta olisi tarkoitus se väsätä.

E: Pultteja ostettiin myös, niillä aattelin kiinnittää. Vai olisiko parempi hitsata?


miks suorakulmasta ? 2mm seinämävahvuudella ei auta kovas vauhissa ryssiä.

16.2.2010 17:07

Myöskään tää motowertin keulimarauta ei liity mitenkään kaatumarautoihin?

16.2.2010 22:05

kopebe kirjoitti:Myöskään tää motowertin keulimarauta ei liity mitenkään kaatumarautoihin?


Ja sinä voinetkin sitte kertoa, mistä olisi pitänyt kysyä.

16.2.2010 22:06

aa keulintarautaa, aattelin iha et kaatumarautaa, nii siks ihmettelin et miks nelikulmasta : D

17.2.2010 11:25

Kaatumaraudat on tosiaan vähän isompiin vehkeihin tehdyt raudat ku suojaa moottoria ja runkoa. sitä vasten ei keulita eikä ensisijaisesti käytetä mihinkään temppuiluun (rolling burnis kyllä menee sillä) mutta motowertin keulimarauta ei liity mitenkään kaatumarautaan. Lopettaakseni pätemisen, tee koko häkki 3mm seinämällä olevasta putkesta, halkaisijaltaan vaikka 2cm. Litistä päädyt, poraa reijät niin saat sen kiinni runkoosi. raudan teet samasta tavarasta, päähän joko pyöreetä putkea tai metritavara rautaa mielen mukaan. Irroitettava on aina parempi ku kiinteesti hitsattu.

5.3.2010 20:09

Noniin! sain cebariin omat raudat tehtyä tänään ja ihan hienot ja kompaktisti irroitettavatkin tuli! käykää tsekkaamassa ja antakaa rakentavaa palautetta!

http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=55460

8.3.2010 0:34

Aika hoocee raudat jos nuo ylimmät katteen kiinitys lipareet kestää!

8.3.2010 22:34

sahasin lirpakkeet pois ja hitsasin tilalle 12mm mutterit :)

30.3.2010 18:26

Itsellä Gsx-R:ssä kaatumaraudat kuvia voi käydä katsomassa galleriassa ja nuo raudat on tilattu saksasta. En vielä päässy kokeilee että miten nuo toimii ja toivottavasti ei kovin monesti tarvisi kokeillakkaan ;)

31.3.2010 11:36

Hyvältähän nuo raudat näyttää, mistä sait sick innovationsin raudat tilattua Saksasta 8o Käyttöä vartenhan nuo raudat on tehty, oman pyörän kaadan monestikin puoli kymmentä kertaa päivässä, ja mitään ei saa rikki. Eiku vaan kaatelemaan pyörää puolelle ja toiselle :lol: :lol: