Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

Re: Yleinen stunt löpinä

26.4.2012 22:07

Tuli nyt tällänen mieleen et miks kaikki pyörii circleä vastapäivään? en ole yhdenkään nähnyt myötäpäivään vetävän. Mikäs siinä on? :)

joo sori, tyhmä kysymys mutta minkäs teet...

Re: Yleinen stunt löpinä

26.4.2012 22:31

Kyllä aika moni oikeellekkin vetää :D

Re: Yleinen stunt löpinä

26.4.2012 22:38

onko vasen kumminki yleisempi? :D
en mä oo oikeelle nähny ketää...

Re: Yleinen stunt löpinä

26.4.2012 23:35

Johtuisko siitä et vasemmalla ku vetää ni ei tarvi jalkaa laskee jarrulta?
Emmätiedä :D Itekki kyllä vedän vasemmalle :lol:

Re: Yleinen stunt löpinä

27.4.2012 13:13

Luonnollisempi suunta vetää vasemmalle johtuen jarrusta. Jos vasemmalla jalalla olis jarru niin luonnollisempi pyörittää oikealle.

En ole ehkä paras kertomaan asiasta kun yhen illan treenannu & puol ympyrää.

Re: Yleinen stunt löpinä

27.4.2012 13:41

Se on kyllä että jos joutuu ottamaan jalan pois jarrulta niin on kusessa :D Ittellä menee 13 vasemmalle ja ½ oikeelle :D Galleriassa on videotaki..

Re: Yleinen stunt löpinä

29.4.2012 12:03

Circlestä puheenollen, on tässä nyt tullu reenailtu muutama ilta ja ei se perkele lähe taittuu. Joskus menee tuurilla se puol kiekkaa ja sitte tippuu. Vaikka otan melkein kilvelle ja siitä lähen kallistaa pyörää mutta ei. Tosin mulla on enskanappula takana, tiedä sitten vaikuttaako sekin vielä?

Re: Yleinen stunt löpinä

10.5.2012 14:33

Onkos teillä tästä Kahvasta paljon kokemusta, että millainen on käytössä ja saako näitä suomenmaalta?

http://www.righteousstuntmetal.com/

Re: Yleinen stunt löpinä

10.5.2012 15:20

Aika paljolt jokaisen stunttaajan pakollinen kytkin kahva. Ei saa mistään muualta kuin tuolta sivulta tilattua mutta toimittavat kyllä suomeen. Youtubessa pari videotakin missä vertailevat tuota vakio kahvaan ja erilliseen keventäjään ja on puheiden perusteella kevyempi ja mukavampi kuin mikään muu kahvan keventäjä. ;)

Re: Yleinen stunt löpinä

10.5.2012 16:05

http://shop.brestunt.com/levier-embraya ... 6.z.fr.htm

Euroopasta saa tuolta. Ite oon tilannu kolme kahvaa suoraan valmistajalta eikä mitään valittamista. Ylivoimasesti paras kytkinkahva mitä saa!! Melkein vois sanoo että pakollinen varuste stunttipyörään.

Re: Yleinen stunt löpinä

10.5.2012 19:59

Kumpaa suositte neulalaakerillista vai sitä toista? :)

Re: Yleinen stunt löpinä

10.5.2012 20:12

Mulla on aina ollut sillä delrin puslalla.

Re: Yleinen stunt löpinä

11.5.2012 16:54

Mulla on laakerilla ja se pelittää ainakin helvetin hienosti, ei kyllä kuulemma siihen puslaan ole juurikaan eroa mutta ajattelin että otan kerralla kunnon kun oli vain 7e kalliimpi... Ite kanssa tilasin suoraan valmistajalta ja en lähtis tuolta brestuntilta tilaamaan, voi mennä helvetin kauan...

Mimmosia paineita takarenkaassa ootte pitäny circleä vetäessä? Eilen lähti ekat circlet mutta aluksi ei meinaa taittua millään ja sitten taittaa heti ulos kun yks on menny. :)

Re: Yleinen stunt löpinä

11.5.2012 18:10

Itekki sain yhen cirklen mopolla pyörähtään. Lisää reeniä ni menee useempi :)

Re: Yleinen stunt löpinä

12.5.2012 3:25

abduul kirjoitti:Mulla on laakerilla ja se pelittää ainakin helvetin hienosti, ei kyllä kuulemma siihen puslaan ole juurikaan eroa mutta ajattelin että otan kerralla kunnon kun oli vain 7e kalliimpi... Ite kanssa tilasin suoraan valmistajalta ja en lähtis tuolta brestuntilta tilaamaan, voi mennä helvetin kauan...

Mimmosia paineita takarenkaassa ootte pitäny circleä vetäessä? Eilen lähti ekat circlet mutta aluksi ei meinaa taittua millään ja sitten taittaa heti ulos kun yks on menny. :)


Itelläni tais olla 0.8bar ja siitä sit nostan sitä mukaa ku taidot kehittyy. Eilen pyörähtiki jo 1.5 rinkii ;)