Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

3.7.2008 0:38

kananen kirjoitti:
ralliraita kirjoitti:Eiköhä tää ''stunt-löpinä'' ollu alunperin niille jotka vetää tuolla sillä pckaksvitosella jotai spreadereitä eikä millekkää katukevarirällääjille jotka on just 16vuotta täyttäny, ja tulee tänne kertoo kuinka exc nostaa nelosella kaasusta ku nojaa taakse päin.

Tosin satapiikkihän on luokiteltu jo moottoripyöräksi, ei mulla muuta jatkakaa.

Eikö se ole aivan se ja sama keuliiko circlee 125exc:llä vai 450exc?


EI

3.7.2008 16:06

Ei varmasti puhuttu mistää isommista kotareista, kyse olikin siitä mitä mikaeli joskus sano että ei näytä nii stuntridinkiltä kun ei oo jotai faitattuu kyykkyy tai katteellista alla.

toki smotolla vetämine on myös stunttailuu, turha täst on jauhaa ite oon pyörätön homo.

5.7.2008 0:49

Mite kannattais alottaa keuliminen? Ite reenasin ni ykkösel sai nousee kytkimel aina välillä sillee ylös. Et onko jotain vinkkejä ? Kakkosel en oo pahemmin kokeillu mut ei se ainakaa helposti noussut.. Valaiskaa miten kannattaa aloittaa.

5.7.2008 18:50

nostat ykkösellä ja vaihdat kakkoselle

7.7.2008 11:42

käyppäs rändöm mopo puolella kyselemässä. Sielä varmaan vastaillaan innokkaammin.
Kyllähän se asia näin on, että kyllä se katteellisella kyykyllä se vetäminen on vaan näteintä :P.

7.7.2008 23:37

^joona^ kirjoitti:käyppäs rändöm mopo puolella kyselemässä. Sielä varmaan vastaillaan innokkaammin.
Kyllähän se asia näin on, että kyllä se katteellisella kyykyllä se vetäminen on vaan näteintä :P.

Sää kuule voit olla hiljaa kun et tiedä edes mikä pyörä mulla on. Että menes sinä nyt sinne mopopuolelle. Ja eiköhän nämä topicit kysymistä varten ole tehty ? Mielestäni kysymys oli asiallinen ja sain siihen jo vastauksen joten miks et pidä turpaas kiinni ?

8.7.2008 1:43

rändöm kirjoitti:
^joona^ kirjoitti:käyppäs rändöm mopo puolella kyselemässä. Sielä varmaan vastaillaan innokkaammin.
Kyllähän se asia näin on, että kyllä se katteellisella kyykyllä se vetäminen on vaan näteintä :P.

Sää kuule voit olla hiljaa kun et tiedä edes mikä pyörä mulla on. Että menes sinä nyt sinne mopopuolelle. Ja eiköhän nämä topicit kysymistä varten ole tehty ? Mielestäni kysymys oli asiallinen ja sain siihen jo vastauksen joten miks et pidä turpaas kiinni ?

voi itQ.

Keuliminen kannattaa alottaa iha vaa harjottelemalla jarru ekana. säästyy polvet ja takalipat. :D Eli iha normisti nostat keulan ylös ja lasket jarrulla alas, sit testailet missä on se oikee kulma, ettei keula heti laske. Aina vähentää jarrua ja yrittää päästä pidemmälle, sitku jarru hallussa ni vaihtaa isompaa pykälää yms. Pitää vaa jaksaa treenata, kyl se siitä alkaa luonnistumaan. :)

8.7.2008 22:54

tänään ku olin pitkästä aikaa oikeen kewlimassa ni pääsin vajaa 2kierrosta circlee piänellä treenillä :D
ja ottihan se kilpikin asfalttiin pitkästä aikaa :| kun on pienet traunat viel ympärikeulimisesta :roll:

28.7.2008 13:06

tuli täs huomattua että kaasarista tulee mehut pihalle kun keulii , mitä ootte tehny sen estämiseks ? tukkinu ylivuotoletkun? jäi reenit lyhyeen :|

29.7.2008 12:18

Ylivutoletkuun tuossa tapauksessa voisi laittaa kiinni esim. jonkun säiliön niin aina voisi kaataa bensat takaisin tankkiin.

29.7.2008 16:03

Ekan kesän ku dt:llä kikkailin ni annoin bensan vuotaa vaan, nytte oon kääntäny letkun niin että se sojottaa ilmaan kun keulii ja ei vuoda yhtään bensaa.

30.7.2008 22:19

Hariz kirjoitti:Ekan kesän ku dt:llä kikkailin ni annoin bensan vuotaa vaan, nytte oon kääntäny letkun niin että se sojottaa ilmaan kun keulii ja ei vuoda yhtään bensaa.


täytyypi kokeilla ;)

31.7.2008 23:00

Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?

1.8.2008 10:46

KalaFIN kirjoitti:Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?


2hv manki keulii hyvin, ei se teho, vaan se taito

endo laskee pehmeesti kun vastutat jarrulla perää laskiessa

1.8.2008 12:02

echo kirjoitti:
KalaFIN kirjoitti:Mikä olisi minimi teho millaisella pyörällä alottelija saa nekun pystyyn tai edes nousee maasta? Endottamisesta sen verran että miten saadaan takaosa pehmeesti alas?


2hv manki keulii hyvin, ei se teho, vaan se taito

endo laskee pehmeesti kun vastutat jarrulla perää laskiessa

Aloittelijalla ei varmaan hirveesti tota taitoa löydy. Noista isoista motzkareista niin suht helposti nousee noil 2-tahti katupiikeil, tai mä ainakin nostan suht helposti vaikka oon/olin ihan evo.