Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

1.8.2008 14:47

Archi kirjoitti:
KalaFIN kirjoitti:Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?

Aloittelijalla ei varmaan hirveesti tota taitoa löydy. Noista isoista motzkareista niin suht helposti nousee noil 2-tahti katupiikeil, tai mä ainakin nostan suht helposti vaikka oon/olin ihan evo.

Oliskohan CBR 125 mitään saumaa saada keulittua? Kun se kuitenki on -08 eli siinä on ruiskukone ja jotain ~10kW tehoo muistaakseni

1.8.2008 14:57

KalaFIN kirjoitti:Oliskohan CBR 125 mitään saumaa saada keulittua? Kun se kuitenki on -08 eli siinä on ruiskukone ja jotain ~10kW tehoo muistaakseni

Kylhä niil jotkut keulii, ei se helppoo oo mut mahdollista.

3.8.2008 12:21

Kyllä ihan hyvin pystyy ceparillakin kekeen. Sanotaan näin yleisesti, et lähes jokanen pyörä keulii kun sen laittaa keuliin. Jos vaan jarru toimii nii ei siihen juuri tehoo tarvita.

3.8.2008 22:09

Hitto alkaa turhauttaa kun ei saa nekkuu ilmaan vaikka kuinka yrittäs. Endoo koko ajan vaan parempaan suuntaan. Vinkkejä miten se keula saadaan nousemaan. Kytkintä ei uskalla rämpsäyttää ettei mee yli heti. Yritin silleen et ykösellä vähän vauhtia ja sitte vaan kaasuphjaan ja yrittää riuhtasta keulaa ylöspäin mut ei se haluu nousta.

3.8.2008 22:12

no aika haaremi oot, jos meinat tol tyylil saada cebarin keulan ylös. Kytkintä kehiin.

3.8.2008 23:42

KalaFIN kirjoitti:Hitto alkaa turhauttaa kun ei saa nekkuu ilmaan vaikka kuinka yrittäs. Endoo koko ajan vaan parempaan suuntaan. Vinkkejä miten se keula saadaan nousemaan. Kytkintä ei uskalla rämpsäyttää ettei mee yli heti. Yritin silleen et ykösellä vähän vauhtia ja sitte vaan kaasuphjaan ja yrittää riuhtasta keulaa ylöspäin mut ei se haluu nousta.

Ei se sun cbr yli mee kytkimelläkään

4.8.2008 22:51

Kytkimellä vaan haet ensin tuntumaa sillai et ensi vähä kierroksia ja päästät kytkimen ja nyppäät,sitten huomaat ettei nouse,sitten vähä lisää kierroksia ja koitat uudelleen jne.Sit jos tuntuu et on liikaa kulmaa nii jarrua vaan polkaset. ;)

4.8.2008 23:31

Joo kiitoksia. Nyt alkaa vähän jo luonnistuu. Vähän vielä menee haparoidessa se mutta kyllä se siitä. Vähän oli jo liikaa kierrosta nii meinas tempasta :D Mut tästä se lähtee.

8.8.2008 8:36

Vieläku joku sais mun räsän keulimaan muualtaki ku ylämäestä nii hyvä homma ois. :DD

8.8.2008 15:52

Onko A1, tt vaiko viritetty ja miten?

8.8.2008 15:58

silmät auki, allekirjotuksessa lukee :D

8.8.2008 16:03

Kappas :D Taakse vaan isompaa ratasta ni luulis alkavan nousee keltä vaan.

9.8.2008 15:11

mika on ku vaikka kuinka harjoittelen cirklee niin ei se meee ku yhen ringin vaa....
mika on vialla :D
laittakaa jotai vinkkeja etta saisin tehtya monta ringii.ainaku oon yhen paassy niin havii tasapaino

9.8.2008 18:34

Pidät vaan kulmaa kokoajan tarpeeks paljon nii sit pyörii hyvin.Luulisin. :)

11.8.2008 14:51

Kovaa treeniä vaan ;). Ei se muuten onnistu.