Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!

Alueen säännöt

Ei mopoilijoita tai keskustelua mopoista tälle alueelle!

29.4.2006 1:03

...Junnulle paiskattu yyveetä ellet huomannu :)

15.5.2006 12:31

Nonnih kaikki tissiposket! Ostakaas tästä pyörä stunttiin tai katurähinöihin! ;) http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... ic&t=26415

16.5.2006 23:13

Laitoin uusia hurjia kikkailukuvia galleriaan... Samoja vanhoja temppujahan sitä vaan sahataan, mutta reenipaikka on sentään uusi ja upea! Keskellä mettää ja multakasoja... Melko idyllinen! :)

16.5.2006 23:44

On se kone... :P

17.5.2006 0:10

On se...:\ Onko iskenyt kyllästyminen cebardiin vai minkätakia oot sitä myymässä?

17.5.2006 0:18

Mullekkin päivittyy kalusto...Varmaan ens viikolla.

17.5.2006 0:22

Jacka kirjoitti:Mullekkin päivittyy kalusto...Varmaan ens viikolla.


Tuliterä sponssimopo tietysti? :)

17.5.2006 8:17

Hermanni Hiiri kirjoitti:On se...:\ Onko iskenyt kyllästyminen cebardiin vai minkätakia oot sitä myymässä?
Voishan sen lykätä kyllästymisenkin piikkiin oikeestaan... Vaihtelu virkistää, niinkuin sanonta kuuluu ;) Uudempaa tekniikkaa alle.

19.5.2006 0:25

Hermanni Hiiri kirjoitti:
Jacka kirjoitti:Mullekkin päivittyy kalusto...Varmaan ens viikolla.


Tuliterä sponssimopo tietysti? :)


No tottakai :D

3.6.2006 1:18

ei se takajarrun oppiminen ollukaa vaikeeta! Menin yhen hallin pihaan reenaileen ja tunnissa alko meneen kunnon kulmaa jarrun avulla! :P (ennen menny vaan jotai surkeeta powerkeulaa) Kuvaa galleriassa. Jostai se on alotettava, mitähän seuraavaks, ympyröitä? :D

Vähä huonompi juttu on tossa se että alkaa röpöttään niin saatanasti ku pitempään vetelee keulaa, ja kone ei saa 2T öljyä kun pyörä on pystyssä. :/ Pitää kehitellä säiliö johki edemmäs että keula ylhäälläki voitelu hoituu.

3.6.2006 11:40

Mikko* kirjoitti:ei se takajarrun oppiminen ollukaa vaikeeta! Menin yhen hallin pihaan reenaileen ja tunnissa alko meneen kunnon kulmaa jarrun avulla! :P (ennen menny vaan jotai surkeeta powerkeulaa) Kuvaa galleriassa. Jostai se on alotettava, mitähän seuraavaks, ympyröitä? :D

Vähä huonompi juttu on tossa se että alkaa röpöttään niin saatanasti ku pitempään vetelee keulaa, ja kone ei saa 2T öljyä kun pyörä on pystyssä. :/ Pitää kehitellä säiliö johki edemmäs että keula ylhäälläki voitelu hoituu.
Niin tai sitten vaan sekotat öljyt bensan sekaan!?;)

3.6.2006 11:47

Various kirjoitti:Niin tai sitten vaan sekotat öljyt bensan sekaan!?;)
Ei se oikein käy, koska pytyssä on voitelunippa pakoaukon puolelle, ja ilman sitä kilisee. :( Kaveri ehdotteli että pistää tankkiin lisäks jonku 1% öljyseoksen, ettei heti kilahda kun öljynsyöttö pumpulta loppuu.

12.6.2006 23:47

Doddii, sain vihdoin husseni lokarin maahan! Eiköhän sillä saataisi jonkin näköinen stuntharrastus aikaiseksi:) kovaa treeniä vaan. Pari kuvaakin jostain kämäsistä treeneistä.

13.6.2006 14:52

Onko kaikki ketkä keulii jollain kaksipyöräsellä stuntti kuskeja? Mä kun olen luullut,että jos haluaa olla stuntti kuski niin sitä tarvitsisi myös stuntti pyörän?:S Käsite stuntti pyörä on toisaalta melko laaja,mutta minä en ainakaan pidä mitään piikkistä stuntti pyöränä!

13.6.2006 15:39

Various kirjoitti:Onko kaikki ketkä keulii jollain kaksipyöräsellä stuntti kuskeja? Mä kun olen luullut,että jos haluaa olla stuntti kuski niin sitä tarvitsisi myös stuntti pyörän?:S Käsite stuntti pyörä on toisaalta melko laaja,mutta minä en ainakaan pidä mitään piikkistä stuntti pyöränä!

Mielestäni kyllä piikillä voi alotella, ja opetella. Kyllähän se mun mielestä harrastus omalla tavallaan on, jos jokapäivä treenaa.