Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

4.5.2009 18:10

Hidas vauhti ja tarpeeks paljon kulmaa,ykkösvaihde on hyvä.Sitten jos pyörittää vasemmalle päin ja pyörä meinaa heittää kyydistä oikeelle niin kulmaa on liian vähän.Helpoin tapa opetella on varmaankin tehä takalokariin jalalle reikä ja harjotella seisaaltaan toinen jalka reiässä ja toinen jarrulla.Ainakin ite opin ton ensin,Istualtaan en osaa viäkään kun jonkun viitisen kierrosta. :)

4.5.2009 19:09

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Hidas vauhti ja tarpeeks paljon kulmaa,ykkösvaihde on hyvä.Sitten jos pyörittää vasemmalle päin ja pyörä meinaa heittää kyydistä oikeelle niin kulmaa on liian vähän.Helpoin tapa opetella on varmaankin tehä takalokariin jalalle reikä ja harjotella seisaaltaan toinen jalka reiässä ja toinen jarrulla.Ainakin ite opin ton ensin,Istualtaan en osaa viäkään kun jonkun viitisen kierrosta. :)

Ookko koittanu vetää kakkosella? Ku kaverin isoveli selitti kännissä et kotkalla on parempi vetää cirklee kakkosella ku on nii hätänen ykkösellä. :D

4.5.2009 19:49

En oo koittanu,sillon sais melkei vetää jo ihan tyhjäkäynnillä vaikka mulla onkin pirun lyhyet välit.
Tossa joku oma video ykkösvaihteella. :)
http://www.youtube.com/watch?v=1Sz-Wto4VB0

7.5.2009 15:34

Tuli tänää vedettyy ekat circlet, ei menny vasta kun 3 mutta tuntuu pyörivän helpommin mitä viime vuonna :D

11.5.2009 20:46

Prkl ku ei meinaa oikee lähtee cirklet menee. Oon tos muutaman tunnin vetäny ja oon päässy parhaimmillaa 3/4 kiarrosta. Sit meinaa heittää selästä tai lähtee mene suoraa. On varmaa liian vähä kulmaa? Kuinka nopeesti porukka on oppinu vetää ees pari ympyrää?

13.5.2009 18:43

BerZ kirjoitti:Prkl ku ei meinaa oikee lähtee cirklet menee. Oon tos muutaman tunnin vetäny ja oon päässy parhaimmillaa 3/4 kiarrosta. Sit meinaa heittää selästä tai lähtee mene suoraa. On varmaa liian vähä kulmaa? Kuinka nopeesti porukka on oppinu vetää ees pari ympyrää?
Viikossa.

18.5.2009 14:55

Paljos porukalla on takarenkaassa ilmaa? Ku tuntuu kilvelle vedossa aina lähtevän heittelehtii puolelta toiselle.

18.5.2009 16:03

vähän vajaa 2 baria

18.5.2009 17:48

Mitenkäs motoilijoilla? Ku tuntuu heittelehtivän vaikka on 1,8bar.

18.5.2009 22:31

BerZ kirjoitti:Mitenkäs motoilijoilla? Ku tuntuu heittelehtivän vaikka on 1,8bar.

Laita jtn 1,3 - 1,5, itellä on 1,3 ja ei lähe heittelemään

29.5.2009 13:16

Moro, tossa sellasta että vinkkiä tarvis ton ympyrän kanssa, kun keulin jalkapenkillä niin ympyrä menee huomattavasti helpommin, mutta penkillä istuminen toisaalta on vaikeampaa... Kun lähden saan tehtyä puoli ympyrää vasemmalle päin jonka jälkeen se kaartaa oikealle, minkä virheen siis tuossa teen? liian vähän kulmaa siihen kääntöön?

29.5.2009 14:05

Aika varmasti liian vähän kulmaa,sillon heittää helposti ympyrästä pois. ;)

29.5.2009 16:25

Jees, tänään sain sen ensimmäisen ympyrän... Kulmaa tosiaan liian vähän, aina lopussa vippaa ulos:D

9.6.2009 19:12

mikä ois hyvä takarengas perus burniksii yms kun tuo nykynen rengas on niin pehmee että menny aivan sileeks hetkessä? nyt pitäs ostaa uus polttelu rengas eli mikä ois sellane joka suht hyvin kestäs? kattelin tänää ku kitola treenas nii sillä oli sellane rengas joka ei paljoo kulunu mut en sit muistanu käydä kysyy et mikä rengas se oli.

9.6.2009 21:40

^niksu^ kirjoitti:mikä ois hyvä takarengas perus burniksii yms kun tuo nykynen rengas on niin pehmee että menny aivan sileeks hetkessä? nyt pitäs ostaa uus polttelu rengas eli mikä ois sellane joka suht hyvin kestäs? kattelin tänää ku kitola treenas nii sillä oli sellane rengas joka ei paljoo kulunu mut en sit muistanu käydä kysyy et mikä rengas se oli.

Käy hakemassa roskiksista noita takanakkeja niin ei tarvitse köyhtyä yhtään niin sama kuinka ne kuluu